Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Fakt nádhera, tohle muselo být pro lidi skoro jako něco z jineho světa, vzhledem k poměrům u nás v te době. Celkově atmosféra závodů musala být něco opravdu vyjimečného. Teď my vše přijde vše takové sterilní, umělé. Ale proto tu existuje Road Racing, který možná část té atmosféry a toho kouzla zachoval i pro nás, později narozené...
Jediný problém, Aldo, je v současnosti nájezd za Novým
Lískovcem na to klesání směrem k někdejšímu depu -
nedáš si pozor a jedeš po přivaděči D1 směr Praha
V Bosonohách "nadělali dopravní architekti" ostrůvky
a další nesmysly, které osobní auta nezpomalují,jen
dělají problémy řidičům autobusů veřejné dopravy...
Namísto pravé zatáčky na Veselce je "kruháč", který
zas tolik při odbočení vpravu nevadí.
Dále, ať už jedeš přes Žebětín po původní MOTOCYKLOVÉ
trati(17,8km!), nebo mimo Žebětín vzhůru Farinovou
zatáčkou a dalšími do Kohoutovic, opět "no problem".
Za hájenkou vlevo na okraji Kohoutovic čeká další
volba - zda původní tratí(17,8km) klesat Kohoutovi-
cemi a Libušiným údolím dolů do Pisárek a poté do
Nového Lískovce(A UŽ JSME DOKOLA!),
nebo za kohoutovickou hájenkou odbočit vpravo
a sídlištěm k někdejší tribuně Myslivna(po levé str.),
kde začíná to "kruté"klesání (s dvojitými svodidly
po obou stranách)ke startu a cíli, což je jedna z těch
zkrácených verzí brněnského okruhu(něco přes 13km) .
Jen takový dotaz pro znalé...dá se ještě vubec projet starý okruh???Jako mlaďoch sem jezdil s otcem do brna na auta,tak si říkám že bych si udělal výlet s někým kdo to zná a projel si to a zkusil poznat kde jsme fandily...
Tak to je nádhernej článek. Ale když se dívám na ty naše, muselo to být trochu zklamání. Dokonce v tomhle světle se jeví když to srovnám loňská GP u nás jako mimořádná. Nevím kdy naši jezdci doma jezdili dlouho v závodě na druhém a třetím místě (Kornfeil-Popov). Dokonce snad ani v těch 60.letech tomu tak nebylo, nebo se mýlím ?
Tak žádný politický narážky, dareckov&freddy -
i na M.cz se najdou lidi, kterejm to vadí
Žeprej se sem namá "zatahovat politika"
Jen zapomínají, že "politika" je ve všem
a BOHUŽEL taky všechno ovlivňuje
Co se týká VC ČSSR - 1.závodu MS na okruhu v Brně,
tak to mám v živé paměti, jak jsme všichni byli
natěšení po těch létech "skuhrání",že v Brně nejez-
dí ti matadoři MS, o kterých jsme mohli jen číst ...
Díky pane Feigle - dnešní "bajkerská omladina" potře-
buje poznat taky jak to všechno v Brně začalo
Imoladu-tak jak říkáš a navíc jim to dobře šlapalo,nevím proč to zaniklo??
Fakt nádhera, tohle muselo být pro lidi skoro jako něco z jineho světa, vzhledem k poměrům u nás v te době. Celkově atmosféra závodů musala být něco opravdu vyjimečného. Teď my vše přijde vše takové sterilní, umělé. Ale proto tu existuje Road Racing, který možná část té atmosféry a toho kouzla zachoval i pro nás, později narozené...
Vostok byl čtyřválec-čtyřtaktní žádná kopie JAWY,pokud to byla kopie tak Italské Gilery.Nezaměnovat Vostok s CKB-to se vyrábělo ve spolupráci s Jawou.
Moc pěkný článek...uvítal bych více článků z české závodní motocyklové historie...
Jestli máte chuť, stáhněte si hru GTR2, teď jsem si do toho stáhnul Masaryk Circuit 1965 (Ceskoslovensko). Je to mazec, můžu nahodit video
Musím "honem", Gresi,
než všecko zapomenu
Pěkný vysvětlení Ivane,jel jsem to asi před dvěma léty ,no ještě nebyl na veselce kruháč a loni asi 2-3 krát kohoutky a docela dobrý.
Jediný problém, Aldo, je v současnosti nájezd za Novým
Lískovcem na to klesání směrem k někdejšímu depu -
nedáš si pozor a jedeš po přivaděči D1 směr Praha
V Bosonohách "nadělali dopravní architekti" ostrůvky
a další nesmysly, které osobní auta nezpomalují,jen
dělají problémy řidičům autobusů veřejné dopravy...
Namísto pravé zatáčky na Veselce je "kruháč", který
zas tolik při odbočení vpravu nevadí.
Dále, ať už jedeš přes Žebětín po původní MOTOCYKLOVÉ
trati(17,8km!), nebo mimo Žebětín vzhůru Farinovou
zatáčkou a dalšími do Kohoutovic, opět "no problem".
Za hájenkou vlevo na okraji Kohoutovic čeká další
volba - zda původní tratí(17,8km) klesat Kohoutovi-
cemi a Libušiným údolím dolů do Pisárek a poté do
Nového Lískovce(A UŽ JSME DOKOLA!),
nebo za kohoutovickou hájenkou odbočit vpravo
a sídlištěm k někdejší tribuně Myslivna(po levé str.),
kde začíná to "kruté"klesání (s dvojitými svodidly
po obou stranách)ke startu a cíli, což je jedna z těch
zkrácených verzí brněnského okruhu(něco přes 13km) .
Trochu problém jsou nové křižovatky v Brně, ale jinak se projet dá.
Jen takový dotaz pro znalé...dá se ještě vubec projet starý okruh???Jako mlaďoch sem jezdil s otcem do brna na auta,tak si říkám že bych si udělal výlet s někým kdo to zná a projel si to a zkusil poznat kde jsme fandily...
Tak to je nádhernej článek. Ale když se dívám na ty naše, muselo to být trochu zklamání. Dokonce v tomhle světle se jeví když to srovnám loňská GP u nás jako mimořádná. Nevím kdy naši jezdci doma jezdili dlouho v závodě na druhém a třetím místě (Kornfeil-Popov). Dokonce snad ani v těch 60.letech tomu tak nebylo, nebo se mýlím ?
Tak žádný politický narážky, dareckov&freddy -
i na M.cz se najdou lidi, kterejm to vadí
Žeprej se sem namá "zatahovat politika"
Jen zapomínají, že "politika" je ve všem
a BOHUŽEL taky všechno ovlivňuje
Co se týká VC ČSSR - 1.závodu MS na okruhu v Brně,
tak to mám v živé paměti, jak jsme všichni byli
natěšení po těch létech "skuhrání",že v Brně nejez-
dí ti matadoři MS, o kterých jsme mohli jen číst ...
Díky pane Feigle - dnešní "bajkerská omladina" potře-
buje poznat taky jak to všechno v Brně začalo
to musely bejt krásný časy
dareckov: za 3 roky přišel opravdovej VOSTOK
Nádhera. Úplně jsem zavzpomínal, když jsem jako kluk četl knihu V zajetí rychlosti
krásné stroje!!
To byly časy A co přišlo za 3 roky