Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex, není nic lehčího než založit anketu s cílem oslovit desítky nevinných lidí co neví jaká běží..a pak se skrývat za dav, že "já jsem to přece neříkal jako jediný"...Víc primitivnější způsob opravdu neznám, promiň...
Z důvodu mé netrpělivosti a nespokojenosti s odpovědí na moje všetečné a přihlouplé otázky jsem musel zatáhnout za ruční brzdu a udělat v neděli to, co bych jinak asi udělal až ve středu.. ..i když vlastně né. Není to anketa. Takže je to košér. //www.motorkar...=4896122#goto4896122
Tady je kompletní reglement: //motogpinfo.motogp.com/2010/fim/gpcommission_17feb.pdf, a dále složení komise GP: The Grand Prix Commission, composed of Messrs. Carmelo Ezpeleta (Dorna, Chairman), Claude Danis (FIM), Hervé Poncharal (IRTA) and Takanao Tsubouchi (MSMA), in the presence of Messrs Ignacio Verneda (FIM Sports Director), Javier Alonso (Dorna) and M. Paul Butler (Secretary of the meeting).
24.1. Které okruhy přicházejí v úvahu?
Tým Suter s motorem BMW ano, - to nějak chápu
ale "Nebudeme v žádném případě akceptovat CRT tým s motory Aprilie...To stejné platí i pro BMW". To jako komplet motka té značky, nebo jak to mám chápat? Důležité je,aby tomu rozuměla ta komis
To snad je jasné, nebo ne? Tým se přihlásí, že chce soutěžit jako CRT a komise GP to buď schválí, nebo neschválí. Stejně jako IRTA a Dorna neschválili na letošní rok do Moto2 RTG či Matt. Racing, nebo v loňském roce Team Toth.
Dokola říkám: 50 let každý divák věděl, co to jede za motku. Dnes v tom myslím nemá jasno ani komiseGP, co vlastně bude a nebude tým CRT
"Komise GP určí,kdo je tým CRT a kdo není" - oni v tom ještě nemaj jasno? Dle vyjádření SPZky asi ne.
Komise Grand Prix určí, kdo je tým CRT a kdo není. Složení komise GP je jasné, o tom jsme zde už psali. A CRT má být ta výhoda pro normální privátní týmy, které by chtěly v MotoGP startovat, a ne některé tovární týmy. Což by ostatně snad ani nechtěly, právě kvůli systému CRT. A rozdíl je jen v tom reglementu, jak to právě vysvětluje pan Eskil Suter, tedy počet motorů na sezónu (12-9)a obsah nádrže (24-21).
Bosso: Možná prudím v důsledku své nevědomosti. Rozhodně bych si nedovolil něco překrucovat záměrně. Vše činím v naprosté nevědomosti a konečně se někdo ozval a alespoň částečně mě vyvedl z omylu. Není to příjemné probuzení,ale už mžourám. Takže se zeptám ještě jinak. Kdyby chtěl nastoupit jako CRT Pederciny, Pata, nebo jiný WSBK netovární tým,tak je to ok? Jde jenom o to, aby se jako CRT neprezentoval tovární tým jiné série?
Snad měla být i šestiválcová 125 čtyřtakt Snad honda. Nedovedu si dobře představit ventily a svíčku, aby se vešly do toho průměru, když jich bylo 6.
Zato ČZ 4V 4takt do "V" při GP Brna71 se Stašou na druhým místě jsem viděl na vlastní oči.To nemaj japončíci ani dnes Každé moto bylo jiné Dnes je to vše jak přes kopírák
To Marex: To není pravda, asi jsi to nečetl správně, nebo jen schválně prudíš!!! BMW a Aprilce nikdo nezakazuje vstup do MotoGP, prostě by nastoupily jako nový tým - ovšem nesplňují pravidla CRT a tedy nemohou mít jejich výhody!!! -BMW a Aprilie mohou tedy jet jako nová značka, tedy s 9 motory!!!, zatímco týmy CRT mohou použít motorů 12! Tak buď tak hodný a nepřekrucuj to neustále!!!
Mě se ty předpisy dnes vůbec nelíbí, co musí a co zas nesmí být Napřed to bylo tak jednoduchý a fungovalo to skoro 50 let Byl dán jen objem, a bylo jedno jestli to byl 2takt, nebo 4takt. Jestli má jeden, nebo 6 válců. Nikdo nic nepřikazoval, a časem z toho vzešlo to nejlepší Proto to byly speciály, prototypy.
