Moriwaki mizí ze šampionátu Grand Prix
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing | Zveřejněno: 25.7.2012 | Zobrazeno: 2 164x
V roce 2010 vyhrál Toni Elias s motocyklem vybaveným šasím Moriwaki suverénně premiérový šampionát kubatury Moto2, když stál 7x na stupních vítězů úplně nahoře a jednou dojel druhý.
Se změnou motocyklu týmu QMMF z Moriwaki na Speed Up se tato japonská značka ztratila definitivně z mistrovství světa kubatury Moto2.
Před GP v Mugellu se tým QMMF rozhodl přejít na Speed Up, neboť materiál od Moriwaki nebyl konkurenceschopný. Piloti Anthony West a Elena Rosell byli na suchu bez šancí na úspěch. V Itálii měl Australan k dispozici modifikovanou verzi FTR pod názvem Speed Up: "Je to úplně nový pocit, neboť posez je na motocyklu Speed Upu úplně jiný. Základem je sice FTR (Anthony West už vloni u týmu MZ-Racing jezdil motocykl FTR-Honda, pozn. Bosso), ale přece jen tam jsou malé rozdíly. Např. zadní část motocyklu je z karbonu. A je hodně rychlý, neboť poprvé v letošní sezóně jsem byl schopen někoho předjet na rovince".
Tým QMMF požadoval už na Assen od Moriwaki nový motocykl, ale dostal pouze novou zadní část: "Takhle to probíhalo bohužel celou sezónu, vždy se změnily pouze malé detaily. Zkoušeli jsme různé změny, ale problémy zůstaly. Jelikož šéf továrny Mamoru Moriwaki leží už několik měsíců v nemocnici, tak ve firmě nastala velmi těžká situace a nikdo nechce nic podstatného rozhodnout", vysvětluje celou situaci Anthony West.
Po týmu Gresini se tedy také QMMF odvrátil od Moriwaki, a tím ztratila japonská továrna svého posledního zástupce v mistrovství světa Moto2.
Nový bike, který pro Brno bude mít k dispozici také Elena Rosell, je pro tým a pochopitelně i pro Australana novou motivací: "Musíme ještě lépe poznat motocykl Speed Up. Pro mě má tato změna cenu zlata, potřebuji nutně body, abych mohl příští rok dostat opět šanci závodit v nějakém týmu. Peníze od sponzorů totiž do týmu nemohu přinést žádné", říká dále australský pilot, který je se ziskem pouhých 9 bodů až na 20. místě v tabulce MS.
Před GP v Mugellu se tým QMMF rozhodl přejít na Speed Up, neboť materiál od Moriwaki nebyl konkurenceschopný. Piloti Anthony West a Elena Rosell byli na suchu bez šancí na úspěch. V Itálii měl Australan k dispozici modifikovanou verzi FTR pod názvem Speed Up: "Je to úplně nový pocit, neboť posez je na motocyklu Speed Upu úplně jiný. Základem je sice FTR (Anthony West už vloni u týmu MZ-Racing jezdil motocykl FTR-Honda, pozn. Bosso), ale přece jen tam jsou malé rozdíly. Např. zadní část motocyklu je z karbonu. A je hodně rychlý, neboť poprvé v letošní sezóně jsem byl schopen někoho předjet na rovince".
Tým QMMF požadoval už na Assen od Moriwaki nový motocykl, ale dostal pouze novou zadní část: "Takhle to probíhalo bohužel celou sezónu, vždy se změnily pouze malé detaily. Zkoušeli jsme různé změny, ale problémy zůstaly. Jelikož šéf továrny Mamoru Moriwaki leží už několik měsíců v nemocnici, tak ve firmě nastala velmi těžká situace a nikdo nechce nic podstatného rozhodnout", vysvětluje celou situaci Anthony West.
Po týmu Gresini se tedy také QMMF odvrátil od Moriwaki, a tím ztratila japonská továrna svého posledního zástupce v mistrovství světa Moto2.
Nový bike, který pro Brno bude mít k dispozici také Elena Rosell, je pro tým a pochopitelně i pro Australana novou motivací: "Musíme ještě lépe poznat motocykl Speed Up. Pro mě má tato změna cenu zlata, potřebuji nutně body, abych mohl příští rok dostat opět šanci závodit v nějakém týmu. Peníze od sponzorů totiž do týmu nemohu přinést žádné", říká dále australský pilot, který je se ziskem pouhých 9 bodů až na 20. místě v tabulce MS.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?