Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mamba54: pokial viem, tak ma sponzora aj Repsol. Ale co boli napisane clanky, tak Marquez nesiel do MotoGP kvoli peniazom, lebo mu odisiel sponzor CatalunyaCaixa a teraz vidim (a aj predtym), ze ho ma napisany v nazve timu. Tak ma to len zaujimalo, ze ako to je ci nakoniec CatalunyaCaixa bude sponzorovat Marqa dalej.
Ale dolezitejsie je, aby sa najprv uzdravil
S kitem to bude o fous slabší než 125GP, jenže zas to má veliký krouťák. Třeba kolečka z převodovky jsou použitelný jen pouze pro rychlosti 1, 3, 5. Ostatní musí být zesílená. Moto3 je hodně v uvozovkách "125GP s jiným motorem". Na prezentaci HRC to potvrdili. Co nepasuje, tak jsou úchyty motoru a místo pro airbox (otočený motor). Ti, kdo mají železný rám (FGR), tak bez problémů předělají rám ze 125GP, hlinikáči musí mít nový. A výfuk to má jakou Buell s krátkým laufem doprava nahoru.
Takze pokud vyjdu z udaju od BMWF650, tak na GP125 chybi cca 5 koni (i s kitem) a je to o 10 kg tezsi... takze to na rychlejsi casy zatim asi moc nevypada...
Tak držím palce všem našim a Moto FGR. Teď ve Valencii pojedou ještě se "sériovým" motorem (45 HP), ale v Jerezu by už měli mít kit (50+ HP). Krom továrny ho teď ve Valencii mít nikdo nebude, takže bude možné porovnávat časy s ostatními. Jinak FGR měla nejdražšší startér - Midalu Ničím jiným to nenastartovali, protože ani na 4ku to neblaflo při roztláčení jakou to má brutální kompresy Pod 4000 to/min to díky tomu chcípá. Vibrace ale minimální. Tak snad ve Valencii budou mít už něco praktičtějšího Jinak čistě bílá barva a modrá kola, takže lehce rozeznatelné. A jako celek je to o 10 kg těžší než 125 GP kvůli motoru.
Těším se na průběžné info z testování a držím všem palce
Dal bych sem i foto ze stavby, ale nerad bych, aby z toho měl někdo problémy. Je to ale krasavice. Tak vyčkejte do Prahy
Josef: Já věřím tomu, že časem ano. Jestli to bude letos... to bych netvrdil. Rozhodně asi ne všude. Na druhou stranu je tohle 100x lepší nápad, než celé Moto2.
Bude mě zajímat, zda SPZ-moto3 stabiláky se 100% navýšením objemu zajedou čas, jak jezdily 125 2T Zřejmě i tady bude mít show přednost před technologii
Mno tak na rok do malých Stocků, dojet mezi prvníma 3, pak na velký stock, bojovat o titul a pak do WSSP, nebo WSBK. S tímhle jménem by možná přispěla i Crimea. Držím pěsti, ať ten SVĚT klapne!!!
tak naposled to zkusil s Kubou Smrze a vsichni vime, jak to dopadl... Kladl si neprimereny naroky a nakonec opustil svet GP...
Silne pochybuju, ze by se angazoval prave Abraham sr.
Saarinen
Pokud bys měl jen trochu pravdy, tak myslím, že tady už by nemohl nikdo nic vytknout ani starýmu Abájovi Ale bojim, bojim, podporovat konkurenci, když tam má syna? Pokud jsi chtěl něco naznačit, tak určitě jóó
Hlavní sponzor opravdu nedodržel svůj slib a všichni okolo Miry Popova nyní dělají možné i nemožné, ale není to rozhodně jednoduché. Sponzorské peníze jsou už bohužel rozdělené, ale dle mých informací od hodně vlivných lidí by to nakonec mělo dopadnout dobře. Nechme se překvapit...
Není to hezké čtení v18:20h 95 Miroslav Popov zřejmě bude chybět!!! pro mě je to nepochobytelné,Míra je každopádně TALENT ale zase ty zsr..é peníze je mě ztoho velice smutno,kam ten sport spěje kdyby se na Míru scháněly prachy tak z mého důchodu 500kč od srdce daruji.
Tak zaručený ne, ale jen tak dedukuju. V okamžiku, kdy se přihlašovali, tak asi nějakej příslib měli. Jinak by do toho těžko šli. No a teď, když nemají pokrytý finance, tak si to jinak než cuknutí neumím vysvětlit.
Freddy32 - Testy v Evropě začátkem února!? Nediv se, vede to SPZka! Ten dělá všechno špatně a opačně!
mamba54: pokial viem, tak ma sponzora aj Repsol. Ale co boli napisane clanky, tak Marquez nesiel do MotoGP kvoli peniazom, lebo mu odisiel sponzor CatalunyaCaixa a teraz vidim (a aj predtym), ze ho ma napisany v nazve timu. Tak ma to len zaujimalo, ze ako to je ci nakoniec CatalunyaCaixa bude sponzorovat Marqa dalej.