Kubát: Přiznám se ti, že ani já to naprosto nechápu!!! Je to jenom nějaký projev omezenectví, nebo je to osobní, či opodstatněné? Opravdu tomu negómu. Přijde mi to jako, že sypou do WSBK a ne do GP, tak je nepustím na palubu. Ještě by mě zajímalo, jak by to řešili, kdyby došlo k tomu, že by BMW, nebo Aprilka chtěli "na krev" naskočit do GP. Jak jim v tom zabrání? Nedá jim smlouvu? To by mohlo skončit i u soudu.
To Kubát: Zde je možno se dotázat na info o této motorce: a.leuthe@suterracing.ch. Jde o bývalého závodníka Grand Prix v kubatuře půllitrů jménem Andy Leuthe.
ta motorka 2t 500 bude jako zádovní speciál, nebo něco jako bimota V-due i do normálního provozu. jinak když BMW bude chtít, tak může suttera podporovat skraz nějakou firmu, takže nehápu to prohlášení espezety. místo aby soutěž otevřel pro co nejvíc značek, tak ještě předem diskriminuje dvě značky
Zatímco továrny budou mít k dispozici i 240 HP, tak my s 225 HP a dobrým točivým momentem můžeme být bez problémů konkurence schopní", uzavírá celou kapitolu motocyklu Suter - BMW konstruktér Eskil Suter.
Tomuhle snad nevěří. Nezdá se mi ani to číslo 240HP u továrních strojů. Bude to určitě víc.
A vlastně mě ani jako kritika skřetů v MGP a SPZky minout ani nemůže!
Marex - Zůstanu, ale Ban mě stejně brzy nemine!
Akro: Zůstaneš s námi, dokud nás BAN nerozdělí?
Děkuji vám!
akro: ahoj. doufám, že tu s náme zůstaneš minimálně do doby než začne sezona
Jedna taky super zpráva
Vítám tě AKRO nazpět Dobře, že jsi nezanevřel na ty, kteří proti tobě až tak moc nemaj
Šaškárna SPZ!!!
desmo 23:07: Co? O čem píšeš ? Jaká anketa se ti nelíbí?
Marex, není nic lehčího než založit anketu s cílem oslovit desítky nevinných lidí co neví jaká běží..a pak se skrývat za dav, že "já jsem to přece neříkal jako jediný"...Víc primitivnější způsob opravdu neznám, promiň...
Bosso: Ten link mi nefachčí.
Z důvodu mé netrpělivosti a nespokojenosti s odpovědí na moje všetečné a přihlouplé otázky jsem musel zatáhnout za ruční brzdu a udělat v neděli to, co bych jinak asi udělal až ve středu.. ..i když vlastně né. Není to anketa. Takže je to košér. //www.motorkar...=4896122#goto4896122
Tady je kompletní reglement: //motogpinfo.motogp.com/2010/fim/gpcommission_17feb.pdf, a dále složení komise GP: The Grand Prix Commission, composed of Messrs. Carmelo Ezpeleta (Dorna, Chairman), Claude Danis (FIM), Hervé Poncharal (IRTA) and Takanao Tsubouchi (MSMA), in the presence of Messrs Ignacio Verneda (FIM Sports Director), Javier Alonso (Dorna) and M. Paul Butler (Secretary of the meeting).
Josef: Díky za podporu. Už jsem myslel, že jsem úplnej pitomec sám. Ve dvou se mi to líp nese.
24.1. Které okruhy přicházejí v úvahu?
Tým Suter s motorem BMW ano, - to nějak chápu
ale "Nebudeme v žádném případě akceptovat CRT tým s motory Aprilie...To stejné platí i pro BMW". To jako komplet motka té značky, nebo jak to mám chápat? Důležité je,aby tomu rozuměla ta komis
Bosso: No tak počkej. Schválí, neschválí. Oni nemají jasně daná pravidla pro vstup týmů CRT?
To snad je jasné, nebo ne? Tým se přihlásí, že chce soutěžit jako CRT a komise GP to buď schválí, nebo neschválí. Stejně jako IRTA a Dorna neschválili na letošní rok do Moto2 RTG či Matt. Racing, nebo v loňském roce Team Toth.
