Před podpisem s Itatransem Kallio odmítl dva týmy MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5065) napsal 16.10.2014 v 16:40

Asi nemám správnou představu,jak silnej ten Redox vlastně je ...

AKRO (-498) napsal 15.10.2014 v 21:29

Udivuješ mě Desmo... Který tým by si dovolil průměrného jezdce?

desmo69 (638) napsal 15.10.2014 v 19:37+1

IvanDvoutaktak, no myslím že to záleží na situaci..Kornfeilův Redox na motorce je odjakživa...

IvanDvoutakťák (5065) napsal 15.10.2014 v 19:12

Hanikové by taky mohli "vyprávět", jak to bylo s Čezem
Ten "nějaký"majitel týmu, desmo, toho prozradil až dost :
jezdec SMÍ prezentovat vlastní sponzory na svojí kombinéze,
helmě, apod., NA KAPOTÁŽI UŽ NE ...
JEFF+PRESLY

desmo69 (638) napsal 15.10.2014 v 16:59-2

Kdysi jsem četl rozhovor s nějakým majitelem týmu kterej se právě zastával tohohle systému kdy chodí jezdec s penězma. Odůvodňoval to dost zajímavě a to tak že jezdec má vlastní sponzory který prezentuje na svojí kombinéze, helmě apod...a tým je jen takový prostředník který umožňuje jezdci ty své sponzory prezentovat. A zas naopak tým má své sponzory a aby je prezentoval co nejlíp a šli co nejvíc vidět potřebuje dobrýho jezdce a toho si zaplatí tým už třeba sám.
Je to prostě takový oboustraný obchod mě připadá..
Seš dobrej jezdec? Zaplatíme ti ať jdou naši sponzoři vidět..
Seš průměrnej jezdec? Zaplať ať jdou tví sponzoři vidět...

JEFFzx13 (489) napsal 15.10.2014 v 13:19+1

naprosto s nim souhlasiím,penize se mej nosit z prace domu,a ne opacne

PRESLY (337) napsal 15.10.2014 v 11:47

..., dostalo se to do takových finančních ranců, že už nezbývají peníze na plat jezdce.. (při komentáři GP V Motegi říkal Svoboda, že jen na vývoji samotného podvozku -teď nevím jestli u Suzuki, nebo Hondy - na něm dělalo 100 inženýrů !!! (a ty za rejži nedělaj..), jen ať se chytěj za nos, Kallio udělal dobře, nekazí ceny jezdců na trhu práce ...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.10.2014 v 20:46+2

Dvori90: presne tak, Ogg by se mel vratit k plotne misto tedlech vylevu mimo misu

desmo69 (638) napsal 14.10.2014 v 19:52+1

Ogg, a o jakých týmech mluví Kallio? Však mluví o Forwardu a Asparovi. Od nich měl nabídky které se mu nelíbily. To ty jsi začal psát o nějaký jiných týmech

Dvoři90 (494) napsal 14.10.2014 v 19:21

Jo taky si nemyslím, že je špatný, aby měl top jezdec v M3 a M2 víc peněz než kroužil v MGP. A co se týče kritiky pana Ezpelety? CRT bylo jen přechodné období, které směřovalo právě k tomuto bodu, že budou jezdit Factory a dost podoné Open se zastoupením více značek. Což se mu prostě povedlo! A CRT týmy letos končí, více méně. Navíc se mi líbí koncept WSBK produkční bajky a MGP prototypy. Nevím no, prostě se mi nezdá, že by to dělal nějak extra blbě. Ale samozřejmě se nějaké chyby najdou, jako je vymýšlení a měnění pravidel pro své potřeby (Marc, Quartararo, atd.). Neskutečný zalistovací poplatky a samozřejmě protěžování Hondy (a to jsem Honďák tělem i duší). Nicméně mi momentálně závody příjdou velmi zajímavé a o to tu asi jde. Takže jen tak dál... ( a do mě! )

Gill (288) napsal 14.10.2014 v 19:18-1+1

Ogg: Ty píšeš o nějakých týmech a přitom se píše o těch, které nepovažuješ za pračku, tak to nějak nechápu. Jinak pračkou myslíš tedy asi Paul Bird Motorsport? V tom případě asi taky víš prdlajs. Dlouhé příspěvky, ovšem úplně mimo.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 14.10.2014 v 19:11

A jsme u"toho",Mambo - který závody jsou nejdramatičtější ?
Moto2 a Moto3 (+RBRC), protože tam jezdí nejvyrovnanější technika
Jaké jsou platy v jednotlivých třídách těžko se dozvědět
a jen dobře, že Mika to trocho "odhalil" .

Ogg (387) napsal 14.10.2014 v 19:07

Tak samozřejmě by ty první roky byly horší o počtu motocyklech. Pokud by od roku 2012 byly pravidla o motorech 1000cc jak jsou, tak je to ok, ale nelíbí se mi, že v té době tam šly tyto týmy, kteří byly nekonkurenceschopní.

