Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PremdaHonda: Super , dík za další info.
Takže spojku a řadičku to nemá ( je to vidět na fotkách ), chladič tam asi nějaký je.
Ještě by mně zajímalo, jestli to brzdí motorem jako klasický motor ?
Panthere, takhle KONKRÉTNĚ "vyrukovat" na ty strůjce světlých e-zítřků zeměkoule...
Že se nestydíš
Ještě mně napadlo, žeby oceánské lodě po "nějaké té desítce let" mohly změnit svůj
pohon na jaderný , ALE TEN JE ZAVRŽEN UŽ DNES . . .
Co však s těmi tisíci letadel denně 24 hodin brázdícími ATMOSFÉRU ?
"Vyhnat" je prostě vejš !
Raději zpátky k těm E moto.
I když tomu nefandím, zajímá mě spíš technika.
Má to klasickou převodovku nebo nějaký měnič nebo variátor ? Jak se na tom řadí ?
Co spojka ? Ta tam asi taky nebude.
Co chlazení ? Musí se to chladit klasicky vodou, nebo se to uchladí vzduchem ?
Místo plynu předpokládám nějaký reostat.
Podle čeho se to bude rozdělovat do objemových tříd, když to žádný obsah nemá ?
Šiklo by se nějaké foto odstrojené motorky.
Dík.
Ivane: jen poukazuji na nesmysl v článku. Čistá elektřina a větrné elektrárny???
Bylo několikrát zjištěno, že na výrobu jedné větrné elektrárny je potřeba více energie, než ona samotná dokáže za dobu své životnosti vytvořit. To jsou paradoxy, což?
Ale hlavy nám budou je.at stále.
P . S .
Až v NĚMECKU po roce 2030 nastane "nová doba" ,
nejspíš i nadále budou dvěma největšími zdroji znečišťování atmosféry
na CELÉ ZEMĚKOULI lodní a letecká doprava .
Snad ani dnes, v romantické době e-mobility , nechce někdo tvrdit,
že tyto dva "zdroje" někdy nějak změní druh svého pohonu !!!?
Německé automobilky chtějí v příštích dvou letech investovat do elektromobility
až 40 miliard eur, což je v přepočtu bilion korun.
Počet nabízených elektrických modelů plánují ve stejné době zvýšit z dnešních
zhruba třiceti na 100. Dle šéfa sdružení automobilového průmyslu VDA Mattese
německé automobilky usilují o znovuzískání důvěry, ztracené kvůli dieselgate.
Miliardové investice by se měly promítnout mimo jiné do toho, že v roce 2030
budou elektromobily tvořit cca 30% nových aut na německém trhu,
namísto dnešních méně než dvou procent.
Takovému vývoji je ale nutné zásadně přizpůsobit infrastrukturu.
„Dnes je 76% všech evropských nabíjecích stanic ve čtyřech zemích,
Německu, Francii, Nizozemsko a Británii. I v SRN se ale jejich počet musí
dramaticky zvýšit, aby dokázaly obsloužit takové množství elektromobilů.
Aby toto zajistila čistá elektřina, je také nutné zvýšit počet větrných elektráren
z dnešních cca 30 tisíc na 84 tisíc, nebo jinak posílit jiný zdroje čisté energie.
Pro spolehlivou funkčnost t.zv. autonomních vozů, na jejichž vývoj se německé
automobilky chtějí soustředit, je také potřeba výrazně zlepšit plošné pokrytí
SRN vysokorychlostním internetem, než jaké je dostupné dnes."
Podle těch časových rozestupů to moc napínavé závodění nebude. Po startu se to roztahá a rozestupy pak budou jen narůstat. Předjíždění se bude dít leda o kolo.
To je panečku ekologie! Než ty Ekřápy nabijí, tak ty dieslové nabíjecí agregáty vychrli tolik spalin jako nejméně deset motorek za celý závod! Idioti a kreténi EU se zase předvedli!
Ocividne dobry obchodni tah.
Kdyby na tom jezdili novacci, nikdo na to nekouka. Na stare mazaky se ale hodne lidi divat bude.
Nova trida etablovana, ukol splnen.
PremdaHonda: Super , dík za další info.
Takže spojku a řadičku to nemá ( je to vidět na fotkách ), chladič tam asi nějaký je.
Ještě by mně zajímalo, jestli to brzdí motorem jako klasický motor ?
PinkPanther:
Voloda.m: dík
https://www.youtube.com/watch?v=A8mlJKBldoE
PinkPanther : stačí se trochu zajímat
https://www.youtube.com/watch?v=WDWdSi6uSzs&t=281s
Panthere, takhle KONKRÉTNĚ "vyrukovat" na ty strůjce světlých e-zítřků zeměkoule...
