Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud bys měl firmu a počítal s 30 milionovou dotací, kterou ti nakonec neproplatí. To taky může znamenat insolvenci. Ale chápu že někdo z toho může mít škodolibou radost. Dál už psát nebudu protože za to mě to nestojí.
Už jsem to tady psal stokrát. Ale teď si zřejmě Chládek neuvědomuje že jde proti usnesení vlády, které už bylo schváleno. Čili náklady a zejména ztráty AMD Brno za letošní rok 2014 - to této společnosti uhradí kdo ? Zvlášť když nikdo nemohl předpokládat, že se 30 milionová dotace neschválí...Ministr školství je v těžké pasti a jsem moc zvědav jak se z tohoto vymotá. Rado: Kde si Abraham nahrabal, konkrétně ?
Saarinen > pokud někdo přetrhne tuhle tradici, bude to jen a pouze fa AMD Brno. O jaké protiakci hovoříš? Abraham si ze státního nahrabal dost, stejně tak za nehty zůstalo dost i zpřízněným Haškům a jemu podobným. Pokud si myslíš, že jim jde o GP, tak si poklepej na klenbu lebeční, snad to pomůže, bez urážky...
Tak to vypadá, že za takových 30 minut hovado Chládek přetrhne 60 ti letou tradici motocyklových závodů v Brně. Být Abrahamem tak chystám silnou protiakci...
Nejlepší? Jojo, to se blbě počítá, ale řekl bych že asi Agostini s Hailwoodem nebo někteří další. Ti klucí dneska nejsou špatní, ale dle mýho na ně nemají... proč?
1) mnohem méně náročné tratě - schválně si porovnejte takovou TT a její průměry s libovolným okruhem.
2) mnohem lepší technika - všemožný elektronický hejblata, daleko lepší technika všeho od rámů po brzdy
3) mnohem lepší zabezpečení potřeb jezdů - ty týmy už prostě nejsou maringotka, zázemí je úplně jinde
Upřímně dle mého není vrcholem motocyklového sportu GP, ta už je prostě příliš umělá, když se člověk podívá na irský mistrák na okreskách,t ak je to z hlediska diváckého zážitku i předváděného jezdeckého umění i srdcařství jinej zážitek... kulervoucí.
Moc pěkný článek, pane Feigle. Jen bych doplnil, že cigaretové firmy nahradily společnosti chrlící energy nápoje, bez drápů a skákajících býků si nedovedeme dnes představit motosport.
Jsou to krásný články a v zimní pauze to bodne Já jen dodám, že i když z mého pohledu tato pasáž MS díky španělské dominanci už není tak povedená. Ale když se člověk podívá do historie, tak srdce zaplesá. Hlavně ta éra půllitrů s Američany - to byl skutečně skvost. Jsem rád že jsem taky ještě mohl uvidět v akci souboje Schwantz - Rainey. Nebo později Criville - Doohan. To mě zůstalo nejvíc v paměti. A když se ohlédnu na posledních 20 let české silnice, tak mi srdce zaplesá ještě víc. Přeju ji dalších stejně 20 let dalších úspěchů. Snad se našim jezdcům podaří udržet vysoký standard.
Pěkný článek, pane Feigle. Jen chybí doladit pár věcí, které neodpovídají skutečnosti. Žádná z tabakových firem není monopolem a to ani vzdáleně. Obecně mají tabakové trhy typickou oligopolní strukturu. A pokud se týká obětí TT, je jich asi o stovku víc...
Aby reč nestála: Všetkým skutočným fandom rýchlych motoriek prajem pekné vianočné sviatky, bohatého Ježiška, veselého Silvestra a v novom roku len to najlepšie na nohách i na dvoch kolesách...
Jako"Suzukista" mohu dodat jediné - škoda, že se okruh ve Spa
Francorchamps už nejezdí v té původní variantě, byť třeba
po rozšířené trati. Bylo by opravdu zajímavé, po kolika le-
tech, pokud vůbec, by pozdější mistři řidítek "smazali" ty re-
kordní průměry 217 a 220 km/hod, co tam v 70.letech zajel
Barry "Bazza" Sheene, můj RG500-idol
Nespravedlnost, Charlie už má 3 mínusy a já ještě teď 0
Je tedy fakt, že si pořadatel MGP v Brně nahrabal neskutečné prachy!
Pokud bys měl firmu a počítal s 30 milionovou dotací, kterou ti nakonec neproplatí. To taky může znamenat insolvenci. Ale chápu že někdo z toho může mít škodolibou radost. Dál už psát nebudu protože za to mě to nestojí.
Ukaž mě jejich účty a dokaž to blbe
Rado: ty máš na starosti jejich hospodaření ty chytráku ?
Saarinen > pokud si myslíš,k že GP je opravdu ztrátová, tak se běž léčit...
