VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1431) napsal 05.02.2011 v 08:24

No když vidím to Macao, tak musím říct že náš starej okruh v Brně proti tomu fakt hadr. Z hlediska bezpečnosti naprosto hrůzný - šílenci.

Prusa-#94 (90) napsal 05.02.2011 v 01:09

taky dobrý: //www.youtube.com/watch?v=E-hyzvEQJqk&feature=fvw

vekaone (1) napsal 04.02.2011 v 20:59

a ještě schwantzovo vítězství v macau 1988
//www.youtube.com/watch?v=fRv_nJDAbM0&feature=related

vekaone (1) napsal 04.02.2011 v 20:57

barros v assenu
//www.youtube.com/watch?v=Thh0PLWFoOU

vekaone (1) napsal 04.02.2011 v 20:55

donington 93 a doohan jak sestřelil barrose a kevina
//www.youtube.com/watch?v=JVwvh-jHGc4&feature=related

Pawka (79) napsal 04.02.2011 v 20:19

jezis to neni mozny jak tam z toho vyseda suzuki podvozkem asi umí

sxs525 (138) napsal 04.02.2011 v 20:10

mě prostě ty 2takty GP 500 chyběj byla to ta pravá extraliga motosportu je to škoda dneska by to mělo 250 koní

Palec11 (232) napsal 04.02.2011 v 19:08

Jen malá oprava, jak tam máte vyfocenýho Schwanze jak projíždí vítězně cílem a rukou nahoře tak to není z roku 93 ale z nějaký nedávný exibice ! V tý době asi neměl Alpinestars Super-tech na nohách, titanový rukavky od Dainese a Novou Araiku :D koplo mě to hnedka do oči

KoldaTL (0) napsal 04.02.2011 v 14:16

TO Pastell: já beru bedny v zav odech,ne tituly

YOSH_BOY (51) napsal 04.02.2011 v 14:04

Díky za super článěk, pro mě jako suzukistu velmi pěkné čtení, ještě by to chtělo takhle shrnout z wsbk

Azi. (0) napsal 04.02.2011 v 13:24

Suzuki v barvě telefonici byla nejhezčí, hlavně díky těm bílým kolům. Škoda, že teď není vidět. Vale vytáhl dost Yamaha, teď by měl jít k Suzuki

Karbec_Jikov (106) napsal 04.02.2011 v 13:06

Bílá sůza s emblémem mých oblíbených špinek (když jsem ještě hulil) Lucky Strike (šťastná stávka) je jeden nejhezčích designerských počinů. S tím problém Suzuki nikdy neměla, viz dnešek tyrkysová Rizzla a kočky v uniformách. Což už je slabší kromě výkonů, tak přístup ke svým jezdcům. Proč šel Hopper pryč? Proč Ben? (i když v jeho případě je to klika). Doufám v jejich lepš časy.

Pjercak (48) napsal 04.02.2011 v 12:21

Super počtení ,bohužel suza je neska nekde v zadu ,ale snad se zase zvedne

technasia (1915) napsal 04.02.2011 v 11:47

jeden hustější jezdec než druhej.jedničkou zůstává Kevin. toho asi nikdo v dohledný době nepřekoná.škoda,že to suzuki m.dá.hodně si slibuju od příštího roku až se to trochu zlevní.

Tomas_81 (105) napsal 04.02.2011 v 11:22

Moc pěknej článek.Škoda jen že SUZUKI skončila tak často ,,pouze druhá" na druhou stranu kéž by tomu tak bylo i dnes.Donutilo mě to najít si zmiňovanej závod z roku 91... //www.youtube.com/watch?v=ed8IJQKOFPA&feature=related

Pastell (112) napsal 04.02.2011 v 11:01

No ve WSBK taky žádná sláva. Pouze 1 titul a letos jedna motorka s nevyrovnaným Fabriciem.

KoldaTL (0) napsal 04.02.2011 v 10:26

Nadhernej článek,o tom žádná.Suzuki v roli 2taktu byla super,u 4 taktu to už není ono ,tam mi přide že to spíše funguje v WSBK a 24hodinovkách,muj nazor.Co se tyče Bena,tak to souhlas,tasy si myslím suzuka vykopala vlastní hrob,ten závod na divokou kartu v Laguna seca je měl přesvědčit.(Možná je zajímavy že amíci víc tu suzu ždímají ).Jinak Suzuce fandim,je to moje srdcovka,a doufám že se ještě budu radovat z triumfu.

MartasUS (107) napsal 04.02.2011 v 09:34

USA babe

SoulTrain21 (753) napsal 04.02.2011 v 09:25

Jinak samozdřejmě článek parádí

SoulTrain21 (753) napsal 04.02.2011 v 09:25

Nejvíc mě se*e,že se Hopper nedokázal zapsat do historie Suzuki výhrou v GP Aspon jednu výhru by si zasloužil.Ale zase jsem rád,že jsem byl živě u toho,když dojel 2. v Brně To byla parááááááááááááááááááda

1100Virago (3026) napsal 04.02.2011 v 09:03

Jo, to byli ti správní divočáci. Doohan pak dominoval, ale pomohlo mu právě to, že američtí muškatýři všichni brzy po sobě skončili. Dokud jezdili oni, tahal Mick přece jen za kratší konec.

Larry (114) napsal 04.02.2011 v 08:51

nejkrásnější závody Královský kubatury v letech kdy řádil Kevin, Wayne, Mick a další

Saarinen (1431) napsal 04.02.2011 v 08:37

No jo vlastně. Nějak jsem to blbě spočítal

mamba54 (1340) napsal 04.02.2011 v 08:36

To Saarinen: jj, chytrost a styl ano, ale většina diváků ne. Jinak, s tím nešťastným koncem máš samozřejmě pravdu.

tulen. (391) napsal 04.02.2011 v 08:36

Saarinen: mluvíš mi z duše, akorát nebýt Misana tak měl Wayne čtvrtej titul jinak klasický pětistovy a ještě v tak krásnejch barvách jako pepsi nebo lucky strike

mamba54 (1340) napsal 04.02.2011 v 08:32

Strngr-

Saarinen (1431) napsal 04.02.2011 v 08:31

Jo Schwantz se snažil, o tom žádná. Jenže chytrost a styl byl na straně Raineyho. Byl vždy o chlup lepší a nebýt Misana získal by Wayne hattrick. Veliká škoda, že to tehdy tak smutně skončilo

Erixo (0) napsal 04.02.2011 v 08:30

Jj, super článek. Taky mě to připomělo DVD Moto GP - V zajetí rychlosti. Jedno z nej dokumentů o moto racing vůbec!

enusim2 (21) napsal 04.02.2011 v 07:57

muze mi nekdo vysvetlit tento naklon? //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-01/17740/20110131113958-17Barros1994_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg

me to pripada uz jako pad:d to je mazec to takhle naklopit,toho se asi nikdy nedoziju

Strngr (141) napsal 04.02.2011 v 07:42

Moc pěkný čtení, moc pěkný vzpomínání ... na youtube je k tomu navíc spousta parádního pokoukání ... každá doba má svý, ale ja na ty devadesátý roky nemůžu zapomenout - zřejmě i pro to, že se motocyklové závody - kromě jiného pochopitelně - dostaly do standartní nabídky tuzemských televizí nebo Eurosportu, člověk z toho nemusel vychytávat drobky z rakouských sportovních zpráv nebo přenosů jak za bolševika ...




TOPlist