Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hodlám nasbírat několik záporáků, tak si myslím, že mnoho pitomců co prohlašují: že všeci nechcó E-moto, majů kebulu převážně z lilku. Tito lilíni navíc nechápou, že všichni čekají na zátěžové testy, které E-GP umožňují a dál néní třeba psát
ŠUp, liLÍNI, a mínusy?
Proč musí být 20kW nabíječka integrovaná v motorce? V závodní motorce? Tím by se ušetřily další kg, kdyby byla nabíječka velikosti kufříku vedle motocyklu. Při jízdě není potřeba.
Emoto a motoGP maji nejlepsi materialy, podvozek, geometri,i teziste a brzdy...ale:
-Emoto zvladne zatim pouze 1/3 delky zavodu vs motoGP ktere ma 20l benzinu.
-Emoto vykon 150k vs motoGP 290k.
-Emoto hmotnost 225kg vs motoGP 160kg
-Emoto maximalka na draze pry 275kmh no nevim se 150k vs motoGP dokazanych 330kmh
-Emoto baterka 110kg 1h se rychonabiji vs motoGP 20L(15kg) 3xdelsi zavod
sorry jako ale Emoto dnes
Bylo by velice zajimave porovani s jakym historickym letopoctem kralovske tridy pohodne jednotky a celkova hmotnost meli stejnou dynamiku (vaha/vykon) tipuju bezpecne vic nez 35let zpet ? pokrok?
Mig35 (btw hezký nick pro samozvaného rusobijce): za 10 let bude technologie e mrdek přesně tak kde teď, jenom klasika na benzín bude tak kurevsky uměle zatížena daněmi že bude ve výsledku dražší jak emrdka, což si lidi jako ty mylně vyloží jako zlevnění emrdek
To je, co? Kde máte tu překonanou ekologickou stopu pravěkých spalováků? V bateriích e-mrdek? V těžbě vzácných a za šílenou ekologickou daň dobývaných surovin pro tyto e-mrdky? V doposud naprosto nezvládnutý likvidací baterií e-mrdek, nebo snad ve výrobě "zelené" elektřiny v tepelných elektrárnách, protože ty obnovitelný fungují (někdy) jen při optimálních podmínkách? Nebo je ta úžasná revoluční budoucnost e-mrdek jen v hlavách zblblých elektrofanatiků?? Chacha, pitomci, zkuste občas trochu myslet a ne jen tleskat kdečemu, co se má tvářit hjako spása světa, jako cvičený opice
Vubec nechapu smysl takoveho projektu. Motorka na elektriku, ktera urcite nebude levnejsi nez special do moto 3. Jizdni vlastnosti a ovladatelnost - hruza diky hmotnosti pres 220 Kg a k tomu 150 koni.
Emoce nula diky kvilivymu zvuku mechanickych prevodu. Jinak moc hezkej motocykl. Ale vysledek je stejnej nulova sledovanost takovyho zavodu, casy na kolo horsi nez u moto 3, k cemu je vysoka rychlost na rovince, kdyz v zatacce musis zaparkovat, to by mohli jit zavodit klidne s jakoukoli prumernou motorkou z konzumu na kterou namontujou brzdy a perovani nejvyssi kvality a daj na to karbonovy kapoty. Ale alespon by bylo na co koukat, diky tomu kravalu. Proste opet ukazka jak utratit furu penez za neco co vlastne nikdo nepotrebuje a ani nechce. Misto toho aby se u Ducati snazily vyvinout zavodni produkcni motocykly pro mlady jezdce jako dela treba KTM pro northen talent cup, tak vymyslej picoviny ktery jim zadotuje zelena lobby s EU. . Svet se posral.
Od roku 2023 bude Ducati jediným výrobcem pro sérii MotoE
**********************************************************************
Je to úplně jednoduché :
začalo to "jednotnými motory" pro Moto2 - čtyřkami Honda 600, vystřídaly
je trojky Triumph 765(?), stejný byznys byl pro výrobce "jednotných"
é-morek pro "sérii" MotoE v jejím začátku. Takže není důvod se divit, že "to"
tentokrát koupila Ducati, nebo Audi ? . Vždyť je to úplně jedno !
K těmto ""veřejným zakázkám"" přidejme ty každoroční(!) registrace pořadatelů
GP , přezdívané zaLISTovací (z anglického list = seznam) poplatky
a byznys jede jako každý dobře promazaný mechanismus .
Vyjímečně jsem o předchozím víkendu neměl na "ser-very" čas,
natož na články o é-mobilitě a "její inteligentní obhajobu" a tak
jen v největší stručnosti :
chlapi(!), co jezdíte bajky na benzin(!!), přestaňte konečně
reagovat na nesmysly a ztrácet tak Váš drahocenný čas .
