Testy Moto2 ve Valencii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2560) napsal 19.11.2011 v 08:27

Soul: Kapis.

mike99 (322) napsal 19.11.2011 v 03:59

tak Carmelo perli dalej: "Je absurdní, že takový jezdec, jako je Bradl, je požádán o čtyři nebo pět miliónů, aby mohl závodit v MotoGP. Jak je proboha možné, že člověk potřebuje takovou sumu?" pan E tiez je absorudne si vypytat 4 mil. eur od Sachsenringu. Ako je preboha mozne, ze Dorna potrebuje taku sumu?

mike99 (322) napsal 19.11.2011 v 02:50

Moze mi niekto povedat kolko ma desmo69 rokov?

SoulTrain21: my sme neriesili ceny motorov, cestovne a atd. My sme riesili poplatky od promoterov za organizovanie MotoGP, ze je to neskutocne zdieranie a pravdepodobne kvoli skonci za chvilku aj Brno.
To len desmo69 si mysli, ze Dorna z poplatkov za organizovanie + poplatky za televizne prava, ktore ziska kazdy rok, tak ich rozdeli do MotoGP a vobec, ale vobec nic si pre seba nehrabe
To skoro ani Bernie z F1 si skoro nic nehrabe, len dcere spravi svadbu za trapnych 5 mil. dolarov Ved co je to v dnesnej dobe, no nie? Ved to kazdy spravi taku svadbu svojej dcere

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 21:50

Marexi Celkove naklady za DODAVANI motoru byly 120mil eur(renault dodava pouze motory trem tymum,nema svuj tym ve formuli)tzn vyvoj a vyroba.Z tech 120mil se jim vratilo tim prodejem motoruu jednotlivym tymum 60milionu a dalsich 60mil na tom prodelali.V dobe,kdy meli ve F1 svuj vlastni tym se vsim vsudy(vyvoj monopostu,lidi atd) je to stalo 250-280.

Kapis?

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 20:31

Soul: V tom druhým odstavci ti moc nerozumím. Jako, že letos to stálo půlku a ještě něco trhli na prodeji motorů? Pokud ano, tak by bylo zajímavé zjistit, kolik byl čistý zisk, protože výroba takové techniky asi nebude snadná a levná. Snad to nemají jako Volkswgen s Veyronem.

AKRO (-498) napsal 18.11.2011 v 20:31

Pity - rychlejší? Jen v několika závodech a o pár desetin a jen díky nasazení speciálních gum!

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 19:15

marex:Však píšu,že v tom roce,kdy renault vlastnil svůj tým,měli náklady kolem 250-280 mil eur.

120 milionu to bylo letos-60mil se jim z toho vrátilo,právě tím nákupem motorů jednotlivými týmy.

A co se týče nějakého vašeho žebříčku,tak do toho mě vůbec netahejte,mě na rychlosti na kolo,návštěvnosti,penězích a podobných nesmyslech nazáleži.Samozdřejmě v rozumné míře,série kde se bude jezdit o 2 minuty pomaleji asi nebude to pravé.

U mě byly letos absolutně top spíš národní serie BSB a AMA.V AMA hlavně sportbiky.Příští rok bude u mě v největším očekávání samozdřejmě WSBK,pač tam nastupuju tým snů :))

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 17:55

Pity: Jestli je to tak, tak soráč. Nesleduji to.

PityGPX (949) napsal 18.11.2011 v 17:25

Marex: ano, loni tomu tak bylo ale letos při posl. porovnání časů jsme se tady všichni shodli, že moto2 jsou už opravdu rychlejší. Desmo může potvrdit

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 15:53

Soul 12:43: O.K. Počítáš náklady Renaultu,ale motor nedělá celou formuli a celkové náklady budou zahrnovat šasi, gáže jezdců, cestování... takže jestli tomu dobře rozumím, tak tým provozující formuli s jejich motorem ušetří za motory tu šílenou pálku a zbytek solí sám?
... díky za info, pro mě dost zajímavý!!!

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 15:49

Soul: Jasný. Dokud nevydáš svůj oficiální žebříček. Budeš patřit pod oficiální Marexovu stupnici rychlostního indexu závodních jednostopých strojů.

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 15:47

Pity: Tak teda podle tvého by sporty neměly být za Moto2, ne?