Naštěstí doba pokročila a ten trend se mi líbí, tedy, že jsou v MOTO GP motorky Factory a od příštího rokou tam budou motorky OPEN, které vlastně budou letošní tovární speciály, jen s elektronikou od pana Ezpelety a 24 litrů plus pneu. To je cesta ok!

Jen se mi nelibilo, že v MOTO GP byly týmy jako bmw suter, ftr kawasaki a další, kteří si hráli na žebráky a kteří neumějí platit svým jezdcům

Já chci aby v MOTO GP jezdily prototypy a značky, jako Honda, Yamaha, Suzuki, Aprilie. A to, že Forward, AB Cardion, Avantia, bude používat Hondu, Yamahu, Ducati v pravidlech OPEN není špatné! Prostě, aby tam byly továrny v "Factory" zastoupení + Open zastoupení, ale žádné mišmašy a žádné žebráky které se sotva kvalifikují!

A o těch jezdcích jsem už napsal dost! Ať tam jsou jména, která něco dokázala a né kluci, kteří tam jsou jen proto, že mají zrovna vhodný pas!

A Aspar, Forward samozřejmě nejsou pračky peněz, to jsou dobré týmy, jenž vidíme letos, že mají dobrej materiál. Já se bavím o těch týmech, kteří chtějí, aby jezdec donesl peníze, o kterých mluví Kallio!

A všichni víme, na jakých pozicích tyto týmy jsou v hodnocení týmů a že by bylo lepší pro celé MOTO GP, kdyby "ZKRACHOVALI" a přenechali své místo Suzuki, Aprilii, které to budou brát vážně!

mamba54 (1340) napsal 14.10.2014 v 19:01

No nevím, jestli (a jak dlouho) by se ti líbily závody s 12. jezdci, když by stejně špička čítala max. pět jezdců a zbytek by na bednu stejně neměl. Nebo jsi tak naivní, že myslíš, že by byly ty stroje všechny stejné?

desmo69 (638) napsal 14.10.2014 v 18:56+1

Ogg, tím chceš říct že Aspar a Forward racing jsou pračky na peníze? Dokonce používají tebou opěvovaný Yamahu Open a Hondu Open...
Avintia začne používat Ducati což není špatný a Ioda jde pryč..tak v čem a v jakým týmu je problém na příští rok?

Dvoři, nic novýho, dokonce i v moto3 prej mají nekteří jezdci víc než nekteří v motogp. A myslím že není nic špatnýho na tom aby měl top jezdec z moto2,3 víc než třeba DiMeglio nebo Lavety...:)...

Dvoři90 (494) napsal 14.10.2014 v 18:55+1

Tak to docela koukám, že v MGP nabídli menší plat. Vcelku zajímavá informace, která pro mě vcelku mění pohled na tento sport. Ale tak asi jsem byl naivní když mi tohle nedošlo. Nicméně klobouk dolů před Mikou, že to takhle na férovku řekl.

Ogg (387) napsal 14.10.2014 v 18:36-3+5

Dostáváme se opět k tomu problému, který už mám několik let na srdci. A za vším hledej Ezpeletu! Kdyby ten Ezpeleta nestanovil tyhle pravidla a nedovolil vstup žebráckým týmům do MotoGP, kteří si z toho udělaly pračku peněz, tak by takové čtení nebylo. MotoGP má být o nejlepších motorkách, nejlepších týmech a nejlepších jezdcích. A když je tam nějaký tým, který hraje třetí pralesní ligu, a nabízí místo pouze za cenu, že jezdec musí být té a té národnosti aby dostal sociální dávku -> Socku od Ezpelety, tak je něco špatně!!!

Kdyby tam zůstaly 800cc tak tamy sice bylo 12 motocyklů, ale 12 motockyklů/týmů, kteří mají úroveň a mají peníze! A s příchodem Suzuki, Aprilie, Yamahy Open, Hondy Open a dalších by se ten počet navýšil a týmy jako Avantia, Ioda, a další žebráci by si ani v MOTOGP neuprdli!!!

Bohužel pan Ezpelta udělal to, že zavedl superbiková pravidla do MOTO GP a to zaznamenalo příchod x motocyklů a týmů, kteří MOTO GP používají pouze jako reklamu, ale výsledky mají strašné! A ty jejich motocykly, to snad není ani motocykl MotoGP!!!

To už i ten náš Effenbert ve Wé eS Bé Ká měl lepší úroveň, ti dosáhli se Smržem a s Guintolim aspoň na podia ! Než to definitivně zabalili.

Tak a do mě!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 14.10.2014 v 17:00

Tak to zase jednou "čumím jak puk"
Takovýmu mazákovi,jako je Mika, si dovolí tým MotoGP1000 na-
bídnout nižší plat,než má od belgického "pivovarníka" VDS
v Moto2 ... No, existují na to dvě docela trefná úsloví :
"Nahoře huj - dole fuj" a "Hogo-fogo a v zadeli vši"

Pastell (112) napsal 14.10.2014 v 16:46

Držím palce




TOPlist