MZ-Racing ukončil závodění v Moto2
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProImage | Zveřejněno: 14.9.2012 | Zobrazeno: 1 425x
Tradiční německá stáj MZ-Racing manažera Martina Wimmera ukončila oficiálně své závodění v kubatuře Moto2. Důvodem jsou finanční problémy týmu, za který letos startovali Švéd Alexander Lundh a v posledních dvou závodech Francouz Mike di Meglio.
Motocykl Moto3 19-letého Finsterbusche, stejně jako všechen potřebný náhradní materiál, byl do Misana transportován v týmovém trucku Racing Team Germany: "Tento krok jsme projednali se šéfem RTG-Chef Dirkem Heidolfem stejně jako s Toniho otcem Peterem Finsterbuschem", vysvětluje obchodní ředitel MZ Martin Wimmer a dále říká: "Zatím to platí pro závod v Misanu".
Tyto kroky byly nutné, neboť továrna "Motorenwerke Zschopau GmbH" ohlásila v minulém týdnu konkurs.
"Továrna Zschopau GmbH a tým MZ Racing jsou sice dva na sobě nezávislé objekty, jsou ale financovány od stejného investora, a proto se problémy v GmbH projevily i v závodním týmu", říkal v misanském paddocku Wimmer, který zde zjišťuje podmínky, za jakých by mohl MZ Racing v kubatuře Moto2 závodit až do konce sezony. A samozřejmě i to, jaká je stávající smlouva Racing Team Germany s IRTA.
Naproti tomu bylo definitivně ukončeno závodění tohoto týmu v kubatuře Moto2: "Náš tým, stejně jako řada jiných, kalkuloval s tím, že jezdec musí přinést určitý finanční obnos a přispět tak k budgetu týmu", říká dále Wimmer.
Po polovině sezony skončil v týmu Švéd Alexander Lundh a týmu tak chyběly od něho slíbené sponzorské peníze. Dva závody, které za MZ absolvoval Francouz Mike di Meglio, tak financoval tým ze svých prostředků: "Pokud by Di Meglio startoval za nás až do konce sezony, tak k tomu bychom potřebovali sponzora. To se ani Di Megliovi a ani nám bohužel nepodařilo", zdůvodnil Wimmer ukončení činnosti tohoto týmu v Moto2.
Tyto kroky byly nutné, neboť továrna "Motorenwerke Zschopau GmbH" ohlásila v minulém týdnu konkurs.
"Továrna Zschopau GmbH a tým MZ Racing jsou sice dva na sobě nezávislé objekty, jsou ale financovány od stejného investora, a proto se problémy v GmbH projevily i v závodním týmu", říkal v misanském paddocku Wimmer, který zde zjišťuje podmínky, za jakých by mohl MZ Racing v kubatuře Moto2 závodit až do konce sezony. A samozřejmě i to, jaká je stávající smlouva Racing Team Germany s IRTA.
Naproti tomu bylo definitivně ukončeno závodění tohoto týmu v kubatuře Moto2: "Náš tým, stejně jako řada jiných, kalkuloval s tím, že jezdec musí přinést určitý finanční obnos a přispět tak k budgetu týmu", říká dále Wimmer.
Po polovině sezony skončil v týmu Švéd Alexander Lundh a týmu tak chyběly od něho slíbené sponzorské peníze. Dva závody, které za MZ absolvoval Francouz Mike di Meglio, tak financoval tým ze svých prostředků: "Pokud by Di Meglio startoval za nás až do konce sezony, tak k tomu bychom potřebovali sponzora. To se ani Di Megliovi a ani nám bohužel nepodařilo", zdůvodnil Wimmer ukončení činnosti tohoto týmu v Moto2.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?