Testy MotoE skončily, nyní je na řadě první závod sezony

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 08.07.2019 v 09:56

Ještě něco o Švýrarsku :
*****************************



Bremgarten u Zurichu
**************************

Nikdo (123) napsal 22.06.2019 v 20:35+1

Ivane, bezduché je nazývat něco -fašismem.
A jak říkám, ne vše, co přisuzujete EU je vina EU... (toto je spíše reakce na příspěvky pod předchozími články, kde se hojně používal argument, že je to diktát EU).

IvanDvoutakťák (5070) napsal 22.06.2019 v 19:18

Název Parlamentní listy jsem četl poprvé až teď od pseudonyma Nikdo,
který mně určitě nedokáže naučit líp česky, nebo dokonce historii .
Především ale nebudu pokračovat v nějaké bezduché konverzaci .

Nikdo (123) napsal 22.06.2019 v 18:37+1

To Ivan: Moc sleduješ Parlamentní listy... Přestaňte tady házet formulacemi jako eko-fašizmus či cokoliv podobného. 1. by bylo dobré vědět, co to fašizmus byl, aby se to následně dalo spojit s čímkoliv, třeba s "eko" a 2. byť se nás média snaží informovat objektivně, často sklouzávají do negativní noty, aby zaujali čtenáře. Ti mají rádi negativní zprávy, takže novináři často rádi píší o té zlé EU, která nám něco nařizuje. Stačí mít pár pohromadě, znát pár slov anglicky a můžeš si přečíst, jak to ve skutečnosti je...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 22.06.2019 v 16:31

Něco na tom ekofašismu e-mobilitní doktríny, jak to nazval Nuvolari, bude .
Při dnešním hledání na kabelovce, kde lze vidět WSBK na Misanu,
jsem totiž zahlídl, že závody E-formulí se už konají i v hlavním(!),
ale především starobylém(!!) městě Bernu, ve Švýcarsku
V tom Švýcarsku, kde byly desítky let ZAKÁZÁNY jakékoliv závody na
okruzích, jsem viděl ty kilometry oplocených úzkých městských ulic
(bez jakýchkoliv bezpečnostních zón!), zohyzděných po obou stranách
délky okruhu reklamními bilboardy a depo zabírající další části města ...
( Pokračování na NS-TV dnes v 18.00 )
No ale čemu se divit, když Švýcarsko, ta někdejší zahrádka Evropy,
kde lze občanství získat až po dlouhých letech,už muselo a to teprve
nedávno, referendem zakázat stavbu dalších(!) mešit .

Nuvolari (2329) napsal 22.06.2019 v 07:47

desmo69: usuzuješ špatně a ani není pravda, že mám průměr 2 komentáře na čláínek. K VĚTŠINĚ článků nemám žádný komentář. To je jedna věc. A proč mi to vadí? To, že je to jedním z projevů a součástí stupidní vylhané škodlivé ekofašistické doktríny.

desmo69 (638) napsal 21.06.2019 v 10:46+1

Nuvolari, usuzuju z toho že pod každým článkem k moto-e máš snad minimálně 2 komentáře. To je známka zájmu Mě nezajímá např enduro takže tam nejdu do komentářů číst ani psát. To za prvé. No a za druhé nechápu co ma závodění na elektro motorkách společný s tvým problémem nějaké ekologické stopy. To má význam řešit u provozu, ne u závodů.
Pokud tyhle záležitosti chceš řešit i u závodů tak nezapomeň že motogp má spotřebu lehce přes 20l/100km.

Béďa (38) napsal 21.06.2019 v 09:13

PinkPanther a deluxa: tyhlo motorky mají 3 fazové motory, bez kartáčové , tzv BLDC motor ten je kontrolován pomocí půlzů z řídící regulace, řídící regulace fázuje napěťové pulzy do cívek v motoru. Plyn je v buď Hall Senzor nebo Potenciometr, který reguluje vstup v nějaké voltáži pro řídící jednotku z pravidla 0-4,5V a ta podle toho dle svého programu vyhodnocuje, jaké ampéry pustí do motoru

PMDC motory jsou poměrně těžké a neefektivní pro tyto účely (ale pro domáci stavby je to super, sám mám jednu motorku na PMDC motoru postavenou)

Nikdo (123) napsal 21.06.2019 v 08:47

To Nuvolari: Tak pořád přemýšlím, kdy konečně uvidím nějakou motorku na CNG, když je to tak super... Hodnotit ekologickou zátěž u sportovních prototypů je dost náročné, tak jsem se chtěl jen nesměle zeptat, jak jsi přišel na tu ekologickou zátěž. Díky za odpověď.

petridas (275) napsal 21.06.2019 v 08:44+2

Jako nemusi to bejt spatne, rozdily velke nejsou a divat se na to da. A ze to nedela kraval? No tak si pustte zvuk z kazetaku a mate to. Ja se tesim , ma to dva kola ma, vypada to uak motorka, vypada takze ja se divat budu

