Za požár v Jerezu mohl zkrat

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 27.03.2019 v 18:59

P . S . : https://www.novinky.cz/auto/500933-kdyz-sportak-potrebuje-vodni-lazen.html

IvanDvoutakťák (5047) napsal 26.03.2019 v 09:12

Jezdec +- 70 kg , na horizontu 53 km/h dle cyklometeru ...

matt (38) napsal 25.03.2019 v 16:51

bych napsal asi toto:

citace z textu: " výsled dokonce předčil všechna očekávání, dokonce i ty naše.“ že to tak hořelo

KARING (245) napsal 24.03.2019 v 23:28

Co dělá EU je vždy debilní a nesmyslné! Je to stádo pitomců a hlupáků!

IvanDvoutakťák (5047) napsal 24.03.2019 v 07:39

V Mladé Boleslavi se v po konalo tzv. 2. kolokvium o budoucnosti automobilového průmyslu v ČR. Zástupci vlády, ministerstev s šéfy autoprůmyslu probírali, co bude potřeba udělat pro nástup elektromobility.
Premiér Babiš uvedl, že stát neplánuje daňové úlevy pro ty, kteří si koupí elektromobil. Z jeho vystoupení po setkání s šéfem Škody Auto Bernhardem Meierem a šéfem Sdružení Autosap Bohdanen Wojnarem byl postřehnutelný opatrný přístup k nástupu nové éry, tedy automobilů poháněných elektřinou.

„To, jak se pustila Evropa do elektromobility, že do roku 2025 máme mít 25 %
aut poháněných elektřinou a do roku 2030 dokonce 40 procent, to je skutečně velká výzva… Česká ekonomika je založena na výrobě automobilů, a doufejme,
že to všichni zvládneme, i ty negativní dopady.
Doufám, že si to v europarlamentu rozmysleli dobře,“ řekl Babiš. Jak uspějí automobily na elektřinu, o tom podle premiéra rozhodnou spotřebitelé.
„V Norsku dotují jejich nákup daňovými slevami, my nic takového neplánujeme“.

Dobíjecích stanic je v ČR podle dat Sdružení automobilového průmyslu 400.
V Nizozemsku 33 tisíc,v Německu 25 tisíc. „Budeme potřebovat pomoc veřejného sektoru a municipalit, pokud by mělo dojítk tak rychlé náhradě novou technologií.

Když stát nezasáhne, bude chybět v roce 2025 tři tisíce dobíjecích stanic. V roce 2030 potom už dvacet tisíc, což je konzervativní odhad,“ řekl prezident Sdružení automobilového průmyslu Wojnar.

Obecně platí, že na funkční systém je potřeba jedno nabíjecí místo na deset elektromobilů. Infrastrukturu za klíčovou označil i šéf Škoda Auto Bernhard
Maier. „To je důvod, proč investujeme 32 milionů euro na sedm tisíc nabíjecích stanic u našich továren pro naše zaměstnance,“ uvedl.
Přitom jen Volswagen zruší sedm tisíc pracovních pozickvůli automatizaci
a výrobě eůektromobilů.

papiboy (1244) napsal 23.03.2019 v 07:55

Môj konšpiračný názor je, že za tým musí stáť zanietený motorkár, veď už dlhšie zavedená Formula-E má depo s o dosť vyšším odberom a nejak často nevyhoria...

Vedecký poznatok k ekologii:
Kamošovi sme vyčítali, že z jeho HD furt kvapká olej, ale nás poučil, že to je ekologické, lebo ten olej je odobratý z prírody a jeho Harley to pekne po kvapkách vracia prírode späť...

PawelZX (158) napsal 23.03.2019 v 07:46-1

Spalovací motory

tomb512 (2) napsal 23.03.2019 v 06:01

Rád bych se za toto zanedbatelné nedopatření omluvil, neboť podobná věc se nám stává maximálně... (doplň si sám) krát za 10 let.

KARING (245) napsal 23.03.2019 v 00:15

TDM851 (4041) napsal 22.03.2019 v 21:42

Fakt za to mohl zkrat? No to by mě ani ve snu nenapadlo

VIZI (1412) napsal 22.03.2019 v 19:29

no prostě elektrika na hovno...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 22.03.2019 v 15:36+1

Tak po mém "venkoncem" smiřlivém komentáři zde následovalo
nejmíň šest, "politicky korektně vzato" málem nenávistných,
ale žádný už si nevysloužil Jardovu červenou zápornou jedničku .
Ne žeby mně tento místní styl klasifikace dokázal nějak rozhodit -
nadále už stejně nebudu moci ztrácet můj čas právě zde na M.cz .