Je tak jednoduché si těch pár(!) é-hujerů zablokovat a tak ztratit
jediný důvod, proč vlastně články o é-mobilitě číst .
To je tak napínavý!! ten vývoj, ta rychlost dobíjení, prý pocit jako na benzíňáku...kurva jen tu elektriku kde brát a uživit jen pitomý depo, že... možná jim poradí Fijala, má samý vynikající nápady s tepelnými čerpadly a fotovoltaikou, miliardama žongluje jako estrádní umělec a titulů má, že to určitě není žádnej malej kokot
Žádná infrastruktura okruhu není stavěná na to, aby dobíjela tyhle elektrokřápy.
Takže někde vzadu budou hučet hodně výkonný dieselagregáty, aby byli schopný to nabít.
Jen pro představu 20kW nabíjecí výkon pro jednu motorku jsou jako 2 větší rodinný baráky se vším na elektriku včetně topení
Sorry nedává mi to smysl....
A sponzorem celého E-mota je nejspíše jeden z několika výrobců baterii 18650 užívaných kdysi v notebookách a nyní v době integrovaných batrií bez kšeftů
Ja bych je hlavně neparkoval pohromadě. Vzhledem k nedávné zkušenosti z jiné oblasti e-sportu co proběhlo myslím i tady. By byla drahá pojistná událost přitom jak ty zázraky často blafaji na to jak jsou málo rozšířené
Tak uz konecne Ducati ziska ten vysnivany a vytuzeny titul ked tam budu vsetky Ducati uz len motogp este treba "doladit" na Ducati cup a bude hotovo...
Jedna z věcí, která by stála za to sledovat, by byl vývoj napříč konkurenci schopných značek.. skok ohledně E je za par let dost velký, tak proč to nezkusit zahnat do extrému v motoE, alespoň se uvidi, kam to může dojít, když už je to nevyhnutelný krok do budoucna
tak jsem si rikal, jak se asi musi citit militantni fanatik bojujici za ten "jediny spravny nazor". a abych si to vyzkousel, nasekal jsem bez rozmyslu plusy vsem minusovanym nerekl bych, ze mi to nejak zlepsilo den, na karieru fanatickeho obhajce se teda nejspis nevydam. musi to byt smutny zivotni udel
jinak tato masina se mi vzhledove libi, technicky tam asi bude spousta zajmavych reseni, ale mezi fandy tohoto stroje se take nezaradim. nikomu ty elektricke hracky neberu, ale pro mne ma smysl maximalne elektricky skutr na cestu do prace jako nahrada za PCX. na cele elektromobilite mi vadi hlavne to, ze je tlacena hodne na silu, mnohdy az fanaticky
Měl bych několik otázek .. eleltromotorka je pěkná, hmotnost taky (sarkasmus), cena bude určitě "lidovka", ale co už. Zatím mně a asi každého, kdo by si něco takového chtěl pořídit, bude zajímat:
1. Kolik km v závodním tempu ujede + počítejme 1 kolo na start a jedno kolo do cíle
2. Jakou infrastrukturu bude potřebovat např. jedna v paddocku a jakou deset nebo dvacet, pokud bych chtěl vyjet např. 3x za den - ráno mám nabito, ideálně v 9 vyjedu, za půl hodiny jsem zpět a chtěl bych třeba za 2 hodiny znovu - třeba ve 12 - a pak např. ve tři odpoledne znovu. Asi bych si to pro jedno použití denně nepořizoval, i kdybych na to teoreticky měl. Podle toho co je v článku, tak jedna elektromotorka v ideálním případě potřebuje na 380V cca 60A jistič.
Dokáže mi někdo odpovědět? Děkuji.
Hodlám nasbírat několik záporáků, tak si myslím, že mnoho pitomců co prohlašují: že všeci nechcó E-moto, majů kebulu převážně z lilku. Tito lilíni navíc nechápou, že všichni čekají na zátěžové testy, které E-GP umožňují a dál néní třeba psát
ŠUp, liLÍNI, a mínusy?
Proč musí být 20kW nabíječka integrovaná v motorce? V závodní motorce? Tím by se ušetřily další kg, kdyby byla nabíječka velikosti kufříku vedle motocyklu. Při jízdě není potřeba.
Zbytečně drahý a těžký nesmysl! Nemá to ani na Moto3 a jede to okolo 12 minut, pak se vybijí baterky!
Emoto a motoGP maji nejlepsi materialy, podvozek, geometri,i teziste a brzdy...ale:
-Emoto zvladne zatim pouze 1/3 delky zavodu vs motoGP ktere ma 20l benzinu.
-Emoto vykon 150k vs motoGP 290k.
