Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ogg: Hantec se radši neuč,pže teprve potom, co by jsi jej začal používat, by jsi se stal Vinetuem nikoli v Tokiu,ale v Kataru... Ten Krkavec to napsal ale moooc hezky. Asi to psali spolu s Akrem.
Tak mně havně brnenskej hantec dělá sice stale potíže, ale koupil jsem si slovnik Hantecu a ucim se ho, jinak bych si připadal mezi kolegy jako Vinetou v Tokiu.
No nic, jdu opět odhrabat čerstvně napadaný sníh, co se nám tady válí.
Tady každý kecá, jak to bylo s vítězstvím a se vstupem Abaji do MOTO GP, ale pravda je jen jedna! Já, jakožto 100% traťový komisař mám informace z první ruky a pravdu jsem objevil teprve nedávno! Tak si ji tady přečtěte! Čtěte pomalu a pozorně!
Už skoro měsíc visí na dveřích skříňky mého kolegy Franty Nováka v útulné šatně Automotodromu článek z deníku „Bouřka“, který napsal známý bulvární novinář Ilja Krkavec: Přátelství mezi španělským králem Juanem Carlosem a Božským Kájou z Bystrce je opravdu hluboké. Oba dva spolu lyžují v lichtenštejnském středisku Malbun nebo spolu brázdí na luxusní jachtě „Ajaba“ v čistých vodách brněnského prýglu. Jednou večer při popíjení kvalitního španělského vína zakoupeného v papírovém kartonu v nedaleké Billa poprosil brněnský Kódl španělského Carla o službičku: „Víš Carlosi, ten můj kluk ušatá by chtěl ještě před odchodem ze druhé ligy do ligy první vyhrát závod a Ty přece hodně jezdců znáš“. „To je pravda, ale znám hlavně Jorgeho, Daniho či dříve Seteho a Aleixe. Druhá liga mně moc nezajímá“, odpovědělo jeho blahorodí. „A co Eliáš, ten přece jezdil I. ligu, toho musíš znát taky“, řekl brněnský „Karl Gross“. „To máš pravdu a co vlastně potřebuješ?“, byl hodně nechápavý španělský panovník. "V posledním kole ve Valencii, víš aby se to už nemohlo nijak BLBĚ zamíchat, tak by mohl Tonda někoho shodit – tedy nechtěně, prostě v přemíře zbytečné přemotivace“, napověděl nechápavému madridskému králi král brněnský. „To by šlo, Eliáš je mně stejně hodně zavázán, když jsem mu domluvil s Karmelinem ESPÉZET znovu tu první ligu“, rozjasnilo se najednou v pomazané hlavě španělskému Kódlovi, ale přesto se zeptal: „Hele a co za to?“ „Nedávno jsem koupil celý brněnský prýgl (tedy s výjimkou přístaviště, které patří nějakému panu Žitovi) a pokud by to vyšlo, tak celá polovina od hradu Veveřího až do Bitýšky by byla Tvoje a na hradě by jsi mohl mít své letní sídlo a nemusel by jsi se tísnit ve třiceti pokojích mé vilky“, byl hned s odpovědí fertig brněnský Carlos.“
Inu, a my se stále u piva – teď přes zimu můžeme i na Automotodromu pít, neboť šéfová je dlouhodobě na svém letním sídle na Maledivách – hádáme, jak to ten pan NOVINÁŘ Krkavec vlastně myslel.
Pokud jsou někomu nějaká jména či osoby povědomá, tak je to prostě obyčejná náhoda, nerad bych totiž ztratil své skvělé místo, kde snad vydržím až do penze. A vyhodit mě v době, kdy jsem celý okruh zametl, to by byla opravdu velká smůla.
Kvůli mechanikům se na závody nekoukám. Na druhou stranu, by bez nich nejspíš nebylo na co koukat. Doby, kdy si jezdec motorku sám nastavil, upravil i opravil, už se asi nevrátí. Leda hobíci, ale to se tak často nevidí v TV.
Nevím, proč se tady stále probírá vstup Abaji do MotoGP. mechanismus, jak se toho dá dosáhnout tady přesně popsal Mates.
Citace z nedávného rozhovoru, na téma jeho vstupu do WSBK: "Nepatřím mezi šťastlivce, jež si svojí účast ve světě mohou zaplatit. Pokud budu předvádět dobré výkony, do WSBK se dostat mohu, pokud ne, nemám tam co dělat"
Martina poznám už skoro 20 rokov,ked ešte "šrobikoval"race minibike pre Blatu.