Že se nestydíš
Ještě mně napadlo, žeby oceánské lodě po "nějaké té desítce let" mohly změnit svůj
pohon na jaderný , ALE TEN JE ZAVRŽEN UŽ DNES . . .
Co však s těmi tisíci letadel denně 24 hodin brázdícími ATMOSFÉRU ?
"Vyhnat" je prostě vejš !
Raději zpátky k těm E moto.
I když tomu nefandím, zajímá mě spíš technika.
Má to klasickou převodovku nebo nějaký měnič nebo variátor ? Jak se na tom řadí ?
Co spojka ? Ta tam asi taky nebude.
Co chlazení ? Musí se to chladit klasicky vodou, nebo se to uchladí vzduchem ?
Místo plynu předpokládám nějaký reostat.
Podle čeho se to bude rozdělovat do objemových tříd, když to žádný obsah nemá ?
Šiklo by se nějaké foto odstrojené motorky.
Dík.
Ivane: jen poukazuji na nesmysl v článku. Čistá elektřina a větrné elektrárny???
Bylo několikrát zjištěno, že na výrobu jedné větrné elektrárny je potřeba více energie, než ona samotná dokáže za dobu své životnosti vytvořit. To jsou paradoxy, což?
Ale hlavy nám budou je.at stále.
P . S .
Až v NĚMECKU po roce 2030 nastane "nová doba" ,
nejspíš i nadále budou dvěma největšími zdroji znečišťování atmosféry
na CELÉ ZEMĚKOULI lodní a letecká doprava .
Snad ani dnes, v romantické době e-mobility , nechce někdo tvrdit,
že tyto dva "zdroje" někdy nějak změní druh svého pohonu !!!?
ČTK - 24.11.2018
Německé automobilky chtějí v příštích dvou letech investovat do elektromobility
až 40 miliard eur, což je v přepočtu bilion korun.
Počet nabízených elektrických modelů plánují ve stejné době zvýšit z dnešních
zhruba třiceti na 100. Dle šéfa sdružení automobilového průmyslu VDA Mattese
německé automobilky usilují o znovuzískání důvěry, ztracené kvůli dieselgate.
Miliardové investice by se měly promítnout mimo jiné do toho, že v roce 2030
budou elektromobily tvořit cca 30% nových aut na německém trhu,
namísto dnešních méně než dvou procent.
Takovému vývoji je ale nutné zásadně přizpůsobit infrastrukturu.
„Dnes je 76% všech evropských nabíjecích stanic ve čtyřech zemích,
Německu, Francii, Nizozemsko a Británii. I v SRN se ale jejich počet musí
dramaticky zvýšit, aby dokázaly obsloužit takové množství elektromobilů.
Aby toto zajistila čistá elektřina, je také nutné zvýšit počet větrných elektráren
z dnešních cca 30 tisíc na 84 tisíc, nebo jinak posílit jiný zdroje čisté energie.
Pro spolehlivou funkčnost t.zv. autonomních vozů, na jejichž vývoj se německé
automobilky chtějí soustředit, je také potřeba výrazně zlepšit plošné pokrytí
SRN vysokorychlostním internetem, než jaké je dostupné dnes."
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
((( Takže každému myslícímu člověku musí být zřejmé, že jde o pouhé snění )))
PinkPanther: Vydrží celý kratičký závod.
Technicky. Vydrží ty baterky celý závod, nebo budou zajíždět do boxů dobíjet ( nebo jestli bude povolena výměna baterek ) ?
Nechci si tady hrát na ekologa jako ostatní ale BS v klidu přesedlal a okamžitě letí oproti zbytku světa , tomu říkám talent;)
Podle těch časových rozestupů to moc napínavé závodění nebude. Po startu se to roztahá a rozestupy pak budou jen narůstat. Předjíždění se bude dít leda o kolo.
No už i ta výroba a vše kolem je ekologické samo o sobě.
Elektromobilita je ekologická katastrofa. A to v globálním měřítku! Tohle prostě není dobrý směr.
To je panečku ekologie! Než ty Ekřápy nabijí, tak ty dieslové nabíjecí agregáty vychrli tolik spalin jako nejméně deset motorek za celý závod! Idioti a kreténi EU se zase předvedli!
Ekřápy Hlavně MÁNĚ to jede!
Úkol splněn - jednotný dodavatel techniky E-kategorie MotoGP
je pro léra příští *enel *
Ocividne dobry obchodni tah.
Kdyby na tom jezdili novacci, nikdo na to nekouka. Na stare mazaky se ale hodne lidi divat bude.
Nova trida etablovana, ukol splnen.
Sete Gibernau ???
Tak už vím, komu v této třídě budu fandit