-Emoto hmotnost 225kg vs motoGP 160kg
-Emoto maximalka na draze pry 275kmh no nevim se 150k vs motoGP dokazanych 330kmh
-Emoto baterka 110kg 1h se rychonabiji vs motoGP 20L(15kg) 3xdelsi zavod
sorry jako ale Emoto dnes
Bylo by velice zajimave porovani s jakym historickym letopoctem kralovske tridy pohodne jednotky a celkova hmotnost meli stejnou dynamiku (vaha/vykon) tipuju bezpecne vic nez 35let zpet ? pokrok?
5 reakcí
Mig35 (btw hezký nick pro samozvaného rusobijce): za 10 let bude technologie e mrdek přesně tak kde teď, jenom klasika na benzín bude tak kurevsky uměle zatížena daněmi že bude ve výsledku dražší jak emrdka, což si lidi jako ty mylně vyloží jako zlevnění emrdek
1 reakce
Pro ty různý e-Káji, nesoudný fanatiky násilně vnucovaný elektromobility, kterou "pochopili" a mají ji za spásu světa:
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/muz-nastavil-zrcadlo-pry-uz-skvelemu-dojezdu-elektromobilu-zkusil-co-zvladne-tezke-dieselove-bmw/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
To je, co? Kde máte tu překonanou ekologickou stopu pravěkých spalováků? V bateriích e-mrdek? V těžbě vzácných a za šílenou ekologickou daň dobývaných surovin pro tyto e-mrdky? V doposud naprosto nezvládnutý likvidací baterií e-mrdek, nebo snad ve výrobě "zelené" elektřiny v tepelných elektrárnách, protože ty obnovitelný fungují (někdy) jen při optimálních podmínkách? Nebo je ta úžasná revoluční budoucnost e-mrdek jen v hlavách zblblých elektrofanatiků?? Chacha, pitomci, zkuste občas trochu myslet a ne jen tleskat kdečemu, co se má tvářit hjako spása světa, jako cvičený opice
Vubec nechapu smysl takoveho projektu. Motorka na elektriku, ktera urcite nebude levnejsi nez special do moto 3. Jizdni vlastnosti a ovladatelnost - hruza diky hmotnosti pres 220 Kg a k tomu 150 koni.
Emoce nula diky kvilivymu zvuku mechanickych prevodu. Jinak moc hezkej motocykl. Ale vysledek je stejnej nulova sledovanost takovyho zavodu, casy na kolo horsi nez u moto 3, k cemu je vysoka rychlost na rovince, kdyz v zatacce musis zaparkovat, to by mohli jit zavodit klidne s jakoukoli prumernou motorkou z konzumu na kterou namontujou brzdy a perovani nejvyssi kvality a daj na to karbonovy kapoty. Ale alespon by bylo na co koukat, diky tomu kravalu. Proste opet ukazka jak utratit furu penez za neco co vlastne nikdo nepotrebuje a ani nechce. Misto toho aby se u Ducati snazily vyvinout zavodni produkcni motocykly pro mlady jezdce jako dela treba KTM pro northen talent cup, tak vymyslej picoviny ktery jim zadotuje zelena lobby s EU. . Svet se posral.
5 reakcí
Ten start to musí být úžasnej ,,šum svistu,, Nikdy to (pro mne) prostě nemůže mít bez toho kraválu a ,,smradu,, tu správnou atmosféru ....
1 reakce
Od roku 2023 bude Ducati jediným výrobcem pro sérii MotoE
**********************************************************************
Je to úplně jednoduché :
začalo to "jednotnými motory" pro Moto2 - čtyřkami Honda 600, vystřídaly
je trojky Triumph 765(?), stejný byznys byl pro výrobce "jednotných"
é-morek pro "sérii" MotoE v jejím začátku. Takže není důvod se divit, že "to"
tentokrát koupila Ducati, nebo Audi ? . Vždyť je to úplně jedno !
K těmto ""veřejným zakázkám"" přidejme ty každoroční(!) registrace pořadatelů
GP , přezdívané zaLISTovací (z anglického list = seznam) poplatky
a byznys jede jako každý dobře promazaný mechanismus .
1 reakce
Vyjímečně jsem o předchozím víkendu neměl na "ser-very" čas,
natož na články o é-mobilitě a "její inteligentní obhajobu" a tak
jen v největší stručnosti :
chlapi(!), co jezdíte bajky na benzin(!!), přestaňte konečně
reagovat na nesmysly a ztrácet tak Váš drahocenný čas .
Je tak jednoduché si těch pár(!) é-hujerů zablokovat a tak ztratit
jediný důvod, proč vlastně články o é-mobilitě číst .
