MotoE – Druhý den nejrychlejší Bradley Smith

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PinkPanther (844) napsal 26.11.2018 v 15:32

PremdaHonda: Super , dík za další info.
Takže spojku a řadičku to nemá ( je to vidět na fotkách ), chladič tam asi nějaký je.
Ještě by mně zajímalo, jestli to brzdí motorem jako klasický motor ?

PremdaHonda (108) napsal 26.11.2018 v 15:18

PinkPanther:

PinkPanther (844) napsal 26.11.2018 v 13:22

Voloda.m: dík

IvanDvoutakťák (5069) napsal 25.11.2018 v 22:12



https://www.youtube.com/watch?v=A8mlJKBldoE

voloda.m (480) napsal 25.11.2018 v 20:12

PinkPanther : stačí se trochu zajímat

https://www.youtube.com/watch?v=WDWdSi6uSzs&t=281s

IvanDvoutakťák (5069) napsal 25.11.2018 v 16:24

Panthere, takhle KONKRÉTNĚ "vyrukovat" na ty strůjce světlých e-zítřků zeměkoule...
Že se nestydíš
Ještě mně napadlo, žeby oceánské lodě po "nějaké té desítce let" mohly změnit svůj
pohon na jaderný , ALE TEN JE ZAVRŽEN UŽ DNES . . .
Co však s těmi tisíci letadel denně 24 hodin brázdícími ATMOSFÉRU ?
"Vyhnat" je prostě vejš !

PinkPanther (844) napsal 25.11.2018 v 14:16

Raději zpátky k těm E moto.
I když tomu nefandím, zajímá mě spíš technika.
Má to klasickou převodovku nebo nějaký měnič nebo variátor ? Jak se na tom řadí ?
Co spojka ? Ta tam asi taky nebude.
Co chlazení ? Musí se to chladit klasicky vodou, nebo se to uchladí vzduchem ?
Místo plynu předpokládám nějaký reostat.
Podle čeho se to bude rozdělovat do objemových tříd, když to žádný obsah nemá ?
Šiklo by se nějaké foto odstrojené motorky.
Dík.

voloda.m (480) napsal 25.11.2018 v 13:48+1

Ivane: jen poukazuji na nesmysl v článku. Čistá elektřina a větrné elektrárny???
Bylo několikrát zjištěno, že na výrobu jedné větrné elektrárny je potřeba více energie, než ona samotná dokáže za dobu své životnosti vytvořit. To jsou paradoxy, což?
Ale hlavy nám budou je.at stále.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 25.11.2018 v 13:15

P . S .
Až v NĚMECKU po roce 2030 nastane "nová doba" ,
nejspíš i nadále budou dvěma největšími zdroji znečišťování atmosféry
na CELÉ ZEMĚKOULI lodní a letecká doprava .
Snad ani dnes, v romantické době e-mobility , nechce někdo tvrdit,
že tyto dva "zdroje" někdy nějak změní druh svého pohonu !!!?

IvanDvoutakťák (5069) napsal 25.11.2018 v 12:14

ČTK - 24.11.2018

Německé automobilky chtějí v příštích dvou letech investovat do elektromobility
až 40 miliard eur, což je v přepočtu bilion korun.

Počet nabízených elektrických modelů plánují ve stejné době zvýšit z dnešních
zhruba třiceti na 100. Dle šéfa sdružení automobilového průmyslu VDA Mattese
německé automobilky usilují o znovuzískání důvěry, ztracené kvůli dieselgate.

Miliardové investice by se měly promítnout mimo jiné do toho, že v roce 2030
budou elektromobily tvořit cca 30% nových aut na německém trhu,
namísto dnešních méně než dvou procent.
Takovému vývoji je ale nutné zásadně přizpůsobit infrastrukturu.

„Dnes je 76% všech evropských nabíjecích stanic ve čtyřech zemích,
Německu, Francii, Nizozemsko a Británii. I v SRN se ale jejich počet musí
dramaticky zvýšit, aby dokázaly obsloužit takové množství elektromobilů.

Aby toto zajistila čistá elektřina, je také nutné zvýšit počet větrných elektráren
z dnešních cca 30 tisíc na 84 tisíc, nebo jinak posílit jiný zdroje čisté energie.

Pro spolehlivou funkčnost t.zv. autonomních vozů, na jejichž vývoj se německé
automobilky chtějí soustředit, je také potřeba výrazně zlepšit plošné pokrytí
SRN vysokorychlostním internetem, než jaké je dostupné dnes."

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

((( Takže každému myslícímu člověku musí být zřejmé, že jde o pouhé snění )))

1100Virago (3052) napsal 25.11.2018 v 12:09

PinkPanther: Vydrží celý kratičký závod.

PinkPanther (844) napsal 25.11.2018 v 11:22

Technicky. Vydrží ty baterky celý závod, nebo budou zajíždět do boxů dobíjet ( nebo jestli bude povolena výměna baterek ) ?

Máma-RM (349) napsal 25.11.2018 v 09:55

Nechci si tady hrát na ekologa jako ostatní ale BS v klidu přesedlal a okamžitě letí oproti zbytku světa , tomu říkám talent;)

1100Virago (3052) napsal 25.11.2018 v 09:14

Podle těch časových rozestupů to moc napínavé závodění nebude. Po startu se to roztahá a rozestupy pak budou jen narůstat. Předjíždění se bude dít leda o kolo.

omg (1412) napsal 25.11.2018 v 09:08

No už i ta výroba a vše kolem je ekologické samo o sobě.

unavix (595) napsal 25.11.2018 v 06:46+1

Elektromobilita je ekologická katastrofa. A to v globálním měřítku! Tohle prostě není dobrý směr.

KARING (245) napsal 25.11.2018 v 00:51+4

To je panečku ekologie! Než ty Ekřápy nabijí, tak ty dieslové nabíjecí agregáty vychrli tolik spalin jako nejméně deset motorek za celý závod! Idioti a kreténi EU se zase předvedli!

KARING (245) napsal 25.11.2018 v 00:41+1

Ekřápy Hlavně MÁNĚ to jede!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 24.11.2018 v 22:44

Úkol splněn - jednotný dodavatel techniky E-kategorie MotoGP
je pro léra příští *enel *

afro-r1 (513) napsal 24.11.2018 v 21:11

Ocividne dobry obchodni tah.
Kdyby na tom jezdili novacci, nikdo na to nekouka. Na stare mazaky se ale hodne lidi divat bude.
Nova trida etablovana, ukol splnen.

viking.2 (123) napsal 24.11.2018 v 20:18

Sete Gibernau ???
Tak už vím, komu v této třídě budu fandit




TOPlist