Dokola říkám: 50 let každý divák věděl, co to jede za motku. Dnes v tom myslím nemá jasno ani komiseGP, co vlastně bude a nebude tým CRT
"Komise GP určí,kdo je tým CRT a kdo není" - oni v tom ještě nemaj jasno? Dle vyjádření SPZky asi ne.
Bosso: To už je lepší. A ta komise má jaké požadavky?
Komise Grand Prix určí, kdo je tým CRT a kdo není. Složení komise GP je jasné, o tom jsme zde už psali. A CRT má být ta výhoda pro normální privátní týmy, které by chtěly v MotoGP startovat, a ne některé tovární týmy. Což by ostatně snad ani nechtěly, právě kvůli systému CRT. A rozdíl je jen v tom reglementu, jak to právě vysvětluje pan Eskil Suter, tedy počet motorů na sezónu (12-9)a obsah nádrže (24-21).
Bosso: Možná prudím v důsledku své nevědomosti. Rozhodně bych si nedovolil něco překrucovat záměrně. Vše činím v naprosté nevědomosti a konečně se někdo ozval a alespoň částečně mě vyvedl z omylu. Není to příjemné probuzení,ale už mžourám. Takže se zeptám ještě jinak. Kdyby chtěl nastoupit jako CRT Pederciny, Pata, nebo jiný WSBK netovární tým,tak je to ok? Jde jenom o to, aby se jako CRT neprezentoval tovární tým jiné série?
Snad měla být i šestiválcová 125 čtyřtakt Snad honda. Nedovedu si dobře představit ventily a svíčku, aby se vešly do toho průměru, když jich bylo 6.
Zato ČZ 4V 4takt do "V" při GP Brna71 se Stašou na druhým místě jsem viděl na vlastní oči.To nemaj japončíci ani dnes Každé moto bylo jiné Dnes je to vše jak přes kopírák
To Marex: To není pravda, asi jsi to nečetl správně, nebo jen schválně prudíš!!! BMW a Aprilce nikdo nezakazuje vstup do MotoGP, prostě by nastoupily jako nový tým - ovšem nesplňují pravidla CRT a tedy nemohou mít jejich výhody!!! -BMW a Aprilie mohou tedy jet jako nová značka, tedy s 9 motory!!!, zatímco týmy CRT mohou použít motorů 12! Tak buď tak hodný a nepřekrucuj to neustále!!!
Mě se ty předpisy dnes vůbec nelíbí, co musí a co zas nesmí být Napřed to bylo tak jednoduchý a fungovalo to skoro 50 let Byl dán jen objem, a bylo jedno jestli to byl 2takt, nebo 4takt. Jestli má jeden, nebo 6 válců. Nikdo nic nepřikazoval, a časem z toho vzešlo to nejlepší Proto to byly speciály, prototypy.
Kubát: Přiznám se ti, že ani já to naprosto nechápu!!! Je to jenom nějaký projev omezenectví, nebo je to osobní, či opodstatněné? Opravdu tomu negómu. Přijde mi to jako, že sypou do WSBK a ne do GP, tak je nepustím na palubu. Ještě by mě zajímalo, jak by to řešili, kdyby došlo k tomu, že by BMW, nebo Aprilka chtěli "na krev" naskočit do GP. Jak jim v tom zabrání? Nedá jim smlouvu? To by mohlo skončit i u soudu.
To Kubát: Zde je možno se dotázat na info o této motorce: a.leuthe@suterracing.ch. Jde o bývalého závodníka Grand Prix v kubatuře půllitrů jménem Andy Leuthe.
ta motorka 2t 500 bude jako zádovní speciál, nebo něco jako bimota V-due i do normálního provozu. jinak když BMW bude chtít, tak může suttera podporovat skraz nějakou firmu, takže nehápu to prohlášení espezety. místo aby soutěž otevřel pro co nejvíc značek, tak ještě předem diskriminuje dvě značky
Zatímco továrny budou mít k dispozici i 240 HP, tak my s 225 HP a dobrým točivým momentem můžeme být bez problémů konkurence schopní", uzavírá celou kapitolu motocyklu Suter - BMW konstruktér Eskil Suter.
Tomuhle snad nevěří. Nezdá se mi ani to číslo 240HP u továrních strojů. Bude to určitě víc.
Dobrej článek A přeju Lorisovy at si tu pětikouli dost užije... Škoda,že běžnej člověk tu možnost svezt se na 2T 500 prostě nemá