Mamola29 (1046) napsal 22.03.2019 v 14:09+1

Zvrácená myšlenka pomýlených eko-elektro magorů ukázala svou tvář - prostě shořela Nacpat Dukovany mezi dvě kola a honit to po závodní trati je prostě nesmysl, E-soudruzi z Bruselu. My chceme slyšet řev motorů, cítit smrad spálenýho benzinu a gum. S elektrikou si můžete jezdit po městě pro rohlíky, nic víc, nic míń.

Duranga (127) napsal 22.03.2019 v 13:22

> běžné palivo obsahuje v porovnání s bateriemi mnohem víc energie

To je pravda, ale za těch 150 let, co se benzín používá v dopravě, už jsou rizika vychytaná. Lithiové akumulátory jsou proti tomu novinka, takže se dá očekávat, že se stane ještě spousta podobných nehod.

Gonzo (60) napsal 22.03.2019 v 12:51

hned sem se uklidnil, kdyz vim, ze pri zaplem omezovaci motorka pipa

DOMINATOR (1260) napsal 22.03.2019 v 12:44

No a kolik splodin uniklo vi někdo?

Nuvolari (2320) napsal 22.03.2019 v 12:22+2

Jen houšť takových zkratů. S elektrosrákotama se nemůže stát nic lepšího, než že sfajrujou.

1100Virago (3026) napsal 22.03.2019 v 11:13+3

"Homere, kdo ti zapojoval tu elektroinstalaci?"
"Amišové. Kdo se vyzná v elektrice líp, než Amišové?"

strakon (542) napsal 22.03.2019 v 11:10

No, nechtěl bych ty elektrosračky parkovat v garáži v domě, ale mě už se to netýká, já už to dokodrcám na spalováku

kawafil (1092) napsal 22.03.2019 v 10:24

Tomu říkám nedomysleny vynález zkázy, ono je rozdíl nabíjet tolika ampery rychlonabijeckou jednu motorku a nebo všechny, na takový odběr nejsou okruhy zařízený a normálním nabíjením na to zas nemají čas

IvanDvoutakťák (5047) napsal 22.03.2019 v 09:52-1+1

Jak někde tady psala Rosička, i do poštovních schránek dostáváme nabídky,
kterým nelze odolat V cenových relacích dvacetsedm až stodeset tis. Kč
a ve slevách od dvaceti do osmdesátitisíc Kč ...



Georgio88 (1213) napsal 22.03.2019 v 09:22

Itálie a elektřina k sobě prostě nepatří.

Honza-K (827) napsal 22.03.2019 v 09:17+2

Podle rozhovoru je vlastně všechno v pohodě, nic se nemůže stát, vše je jištěno, hlídáno, servisováno, homologováno a pokud vedle depa el.biků stojí malý Temelín, tak se to ani nebude moc dlouho nabíjet...
A že to shořelo, no chybička se vloudí...

Myslím, že lepší reklamu si nemohli přát...

deluxa (347) napsal 22.03.2019 v 09:11

Tak to "promo" o svetlej a ziarivej buducnosti baterii a motoE sa nam celkom pekne odpalilo zabavne na tom je ze zacali robit nieco na co vobec nie je domyslena technika ani infrastruktura. To ze im tam narychlo zbuchali nejake rychlonabijacky zo vstavanou bateriou je jedna vec. (evidentne nezvladnuta...) Ta druha je ze pri mechanickom poskodeni baterie by vam nepomohlo ani dalsich 1500 "bezpecnostnych opatreni" pretoze by to skratovalo a zacalo horiet tak ci tak. Ten rozhovor je v podstate uplne o nicom lebo samotna motorka a jazda na nej je bezpecna o tom ma presviedcat nikto nemusi. Pre predstavu co za supky to su cez ccs protokol moze ist az 500A a 350kW. To su uplne nemyslitelne cisla pre dnesnu eletricku siet ak by 20 ludi na jednom mieste zaplo take rychlonabijacky tak si mozu tak akurat piskat lebo nabitu bateriu bude mat len jeden z nich




TOPlist