Závodníci včera a dnes 2.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 08.03.2012 v 20:20

Video Bohouše s ČZ - na youtube..ten zvuk mistrovství českých konstruktérů

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 23:36

To byl! A věř, že mnohým při něm i slzička ukápla.

polopost (67) napsal 06.03.2012 v 23:04

Už jsem se bál, že se tu neobjeví pan Staša. To je přeci legenda
Zvlášť ve spojení s čz pana pudila... pro to nemám slov.
Škoda, že jsem moc mladej na to abych mohl zažít pohled jak V-čtyřválcová ČZ převrtaná z 350 na 400ccm a s mistrem v sedle prohání i 500ky od MV agusty... To musel bejt panečku pohled!

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 22:57

Ejdam- Jestli ti to není jasné už z názvu článku, tak zde jde o bývalé, dodnes žijící jezdce a jejich současnost.

Ejdam (1) napsal 06.03.2012 v 21:07

nechybí tam František Šťastný?

viktors (0) napsal 06.03.2012 v 20:15

Děkuju za tyto články a hodně zdraví a dlouhá léta těmto bardům závodní motorky

Saarinen (1440) napsal 06.03.2012 v 16:35

Když se propírá Staša - tak nemůžu nezmínit. Škoda mladýho Bohouše, ten měl tak nádhernej styl - jako jeho tata. Byla to radost zažít aspoň mladýho nad tratích.

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 16:26

Pawko- "i"

Pawka (79) napsal 06.03.2012 v 16:21

děkuji také panu Stašovy, že je a skláním se

jirka34 (194) napsal 06.03.2012 v 15:20

Díky za oba články. Jak je to možné, že většinu z nich jsem na "starém" okruhu zažil v akci, a dnes jsou z nich takoví vitální "důchodci"? Ale to je bohužel život, zvlášť ten dnešní hektický. Ale právě za ty současné fotky moc velký dík...

aifel202 (4) napsal 06.03.2012 v 14:34

brzda123 (24) napsal 06.03.2012 v 14:01

Klasika od FF

1100Virago (3052) napsal 06.03.2012 v 13:17

Jo, Cecotto byl nehorázný střelec - škoda, že jezdil tak krátce. Kámoš od něj dostal po závodě přilbu, ale nevím, jestli ji ještě někde schovává.

Saarinen (1440) napsal 06.03.2012 v 11:39

Supr článek. Ale Stašu jsem viděl v brněnským depu několikrát a není to tak dávno

Jirka-97 (66) napsal 06.03.2012 v 11:23

Jako vždy od pana Františka výborný článek Hezky se u toho vzpomíná, díky.

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 10:02

"Staré" Brno (10,925 km) prostě patřilo tehdy mezi nejrychlejší tratě šampionátu. A mám ten pocit, že právě ten Cecottův průměr přispěl nemalou měrou k tomu, že jsme pak v Brně dlouhou dobu klasické pětistovky neviděli.

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 09:51

K tomu Cecottovu průměru si dovolím jen malou poznámku. Ten zde uvedený průměr 187,476 km/h platí pro jeho nejrychlejší kolo v závodě. Neméně fascinující je ovšem i jeho celkový průměr na celý závod,(včetně tehdy běžného roztlačení stroje na startu) který měl hodnotu 184,18 km/h.!!!

Gill (288) napsal 06.03.2012 v 09:34

Jan de Vries jezdí každý rok ve Frohburgu klasiky (s ním tam bývá také Aalt Toersen a Cees van Dongen. Cees bohužel den před vánocemi zemřel).

enzo_r (29) napsal 06.03.2012 v 09:13

Hezké čtení, člověk hned omládne.A díky za toho Bohouše, myslím, že mezi ty legendy nesporně patří

cameron (627) napsal 06.03.2012 v 08:32

Skvělý článek, díky za něj Jakožto bývalého brňáka ( kohoutovičáka ) mě zaujal ten neskutečný rychlostní průměr 187 km/h. Jasně, na starým okruhu byly hodně rychlý pasáže, třeba za Veselkou to mírný táhlý stoupání, nebo z Kameňáku ten sešup dolů, to bylo takříkajíc na srdce, ale ten průměr mě opravdu překvapil

Láďa650 (76) napsal 06.03.2012 v 08:24

Krásná vzpomínka,dík

VerkaH. (31) napsal 06.03.2012 v 08:23

mamba54 (1340) napsal 06.03.2012 v 06:46

Bývaly to krásné časy, když "úřadovali" tihle machři! Díky Františku za jejich připomínku.




TOPlist