GP Brno 2014 se tedy vůbec konat neměla..Pokud dnes bude zamítnuto. Velice zvláštní
Už jsem to tady psal stokrát. Ale teď si zřejmě Chládek neuvědomuje že jde proti usnesení vlády, které už bylo schváleno. Čili náklady a zejména ztráty AMD Brno za letošní rok 2014 - to této společnosti uhradí kdo ? Zvlášť když nikdo nemohl předpokládat, že se 30 milionová dotace neschválí...Ministr školství je v těžké pasti a jsem moc zvědav jak se z tohoto vymotá. Rado: Kde si Abraham nahrabal, konkrétně ?
Saarinen > pokud někdo přetrhne tuhle tradici, bude to jen a pouze fa AMD Brno. O jaké protiakci hovoříš? Abraham si ze státního nahrabal dost, stejně tak za nehty zůstalo dost i zpřízněným Haškům a jemu podobným. Pokud si myslíš, že jim jde o GP, tak si poklepej na klenbu lebeční, snad to pomůže, bez urážky...
Tak to vypadá, že za takových 30 minut hovado Chládek přetrhne 60 ti letou tradici motocyklových závodů v Brně. Být Abrahamem tak chystám silnou protiakci...
Ty staré fotky mě přitahují víc než ty nové a nejlepší jezdec všech dob byl Mike Hailwood
Pěkný článek, i skvělé načasování. Doba, kdy si fanoušci v ČR budou o GP jen psát v rubrice "Pro pamětníky" se blíží...
Každý můžeme být svým srdcem někde jinde, ale já souhlasím
s Tebou, Charlie a přidávám se i ke Tvému přání
Nejlepší? Jojo, to se blbě počítá, ale řekl bych že asi Agostini s Hailwoodem nebo někteří další. Ti klucí dneska nejsou špatní, ale dle mýho na ně nemají... proč?
1) mnohem méně náročné tratě - schválně si porovnejte takovou TT a její průměry s libovolným okruhem.
2) mnohem lepší technika - všemožný elektronický hejblata, daleko lepší technika všeho od rámů po brzdy
3) mnohem lepší zabezpečení potřeb jezdů - ty týmy už prostě nejsou maringotka, zázemí je úplně jinde
Upřímně dle mého není vrcholem motocyklového sportu GP, ta už je prostě příliš umělá, když se člověk podívá na irský mistrák na okreskách,t ak je to z hlediska diváckého zážitku i předváděného jezdeckého umění i srdcařství jinej zážitek... kulervoucí.
Ale tohle je jen můj soukromej názor
Hezký svátky všem
Moc pěkný článek, pane Feigle. Jen bych doplnil, že cigaretové firmy nahradily společnosti chrlící energy nápoje, bez drápů a skákajících býků si nedovedeme dnes představit motosport.
Jsou to krásný články a v zimní pauze to bodne Já jen dodám, že i když z mého pohledu tato pasáž MS díky španělské dominanci už není tak povedená. Ale když se člověk podívá do historie, tak srdce zaplesá. Hlavně ta éra půllitrů s Američany - to byl skutečně skvost. Jsem rád že jsem taky ještě mohl uvidět v akci souboje Schwantz - Rainey. Nebo později Criville - Doohan. To mě zůstalo nejvíc v paměti. A když se ohlédnu na posledních 20 let české silnice, tak mi srdce zaplesá ještě víc. Přeju ji dalších stejně 20 let dalších úspěchů. Snad se našim jezdcům podaří udržet vysoký standard.
Pěkný článek, pane Feigle. Jen chybí doladit pár věcí, které neodpovídají skutečnosti. Žádná z tabakových firem není monopolem a to ani vzdáleně. Obecně mají tabakové trhy typickou oligopolní strukturu. A pokud se týká obětí TT, je jich asi o stovku víc...
Aby reč nestála: Všetkým skutočným fandom rýchlych motoriek prajem pekné vianočné sviatky, bohatého Ježiška, veselého Silvestra a v novom roku len to najlepšie na nohách i na dvoch kolesách...
ta nostalgie je až neskutečná-moc hezký
Moc pěkné shrnutí. - to AJS2- používalo se obé.
Článek pěkný,jen mi tam vadí ten privesny vozík,on to je totiž postranní...
Jako"Suzukista" mohu dodat jediné - škoda, že se okruh ve Spa
Francorchamps už nejezdí v té původní variantě, byť třeba
po rozšířené trati. Bylo by opravdu zajímavé, po kolika le-
tech, pokud vůbec, by pozdější mistři řidítek "smazali" ty re-
kordní průměry 217 a 220 km/hod, co tam v 70.letech zajel
Barry "Bazza" Sheene, můj RG500-idol
Moc pěkný článek!
Kdyz koukam na to co spolujezdci na sajdkarach predvadi na TT, tak bych rekl, ze nejsou asi uplne normalni
Díky za nedělní pohodové počteníčko.