Je pre Abaju velke plus,mat takehoto spolahliveho mechanika a hlavne výborného človeka vedla seba.
Moc vám fandím a silno držím palce!
Marfin a jemu podobní si myslí, že do MS se chodí bez peněz... Buď je musíš sehnat a nebo je musíš mít svoje a jsem rád, že po "období temna" se tam dostal jarda huleš a následně další. A nevím jak vy ale já tam raděj uvidím čecha než dalšího např. španěláka
Prosím Marfine?Abaja neumí jezdit?Ty se asi po nocích něžně miluješ s Akrem,ne?To že nemáte prachy neznamená,že na všechny úspěšný lidi budete házet bláto.Úplně vidím,jak prodám obě firmy,vezmu všechny peníze a jdu si to zaplatit do MotoGP
Vtipálci...doufám...Více respektu pánové...
Zatímco do Hořic jezdím pravidelně už několik let, letos jsem na sebe naštvanej, že jsem se nejel podívat na český mistrák. Určitě si český mistrák zasluhuje větší propagaci, vždyť ti borci tam umí sakra dobře jezdit. Smekám před nimi protože v době kdy se cpou zbytečně peníze např. do fotbalu se peníze sháněji u sponzorů těžko.
je zajímavý jak hodně se liší MMČR od ostatních světových podniků, ten přístup je úplně někde jinde... myslím že by si český mistrák zasloužil víc propagace v médiích hlavně TV.. když se podíváte na návštěvnost na Memoriálu v Brně, nebo o víkendu v Mostě tak je to ubohost kdyby se o to lidé zajímali víc, tak by to prospělo nejen pořadatelům ale i týmům a povzbudilo by je to k větší motivaci jinak super článek
Zajímavý článek, ale mohl být klidně obsáhlejší (práce mechaniků během tréninků, kvaldy, co má kdo na starosti-gumy, podvozek, motor, jak se pracuje s nastavením atd.). Samozřejmě žádné tajné info, pouze obecně. Třeba námět na pokračování?
AKRO:kde ctes v tomto clanku naklady na zavodeni?Zrejme na nekterym z tvych 14 pocitadel naskocil jinej clanek a my ostatni jsme o tyto informace ochuzeni.Taky mi nejak nedochazi jak espezetka dotlacil teamy k pouzivani hospitality,hostesek a dalsich nepredepsanych vymozenosti.Par lidi vidi za roh,ale ty vidis za ctyri rohy.Ten zadek na kterej cumis je ale tvuj,tak se s tim smir.
Super článek!!!Ještě by mně zajímalo,jak a s jakou kvalifikací a zkušenostmi se mechanici vybírají?Klidně bych uvítal i podrobnější popisy toho,co se vyhodnocuje za data,jak se nastavuje motorka,klidně i pár technických lahůdek.Jestli o tom tedy mechanik může mluvit.Co palivo,oleje atd...Díky
Tulen. - Ale ne, jenom nějak nemůžu chválit Mistrovství světa, kde jedna motorka stojí 90 milionů, když v konkurenčním WSBK to přijde ani né na desetinu /mimo Biaggiho Aprilie/a jsou jen okolo dvou vteřin pomalejší...
Tulen. - Ale ne, jenom nějak nemůžu chválit Mistrovství světa, kde jedna motorka stojí 90 milionů, když v konkurenčním WSBK to přijde ani né na desetinu /mimo Biaggiho Aprilie/a jsou jen okolo dvou vteřin pomalejší...
Pěkný článek, ale když to tak čtu, ty náklady na závodění v MGP jsou šílené! Už jen ten tým, kolem každého jezdce! Je to všechno práce dědka SPZky a spol! Třetinové náklady by bohatě stačily a motorky by jely tak o 1,5 vteřiny pomaleji, v případě tisícovek by byly stejně rychlé!
Ogg-Super!!!Mám na tebe prosbu.Poslal jsem ti zprávu.Předem dík za odpověď.
Kocór, Bolek i Doňa by se divili !! Ale jinak super - gómeš to borče
Ogg: Hantec se radši neuč,pže teprve potom, co by jsi jej začal používat, by jsi se stal Vinetuem nikoli v Tokiu,ale v Kataru... Ten Krkavec to napsal ale moooc hezky. Asi to psali spolu s Akrem.
Tak mně havně brnenskej hantec dělá sice stale potíže, ale koupil jsem si slovnik Hantecu a ucim se ho, jinak bych si připadal mezi kolegy jako Vinetou v Tokiu.
