Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásné čtení i příběh, který psal život. Sice je ta doba pryč, ale pamětníků je spousta. Jednoho z těchto človíčků jsem poprosila o provedení po Starém Okruhu a on k mé radosti souhlasil. Omrknu pomníčky i zatáčky (Farinovu), byť to tenkrát bylo jinak a snad se nic nepokazí a já si poslechnu i spoustu jiného zajímavého povídání ,
jak to tenkrát bylo a nebylo .
-NIKDO-: Giancarlo Morbidelli se jako výrobce účastnil velkých cen od roku 1969, nejprve s padesátkou a později s dvouválcovou stopětadvacítkou. Roku 1974 angažoval bývalého jezdce a úspěšného konstruktéra Jorga Möllera. Hned následujícího roku získala Mordidelli 125 v sedle s Paolem Pilerim titul mistra světa, což se podařilo zopakovat i následujícího roku. Vyráběla se i verze 250 ccm, se kterou získal titul Mario Lega. Firma MBA (Morbidelli Benelli Armi, později Motori Benelli Armi) byla založena roku 1975 Giancarlem Morbidellim, jehož podnik na výrobu dřevoobráběcích strojů mu pomáhal financovat jeho vášeň pro motocykly. MBA byla oddělením pro obchod s velmi žádanou prodejní verzí motocyklu Morbidelli. Takže motocykl Zbyňka Havrdy pravděpodobně byla MBA, díky za upozornění. JF
Jsem holka,která si v 17ti sedla na HD750unra a ono se t s ní rozjelo.Od té chvíle mě to vzalo.Byli jsme parta-Horda,kteří jezdili na všem co se dalo sehnat a hlavně zrestaurovat HD,AJS,BMW,Jawa500,250,NSU,BSA,Norton,Matschles.O technické stránce nemůžu moc psát,ale ty pocity..Jak napsal DutchTT:..přes slzy vzpomínek..Brno Farinka,Hořice,Velká cena Prach.skal-tam jsme věděli na kilometry daleko podle zvuku,že p.Staša "už jede!". A všude to vonělo ricinovým olejem.Jak jsme říkali v Hordě."to nemůže nikdo zaplatit!"myslím ty zážitky ne tu dobu.Dodnes mě zvuk pořádného motocyklu "zvedá ze židle".
Tak chlapi,ať vám to jezdí!snad jsem si nedovolila příliš vám vstoupit do diskuse.Jo a Pesastore Lví srazy na Kokoříně se nedají zapomenout!Byly tam k vidění opravdovské unikáty i ze zahraničí.Fotky budu hledat,když najdu tak dodám.
...nádhera
...a vzpomínky - jednak na vinárny a následné vylomeniny na čtvercovém jičínském náměstí během 2 let budování socialismu v zeleném - a potom na zážitky kolem motocyklových závodů, v mém případě terénních
...achjo, už jsem taky pamětník...
Moc krásný článek. Díky za připomenutí našeho mládí stráveného kolem závodních tratí... a jak jsem dostal pendrekem, když jsem seděl při německé hymně, když vyhrál Toni Mang a endéráci se mohli zbláznit...
Nádhernej článek. Chtěl bych zažít ne tu dobu, ale závodní sezónu a to tak. Na závody do Brna jezdim, škoda, že z Masarykáče už je jen vzpomínka. Tu atmosféru bych chtěl zažít především. Aspoň, že takoví pamětníci nám to dokážou přiblížit
Víte Jawa měla něco do sebe. Byl to náš stroj, sice z lágru ale mohli jsme být hrdí. A otec mi vyprávěl jak tribuny jásaly když se Jawa vrátila a Staša kolem 14.místa vedl dlohou skupinu jezdců - 1977 . Pak přijde FGR , člověk si řekne náš stroj se vrací. A oni angažují Nizozemce s kterým si akorát uřízli ostudu. To bylo tvrdé vystřízlivění. Letos mě nejvíc vzala zpráva o návratu plochodrážní Jawy, ať se daří !
Jo to je svatá pravda. Taky jsem si to dal pěšky. Bylo to náročné.Samá osvěžovna. Akce policajtů na Myslivně.Tam dotali dederoni pořádně po hubě. Jezdil jsem od roku 1966. S nástupem dromu mě to nějak přestalo rajcovat. Mělo to kouzlo. Škoda,že je to již jen ve vzpomínkách.
super článek a jen houšť takových!! Jinak mě to vrátilo do roku 81 kdy můj táta jezdil jako mechanik s jedním jeho kámošem kterej sedlal jawu 125 a brázdili s ní moravskej přebor .
Krásné čtení i příběh, který psal život. Sice je ta doba pryč, ale pamětníků je spousta. Jednoho z těchto človíčků jsem poprosila o provedení po Starém Okruhu a on k mé radosti souhlasil. Omrknu pomníčky i zatáčky (Farinovu), byť to tenkrát bylo jinak a snad se nic nepokazí a já si poslechnu i spoustu jiného zajímavého povídání ,
jak to tenkrát bylo a nebylo .