4 reakce
Vystizne https://dfens-cz.com/o-elektromobilu-a-mrtvem-koni/ a nebo i toto:
2 reakce
To je tak napínavý!! ten vývoj, ta rychlost dobíjení, prý pocit jako na benzíňáku...kurva jen tu elektriku kde brát a uživit jen pitomý depo, že... možná jim poradí Fijala, má samý vynikající nápady s tepelnými čerpadly a fotovoltaikou, miliardama žongluje jako estrádní umělec a titulů má, že to určitě není žádnej malej kokot
1 reakce
Žádná infrastruktura okruhu není stavěná na to, aby dobíjela tyhle elektrokřápy.
Takže někde vzadu budou hučet hodně výkonný dieselagregáty, aby byli schopný to nabít.
Jen pro představu 20kW nabíjecí výkon pro jednu motorku jsou jako 2 větší rodinný baráky se vším na elektriku včetně topení
Sorry nedává mi to smysl....
3 reakce
A sponzorem celého E-mota je nejspíše jeden z několika výrobců baterii 18650 užívaných kdysi v notebookách a nyní v době integrovaných batrií bez kšeftů
1 reakce
Ja bych je hlavně neparkoval pohromadě. Vzhledem k nedávné zkušenosti z jiné oblasti e-sportu co proběhlo myslím i tady. By byla drahá pojistná událost přitom jak ty zázraky často blafaji na to jak jsou málo rozšířené
4 reakce
Tak uz konecne Ducati ziska ten vysnivany a vytuzeny titul ked tam budu vsetky Ducati uz len motogp este treba "doladit" na Ducati cup a bude hotovo...
4 reakce
Jedna z věcí, která by stála za to sledovat, by byl vývoj napříč konkurenci schopných značek.. skok ohledně E je za par let dost velký, tak proč to nezkusit zahnat do extrému v motoE, alespoň se uvidi, kam to může dojít, když už je to nevyhnutelný krok do budoucna
2 reakce
Dojezd v závodě asi zůstává 12 minut? Pak je takové závodění o ničem!
2 reakce
tak jsem si rikal, jak se asi musi citit militantni fanatik bojujici za ten "jediny spravny nazor". a abych si to vyzkousel, nasekal jsem bez rozmyslu plusy vsem minusovanym nerekl bych, ze mi to nejak zlepsilo den, na karieru fanatickeho obhajce se teda nejspis nevydam. musi to byt smutny zivotni udel
jinak tato masina se mi vzhledove libi, technicky tam asi bude spousta zajmavych reseni, ale mezi fandy tohoto stroje se take nezaradim. nikomu ty elektricke hracky neberu, ale pro mne ma smysl maximalne elektricky skutr na cestu do prace jako nahrada za PCX. na cele elektromobilite mi vadi hlavne to, ze je tlacena hodne na silu, mnohdy az fanaticky
4 reakce
Přišel, přečetl, omínusoval. Díky, e-Kájo, mínus od Tebe je pro mě vždy vyznamenáním.
2 reakce
Měl bych několik otázek .. eleltromotorka je pěkná, hmotnost taky (sarkasmus), cena bude určitě "lidovka", ale co už. Zatím mně a asi každého, kdo by si něco takového chtěl pořídit, bude zajímat:
1. Kolik km v závodním tempu ujede + počítejme 1 kolo na start a jedno kolo do cíle
2. Jakou infrastrukturu bude potřebovat např. jedna v paddocku a jakou deset nebo dvacet, pokud bych chtěl vyjet např. 3x za den - ráno mám nabito, ideálně v 9 vyjedu, za půl hodiny jsem zpět a chtěl bych třeba za 2 hodiny znovu - třeba ve 12 - a pak např. ve tři odpoledne znovu. Asi bych si to pro jedno použití denně nepořizoval, i kdybych na to teoreticky měl. Podle toho co je v článku, tak jedna elektromotorka v ideálním případě potřebuje na 380V cca 60A jistič.
Dokáže mi někdo odpovědět? Děkuji.
1 reakce
Motorka pěkná, to ano! Jen ta elektrika…
3 reakce
No way
3 reakce
Závodění to byla vždycky vášeň.
Je tohle vášeň? Nebo je to zadání?
3 reakce
80% nabiti za hodinu, zbytek celej den. Oni maji hotovo 75% kolik bude trvat zbytek?
3 reakce
proč maj ti mechoši náhubky? Možná asi čerstvě stříkali kapoty do rudé, šikovní lakýrníci
2 reakce
"Asi nějaká politika nebo co."
Tato veta z clanku to vystihla asi nejlepe.
1 reakce
hmm. vypadá hezky, ale furt je to jen tramvaj.
7 reakcí
...to uz muzeme rovnou zacit koukat na zavody RC modelu ...svet se proste posral
1 reakce
Skvely a realny nazor na Moto E...
//www.idnes.cz/sport/motorsport/jakub-kornfeil-motoe.A200728_232503_motorsport_rou
1 reakce