No nic, jdu opět odhrabat čerstvně napadaný sníh, co se nám tady válí.
Ogg - to só betálny žduchy. To je story jak od Franty Kocórka, "Mlata na Bílendě 16kilo20".
Ogg - I ty jeden...!
Tady každý kecá, jak to bylo s vítězstvím a se vstupem Abaji do MOTO GP, ale pravda je jen jedna! Já, jakožto 100% traťový komisař mám informace z první ruky a pravdu jsem objevil teprve nedávno! Tak si ji tady přečtěte! Čtěte pomalu a pozorně!
Už skoro měsíc visí na dveřích skříňky mého kolegy Franty Nováka v útulné šatně Automotodromu článek z deníku „Bouřka“, který napsal známý bulvární novinář Ilja Krkavec: Přátelství mezi španělským králem Juanem Carlosem a Božským Kájou z Bystrce je opravdu hluboké. Oba dva spolu lyžují v lichtenštejnském středisku Malbun nebo spolu brázdí na luxusní jachtě „Ajaba“ v čistých vodách brněnského prýglu. Jednou večer při popíjení kvalitního španělského vína zakoupeného v papírovém kartonu v nedaleké Billa poprosil brněnský Kódl španělského Carla o službičku: „Víš Carlosi, ten můj kluk ušatá by chtěl ještě před odchodem ze druhé ligy do ligy první vyhrát závod a Ty přece hodně jezdců znáš“. „To je pravda, ale znám hlavně Jorgeho, Daniho či dříve Seteho a Aleixe. Druhá liga mně moc nezajímá“, odpovědělo jeho blahorodí. „A co Eliáš, ten přece jezdil I. ligu, toho musíš znát taky“, řekl brněnský „Karl Gross“. „To máš pravdu a co vlastně potřebuješ?“, byl hodně nechápavý španělský panovník. "V posledním kole ve Valencii, víš aby se to už nemohlo nijak BLBĚ zamíchat, tak by mohl Tonda někoho shodit – tedy nechtěně, prostě v přemíře zbytečné přemotivace“, napověděl nechápavému madridskému králi král brněnský. „To by šlo, Eliáš je mně stejně hodně zavázán, když jsem mu domluvil s Karmelinem ESPÉZET znovu tu první ligu“, rozjasnilo se najednou v pomazané hlavě španělskému Kódlovi, ale přesto se zeptal: „Hele a co za to?“ „Nedávno jsem koupil celý brněnský prýgl (tedy s výjimkou přístaviště, které patří nějakému panu Žitovi) a pokud by to vyšlo, tak celá polovina od hradu Veveřího až do Bitýšky by byla Tvoje a na hradě by jsi mohl mít své letní sídlo a nemusel by jsi se tísnit ve třiceti pokojích mé vilky“, byl hned s odpovědí fertig brněnský Carlos.“
Inu, a my se stále u piva – teď přes zimu můžeme i na Automotodromu pít, neboť šéfová je dlouhodobě na svém letním sídle na Maledivách – hádáme, jak to ten pan NOVINÁŘ Krkavec vlastně myslel.
Pokud jsou někomu nějaká jména či osoby povědomá, tak je to prostě obyčejná náhoda, nerad bych totiž ztratil své skvělé místo, kde snad vydržím až do penze. A vyhodit mě v době, kdy jsem celý okruh zametl, to by byla opravdu velká smůla.
Howgh.
Kvůli mechanikům se na závody nekoukám. Na druhou stranu, by bez nich nejspíš nebylo na co koukat. Doby, kdy si jezdec motorku sám nastavil, upravil i opravil, už se asi nevrátí. Leda hobíci, ale to se tak často nevidí v TV.
Jinak super článek. Práce mechaniků je, zvláště mediálně, značně nedoceněná. Díky
Nevím, proč se tady stále probírá vstup Abaji do MotoGP. mechanismus, jak se toho dá dosáhnout tady přesně popsal Mates.
Citace z nedávného rozhovoru, na téma jeho vstupu do WSBK: "Nepatřím mezi šťastlivce, jež si svojí účast ve světě mohou zaplatit. Pokud budu předvádět dobré výkony, do WSBK se dostat mohu, pokud ne, nemám tam co dělat"
Martina poznám už skoro 20 rokov,ked ešte "šrobikoval"race minibike pre Blatu.
Je pre Abaju velke plus,mat takehoto spolahliveho mechanika a hlavne výborného človeka vedla seba.
