V Brně o dalším osudu stopětadvacítek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blooma (203) napsal 16.08.2010 v 09:54

Pokud to povede k tomu, že fabriky z toho odvodí nějakou sériovku, která bude opět mládež inspirovat a přinášet jim radost a zábavu, tak jenom dobře. Ta jebka, se kterou Honda přišla po NSR, může v mládeži vyvolat tak akorát komplexy a pocit méněcennosti.

mamba54 (1340) napsal 07.08.2010 v 12:56

To Brno je prostě nejdůležitější.

AKRO (-498) napsal 06.08.2010 v 23:00

Marex - může být!

Marex (2570) napsal 06.08.2010 v 18:27

Akro: Tak je to celkem reálný scénář. A k tvojí opičce. Je fajn, když není agresivní a netahá z tebe již požité. Můj bratranec cestou z projížďky jednu viděl u krajnice (jako opravdu) a když mi to sdělil na světlech, vyndal jsem mu ze zapalka klíče a musel tlačit, aby vystřízlivěl (prý že nepil ).

AKRO (-498) napsal 06.08.2010 v 01:59

Marex - ani né, já toho moc nevypil, ale ty 250ky 1V/4T se daly čekat, Japonci to už doma jezdí, sice se tady něco psalo o 450kách 1V/4T a úpravách motokrosových motorů 2504T, ale vše padlo a budou to nakonec speciály 250 4T. Nevím, pokud to bude točit do 15 000 ot/m, tak by se to tak sypat nemuselo, jestli to ale roztočí víc, tak na tom moc SPZka neušetří a bude se generálkovat po každém závodě! Jinak mě napadlo, že to bude něco jako MOTO 2, Podvozky od bůhví koho a motory sice různé, ale pokud budou mít omezovače otáček, tak budou skoro stejné! Na takových jednotných parametrech se konstruktéři moc nevyřádí! Je to docela paradox, SBK se ladí o sto šest a přibližují se MGP a naopak MGP se snaží ušetřit a vytváří místo speciálů jednotné motory a motorky! Nemělo by to původně být obráceně?

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 23:22

Marex22:18: : "Píšeš nějak rozumně...Je ti zle?"

xy (0) napsal 05.08.2010 v 23:13

"čuchat"ricin budem jezdit už jen do Hořic a do Nepomuka.

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:18

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:18

Akro: Jenom 50 koní? To se mi nějak nezdá,ale tím neříkám, že kecáš!!! Píšeš nějak rozumně...Je ti zle?

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 21:27

Zrovna mě napadlo, že pokud by měly čtyřtaktní 250ky jen 15 000 otáček, nebudou mít větší výkon, než 125ky, ty otáčky by nestačily na víc, než lehce pod 50 koní. Pokud by chtěli 125ky porazit, musely by se 250ky roztočit o něco víc! Je také možné, že 125ky nebudou ani s 250kami 4T společně jezdit, protože se možná rovnou zruší!

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:13

Dalo se to čekat, jednohupy s vrtáním jako jeden válec v MGP. Takže to se 125kami dopadne asi ještě hůř, než v motokrosu, kde sice nestačí na 250kové čtyřtakty, ale stále je o ně zájem a vyrábějí se aspoň pro nižší závody a hobíky! Je to škoda, dvoutakty byly perfektní!

mamba54 (1340) napsal 05.08.2010 v 12:55

To Pastell:Asi je to myšleno tak,aby továrny,které se budou angažovat,zase nevyrobily 2-3 stroje,ale aby se dostalo i na další potencionální zájemce o start na konkurence schopných strojích.

petridas (275) napsal 05.08.2010 v 12:53

de to do prdele do prdele do prdele!! smrt 4 taktum!!

Hrubák (3) napsal 05.08.2010 v 11:48

kam ten svět spěje

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 11:17

Asi budu muset opět zamáčknout slzu, jako u MS250. Ale jak řekl jan26, život holt jde dál.

jan26 (3620) napsal 05.08.2010 v 11:14

doba jde kupredu
stejne jako 500,tak 250 a ted 125 umrou.proste doba jde dal je to skoda ,ale je to tak.kazdopadne si myslim ze po atrance na zajimavosti to neni spatny tah i kdyz nic proti tem trem minulym kubaturam to byla taky pekna podivana

Pastell (112) napsal 05.08.2010 v 08:14

CO to je zas za kravina 15 týmu na jednoho výrobce




TOPlist