Ale dolezitejsie je, aby sa najprv uzdravil
je tam kosa,nevim, ale v evropě začátkem února ofiko testy... k čemu?
Hmmm, tak Iwema už to vyválel...
BMW 650- Díky za info.
Pokud vím, má Repsol, ale mohu se mýlit.
S kitem to bude o fous slabší než 125GP, jenže zas to má veliký krouťák. Třeba kolečka z převodovky jsou použitelný jen pouze pro rychlosti 1, 3, 5. Ostatní musí být zesílená. Moto3 je hodně v uvozovkách "125GP s jiným motorem". Na prezentaci HRC to potvrdili. Co nepasuje, tak jsou úchyty motoru a místo pro airbox (otočený motor). Ti, kdo mají železný rám (FGR), tak bez problémů předělají rám ze 125GP, hlinikáči musí mít nový. A výfuk to má jakou Buell s krátkým laufem doprava nahoru.
Tak snad to s Popovom dopadne dobre
Ja viem, ze uz som sa pytal, ale ma Marquez stale sponzora CatalunyaCaixa?
Takze pokud vyjdu z udaju od BMWF650, tak na GP125 chybi cca 5 koni (i s kitem) a je to o 10 kg tezsi... takze to na rychlejsi casy zatim asi moc nevypada...
Takže Kenny Noyes skončil, no škoda, každej amík dobrej.
Tak držím palce všem našim a Moto FGR. Teď ve Valencii pojedou ještě se "sériovým" motorem (45 HP), ale v Jerezu by už měli mít kit (50+ HP). Krom továrny ho teď ve Valencii mít nikdo nebude, takže bude možné porovnávat časy s ostatními. Jinak FGR měla nejdražšší startér - Midalu Ničím jiným to nenastartovali, protože ani na 4ku to neblaflo při roztláčení jakou to má brutální kompresy Pod 4000 to/min to díky tomu chcípá. Vibrace ale minimální. Tak snad ve Valencii budou mít už něco praktičtějšího Jinak čistě bílá barva a modrá kola, takže lehce rozeznatelné. A jako celek je to o 10 kg těžší než 125 GP kvůli motoru.
Těším se na průběžné info z testování a držím všem palce
Dal bych sem i foto ze stavby, ale nerad bych, aby z toho měl někdo problémy. Je to ale krasavice. Tak vyčkejte do Prahy
ugt3000 - Který stabilák má 14 000 otáček? Přece MOTO 3!
Bosso: díky moc za naději, ta jak známo umírá poslední
Který "stabilák" má 14000 otáček?
Josef: Já věřím tomu, že časem ano. Jestli to bude letos... to bych netvrdil. Rozhodně asi ne všude. Na druhou stranu je tohle 100x lepší nápad, než celé Moto2.
Bude mě zajímat, zda SPZ-moto3 stabiláky se 100% navýšením objemu zajedou čas, jak jezdily 125 2T Zřejmě i tady bude mít show přednost před technologii
Mno tak na rok do malých Stocků, dojet mezi prvníma 3, pak na velký stock, bojovat o titul a pak do WSSP, nebo WSBK. S tímhle jménem by možná přispěla i Crimea. Držím pěsti, ať ten SVĚT klapne!!!
tak naposled to zkusil s Kubou Smrze a vsichni vime, jak to dopadl... Kladl si neprimereny naroky a nakonec opustil svet GP...
Silne pochybuju, ze by se angazoval prave Abraham sr.
Saarinen
Pokud bys měl jen trochu pravdy, tak myslím, že tady už by nemohl nikdo nic vytknout ani starýmu Abájovi Ale bojim, bojim, podporovat konkurenci, když tam má syna? Pokud jsi chtěl něco naznačit, tak určitě jóó
Snad pomůže starej Abraham nebo AMD Brno. Už dlouho jsme neměli tak talentovanýho jezdce..
Bosso
dík, a kéž by , jak se říká, naděje umírá poslední.
Bosso:dík za info
Hlavní sponzor opravdu nedodržel svůj slib a všichni okolo Miry Popova nyní dělají možné i nemožné, ale není to rozhodně jednoduché. Sponzorské peníze jsou už bohužel rozdělené, ale dle mých informací od hodně vlivných lidí by to nakonec mělo dopadnout dobře. Nechme se překvapit...
Není to hezké čtení v18:20h 95 Miroslav Popov zřejmě bude chybět!!! pro mě je to nepochobytelné,Míra je každopádně TALENT ale zase ty zsr..é peníze je mě ztoho velice smutno,kam ten sport spěje kdyby se na Míru scháněly prachy tak z mého důchodu 500kč od srdce daruji.
Tak zaručený ne, ale jen tak dedukuju. V okamžiku, kdy se přihlašovali, tak asi nějakej příslib měli. Jinak by do toho těžko šli. No a teď, když nemají pokrytý finance, tak si to jinak než cuknutí neumím vysvětlit.
To máte zaručený?
Sponzor cuknul.
To je fakt v pytli
Toho Míry je mi líto.