Krásný článek
-NIKDO-: Giancarlo Morbidelli se jako výrobce účastnil velkých cen od roku 1969, nejprve s padesátkou a později s dvouválcovou stopětadvacítkou. Roku 1974 angažoval bývalého jezdce a úspěšného konstruktéra Jorga Möllera. Hned následujícího roku získala Mordidelli 125 v sedle s Paolem Pilerim titul mistra světa, což se podařilo zopakovat i následujícího roku. Vyráběla se i verze 250 ccm, se kterou získal titul Mario Lega. Firma MBA (Morbidelli Benelli Armi, později Motori Benelli Armi) byla založena roku 1975 Giancarlem Morbidellim, jehož podnik na výrobu dřevoobráběcích strojů mu pomáhal financovat jeho vášeň pro motocykly. MBA byla oddělením pro obchod s velmi žádanou prodejní verzí motocyklu Morbidelli. Takže motocykl Zbyňka Havrdy pravděpodobně byla MBA, díky za upozornění. JF
Jsem holka,která si v 17ti sedla na HD750unra a ono se t s ní rozjelo.Od té chvíle mě to vzalo.Byli jsme parta-Horda,kteří jezdili na všem co se dalo sehnat a hlavně zrestaurovat HD,AJS,BMW,Jawa500,250,NSU,BSA,Norton,Matschles.O technické stránce nemůžu moc psát,ale ty pocity..Jak napsal DutchTT:..přes slzy vzpomínek..Brno Farinka,Hořice,Velká cena Prach.skal-tam jsme věděli na kilometry daleko podle zvuku,že p.Staša "už jede!". A všude to vonělo ricinovým olejem.Jak jsme říkali v Hordě."to nemůže nikdo zaplatit!"myslím ty zážitky ne tu dobu.Dodnes mě zvuk pořádného motocyklu "zvedá ze židle".
Tak chlapi,ať vám to jezdí!snad jsem si nedovolila příliš vám vstoupit do diskuse.Jo a Pesastore Lví srazy na Kokoříně se nedají zapomenout!Byly tam k vidění opravdovské unikáty i ze zahraničí.Fotky budu hledat,když najdu tak dodám.
Dobrý den,
jen bych upozornil, že na první fotce není Morbidelli, ale MBA... Jinak článek je pěý.
Jo a mrazení ve mně vyvolával po letech i tenhle zvuk v Hořicích...záslužná práce
//www.youtube.com/watch?v=F9OvDMcItms
Jestli on Saarinen neměl na mysli toto :
//www.youtube.com/watch?v=Y4V9QabEgIw
Nádherný článok a spomienky. Ďakujem.
...nádhera
...a vzpomínky - jednak na vinárny a následné vylomeniny na čtvercovém jičínském náměstí během 2 let budování socialismu v zeleném - a potom na zážitky kolem motocyklových závodů, v mém případě terénních
...achjo, už jsem taky pamětník...
Krása, ta doba měla něco do sebe.
4 ravo: ... jo na staré trati to bylo o moc lepší než dnes... seděli jsme téměř v příkopách a vítr od motorek jsme cítili ve tvářích...
Moc krásný článek. Díky za připomenutí našeho mládí stráveného kolem závodních tratí... a jak jsem dostal pendrekem, když jsem seděl při německé hymně, když vyhrál Toni Mang a endéráci se mohli zbláznit...
Krásný článek.
A hláška: "naše investice jsou nevratné a slečny šly domů" je kouzelná a ze života...
Saarinen-já to video tady taky nemám-zkus to přeposlat -dík.
Nádhernej článek. Chtěl bych zažít ne tu dobu, ale závodní sezónu a to tak. Na závody do Brna jezdim, škoda, že z Masarykáče už je jen vzpomínka. Tu atmosféru bych chtěl zažít především. Aspoň, že takoví pamětníci nám to dokážou přiblížit
Saarinen - video ČZ 350 tam není! Aspoň já, tam mám prázdnou plochu!
//www.youtube.com/watch?v=Y4V9QabEgIw. Na toto jsem hrdý. ČZ 350 . Ten zvuk, to běhá mráz po zádech.
Víte Jawa měla něco do sebe. Byl to náš stroj, sice z lágru ale mohli jsme být hrdí. A otec mi vyprávěl jak tribuny jásaly když se Jawa vrátila a Staša kolem 14.místa vedl dlohou skupinu jezdců - 1977 . Pak přijde FGR , člověk si řekne náš stroj se vrací. A oni angažují Nizozemce s kterým si akorát uřízli ostudu. To bylo tvrdé vystřízlivění. Letos mě nejvíc vzala zpráva o návratu plochodrážní Jawy, ať se daří !
Pěkné!
Hezká vzpomínka na pěkné chvíle v tehdejším lágru. Ještě, že Jirka nepráskl jak krátké noci jsme někdy před závody měli.
Skvělý čtení.Víc takových
Moc pěkný článek
Jo to je svatá pravda. Taky jsem si to dal pěšky. Bylo to náročné.Samá osvěžovna. Akce policajtů na Myslivně.Tam dotali dederoni pořádně po hubě. Jezdil jsem od roku 1966. S nástupem dromu mě to nějak přestalo rajcovat. Mělo to kouzlo. Škoda,že je to již jen ve vzpomínkách.
Pan Bohumil Staša, můj nejoblíbenější
super přes slzy vzpomínek nevidím na klávesnici, bože proč mi zase není těch ..náct let
Naprosto perfektní článek ! Dlouho jsem takový nečetl. Díky a ještě jednou díky !
Pametnici: nepamatuje nekdo na 'Lvi srazy' na Kokoine a nema z nich par fotek? Jestli naaaahodou jo, prosim do PM.
super článek a jen houšť takových!! Jinak mě to vrátilo do roku 81 kdy můj táta jezdil jako mechanik s jedním jeho kámošem kterej sedlal jawu 125 a brázdili s ní moravskej přebor .
Pěknej dojemnej článek,to byla nádherná doba Zítra nechám Afru doma a protáhnu mojí Jawu 250 Sport Uááá