Nikdo (123) napsal 21.06.2019 v 08:33

To VIZI: o jaké negativní atmosféře z mé strany mluvíš? Já tvrdím, že se na to těším (to je ve formální rovině pozitivní tvrzení) a Ty jsi psal, že "to nikdo nechce" (negativní tvrzení ve formální rovině). Myslím, že jsi jeden z těch, kteří tu šíří negativní atmosféru, ale beru, že jsi nezašel tak daleko, jako celá řada jiných (takových typicky pozitivních - ve Tvém vidění spektra), kteří si přejí, aby to znovu shořelo... K těm se vyjadřovat nebudu, sami sobě jsou důkazem zamindrákovaného vidění světa.
A poznámce o nicku nerozumím. Jak si představuješ relevantní název nicku? Mám svůj nick zde již přes deset let (podobně, jako Ty), tak co je na něm špatně?

Nuvolari (2329) napsal 21.06.2019 v 07:46

PinkPanther: brzdit to může perfektně. Šaliny na tom principu mají tzv. elektrodynamickou brzdu (jako jednu ze tří svých druhů brzd kromě kolejnicových brzd a čelistí) a to je nějaká váha se kterou to umí pracovat.

deluxa (347) napsal 21.06.2019 v 07:25

PinkPanther..rýchlosť jednosmerného motora je priamo úmerná veľkosti napájacieho napätia (V). Z baterie mas jednosmerny DC prud a existuju regulatory na ovladanie od vymyslu sveta. Predpokladam ze tam bude perma magnet a silny elektromotor tak to urcite pri ubrani brzdi slusne...to su len teoreticke domnienky fakt neviem co tam maju za techniku

VIZI (1419) napsal 20.06.2019 v 18:56

Nikdo: ty jsi trapnej, že neumíš ani napsat relevantní název nicku a budeš tady šířit negativní atmosféru

VIZI (1419) napsal 20.06.2019 v 18:55

Desmo69: se na to těší

Nuvolari (2329) napsal 20.06.2019 v 18:52+2

desmo69: vzhledem k mé avizované nechuti k elektromobilmánii nerozumím, z čeho můžeš usuzovat, že něco takového sleduji. Takže tvoje rada se tak nějak míní účinkem. Ne, opravdu něco takového vážně nesleduji. Co sleduji je, že celková ekologická zátěž elktropohonů je VYŠŠÍ, než u moderních spalovacích motorů, nemluvě ani o srovnání například s CNG, a využitelnost přitom neskonale omezená. Takže každý pitomec, který tomuhle fandí, si nevidí ani na špičku nosu.

strakon (542) napsal 20.06.2019 v 17:57

Hlavně, jestli maj dost hasičáků

PinkPanther (844) napsal 20.06.2019 v 17:28

Sice tomu nefandím, ale jeden technický dotaz, třeba někdo bude vědět.
Co ovládá jezdec pravou rukou u těch E moto ? U normální motorky je to plyn ( resp. karburátor, nebo vstřikování ), tady je to předpokládám nějaký reostat či co ? To přidává volty nebo ampéry ? ( nejsem elektrikář ). A brzdí to při ubrání ?

Nikdo (123) napsal 20.06.2019 v 17:26-2+2

To VIZI: Já to chci, takže prosím, nepoužívej generalizující prohlášení.

VIZI (1419) napsal 20.06.2019 v 17:09-2

zas nám to cpou a nikdo to nechce

desmo69 (638) napsal 20.06.2019 v 16:22-1+2

Nuvolari, tak to nesleduj Zatím to zákon nevyžaduje. Leda že bys to měl nově jako součást pracovní smlouvy, ale to spíš ne

Nuvolari (2329) napsal 20.06.2019 v 14:17

Testy mají za sebou, tak by ty střepy zase mohly shořet, aby od nich byl pokoj. Krávy rádoby zelený...

rosho (519) napsal 20.06.2019 v 14:03+1

Šanca na 10. titul v tejto kategórii.

desmo69 (638) napsal 20.06.2019 v 13:29

Sete nic moc snad porychlí sakra. No a Puniet klasika. V Energice by měli rozjet nepřetržitej provoz ať to pro něho stíhají vyrábět...

Ondros (158) napsal 20.06.2019 v 13:01+1

Zase by na toho našeho Káju rádi plivali

Dusde (98) napsal 20.06.2019 v 12:49

Ve Valencii to měl Karel naposledy 1.31 +- takže zas tak rychlé ty střepy nejsou

Fogi (24) napsal 20.06.2019 v 12:46

Aha, myslel sem že testovali najednou :) Tak to nic

Dusde (98) napsal 20.06.2019 v 12:45+1

No Karel zajel 1.41 ale v Katalánsku. Moto E testovali ve Valencii

Fogi (24) napsal 20.06.2019 v 12:41

Zdá se mi to, nebo většina jezdců na tom elektrickým střepu zajela rychleji než Abrahám na GP18 ? Abraham v pozavodních treninzích dal 1.41 a vysavače jezdí 1.40




TOPlist