Moc vám fandím a silno držím palce!
pekny diky
Koolja - Už to nehul a nechlastej!
GSX1400R - Tentokrát jsi vedle rádo-by Harlejisto14OOR! Nevím jak ty, ale já s chlapama ne! Jo a jen tak na okraj - Abaja je hodně dobrý jezdec!
Marfin a jemu podobní si myslí, že do MS se chodí bez peněz... Buď je musíš sehnat a nebo je musíš mít svoje a jsem rád, že po "období temna" se tam dostal jarda huleš a následně další. A nevím jak vy ale já tam raděj uvidím čecha než dalšího např. španěláka
To Marfin: Z češtiny máš za "4", píše se "v tom", ne "f tom"!
Jak už níže psal David,Martin je příjemnej chlap a úspěch ho skutečně nezměnil.Je příjemný se s ním bavit.
A článek je bezvadnej,díky Bosso.
Prosím Marfine?Abaja neumí jezdit?Ty se asi po nocích něžně miluješ s Akrem,ne?To že nemáte prachy neznamená,že na všechny úspěšný lidi budete házet bláto.Úplně vidím,jak prodám obě firmy,vezmu všechny peníze a jdu si to zaplatit do MotoGP
Vtipálci...doufám...Více respektu pánové...
... já si stejně myslím, že tak jako to říkali ti všichni přede mnou, že jsou f tom prachy. Že Abaja jezdit neumí, ale ty prachy... jenom ty prachy.
Zatímco do Hořic jezdím pravidelně už několik let, letos jsem na sebe naštvanej, že jsem se nejel podívat na český mistrák. Určitě si český mistrák zasluhuje větší propagaci, vždyť ti borci tam umí sakra dobře jezdit. Smekám před nimi protože v době kdy se cpou zbytečně peníze např. do fotbalu se peníze sháněji u sponzorů těžko.
je zajímavý jak hodně se liší MMČR od ostatních světových podniků, ten přístup je úplně někde jinde... myslím že by si český mistrák zasloužil víc propagace v médiích hlavně TV.. když se podíváte na návštěvnost na Memoriálu v Brně, nebo o víkendu v Mostě tak je to ubohost kdyby se o to lidé zajímali víc, tak by to prospělo nejen pořadatelům ale i týmům a povzbudilo by je to k větší motivaci jinak super článek
Zajímavý článek, ale mohl být klidně obsáhlejší (práce mechaniků během tréninků, kvaldy, co má kdo na starosti-gumy, podvozek, motor, jak se pracuje s nastavením atd.). Samozřejmě žádné tajné info, pouze obecně. Třeba námět na pokračování?
AKRO:kde ctes v tomto clanku naklady na zavodeni?Zrejme na nekterym z tvych 14 pocitadel naskocil jinej clanek a my ostatni jsme o tyto informace ochuzeni.Taky mi nejak nedochazi jak espezetka dotlacil teamy k pouzivani hospitality,hostesek a dalsich nepredepsanych vymozenosti.Par lidi vidi za roh,ale ty vidis za ctyri rohy.Ten zadek na kterej cumis je ale tvuj,tak se s tim smir.
Super článek!!!Ještě by mně zajímalo,jak a s jakou kvalifikací a zkušenostmi se mechanici vybírají?Klidně bych uvítal i podrobnější popisy toho,co se vyhodnocuje za data,jak se nastavuje motorka,klidně i pár technických lahůdek.Jestli o tom tedy mechanik může mluvit.Co palivo,oleje atd...Díky
Tulen. - Ale ne, jenom nějak nemůžu chválit Mistrovství světa, kde jedna motorka stojí 90 milionů, když v konkurenčním WSBK to přijde ani né na desetinu /mimo Biaggiho Aprilie/a jsou jen okolo dvou vteřin pomalejší...
Tulen. - Ale ne, jenom nějak nemůžu chválit Mistrovství světa, kde jedna motorka stojí 90 milionů, když v konkurenčním WSBK to přijde ani né na desetinu /mimo Biaggiho Aprilie/a jsou jen okolo dvou vteřin pomalejší...
Marně si vzpomínám, kdy nějaká tvá reakce Akro začínala jinak než palcem dolů...
Pěkný článek, ale když to tak čtu, ty náklady na závodění v MGP jsou šílené! Už jen ten tým, kolem každého jezdce! Je to všechno práce dědka SPZky a spol! Třetinové náklady by bohatě stačily a motorky by jely tak o 1,5 vteřiny pomaleji, v případě tisícovek by byly stejně rychlé!
Perfektní článek