PityGPX (949) napsal 18.11.2011 v 15:19

Marex: tvůj žebříček mi sedí, jak říkám, čím rycheljší bajk, tím výš v žebířčku .) jednoduché. F1 je nejrychlejší a jsou na prvním místě :) za nimi jsou pak gp2, a další :)

ST: jak to vidíš ty? .o)

AKRO (-498) napsal 18.11.2011 v 13:49

Asi tam v Renaultu někdo krade jako u nás!

JollyJoker (1004) napsal 18.11.2011 v 13:23

Jedna věc je,když nějaká obří firma,třeba automobilka,provozuje nějakej motosport a peníze,které se jí nevrátí bere jako investici do svého zviditelnění.
Druhá věc je,když ty peníze má jen nějakej soukromej tým,kterej si ty peníze shání a nemá je k dispozici.Tam je tato ztráta likvidační.

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 12:43

Ještě něco pro ty,co se pod článkem o Suzuki bavili o tom co kolik stojí.

Tak jen pro představu příklad z F1

Automobilka Renault v letošním roce měla deficit cca 60mil eur!! A nutné je připomenout,že Renault je POUZE dodavatelem motorů a nevlastní žádný tým!Dodává motory 3 týmům.Celkové náklady,za letošní rok, byly cca 120mil eur.Tu zhruba polovinu jim proplatí sponzoři a F1 jako taková.Renault těch ztratných 60mil označuje jako nutnou částku za reklamu.

Když ještě vlastnili ve F1 celý tým,což byl naposled tuším rok 09,tak ty náklady byly 250-280 mil eur

JollyJoker (1004) napsal 18.11.2011 v 12:34

Poslední závod v BSB byl jeden z nej závodů tento rok
Když v MGP nezačne pršet,tak se toho moc neděje.

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 12:11

Všeobecně?To zamená,že mluvíš i za mě?

Marex (2560) napsal 18.11.2011 v 11:50

Hele. Ono to nakonec bude všeobecně takhle:
MGP
WSBK
Moto2
SSP
CRT
Čímž se omlouvám, že jsem třídu MOTO1 jistě neprávem rozdělil na 2 k sobě nepatřící třídy. Jsem já to ale jelito.

mamba54 (1340) napsal 18.11.2011 v 04:29

Pity 21:48- Vím, že "průkopníkem" dělení na ligy tu seš ty. Já si na to rozdělování nějak moc nepotrpím, ty to dělíš podle rychlosti, já bych tedy raději volil podle mediálního, ale HLAVNĚ, podle diváckého zájmu. Tudíž, MGP(jako celek) 1., WSBK(opět jako celek)2. Národní šampionáty jako 3.

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 00:25

Ale jak to tak čtu,to asi Alex myslí jako komentátor

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 00:17

Nějaké fotky z testů

//twitter.com/#!/CircuitValencia/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FTp81HWWV

SoulTrain21 (753) napsal 18.11.2011 v 00:14

Toto píše Alex Hofmann na svém twitteru

Ok ok ! I am not doing all this for money or fame here ! I can confirm that there is a good chance I will be on the grid at all Moto GP races of 2012 ! Motivated as ever / determined to not let go of the microphone in my hands. I will push my limits to the extreme

SoulTrain21 (753) napsal 17.11.2011 v 23:31

Teda MGP před BSB

SoulTrain21 (753) napsal 17.11.2011 v 23:31

BSB před MGP? To je na žalobu.

JollyJoker (1004) napsal 17.11.2011 v 23:22

Rychlejší ale nudnější
1.WSBK
2.Moto2
3.MotoGP
4.BSB
5.SS

AKRO (-498) napsal 17.11.2011 v 22:11

Pity asi taky jako ty!

mamba54 (1340) napsal 17.11.2011 v 21:49

Jasně, to byl jen takový "šťouch" aby diskuse nevázla. Ostatně, nepředpokládám, že RdP i Eli skončí v Moto dos.

PityGPX (949) napsal 17.11.2011 v 21:48

akro: u mě to tak bylo vždycky! Ja se řídím jednoduchým pravidlem: čím rychlejší motorka (a tedy lepší čas na kolo) tím víc prestžinější. Takže pokud je wsbk po motogp nejrychlejší tak je správně na druhém místě.
To tvé pořadí kt. ty tady uvádíš bylo (je) u Desma a u Jana26, ti davaji moto2 před wsbk
jak to vidíš ty?

AKRO (-498) napsal 17.11.2011 v 21:46

Takže Pity změna 1 třída MGP a druhá SBK a ne MOTO 2?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist