Po chybě soupeře má Kornfeil zlomenou klíční kost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
griso21 (147) napsal 16.04.2019 v 00:20

jandos,Georgio88:Moje řeč a naprostý souhlas.

Foxx5 (633) napsal 15.04.2019 v 22:33

caba29 (2) napsal Dnes v 08:17
TWL, co to meleš? Ty ses koukal na ten závod, nebo mamce do mušle?
Viz příspěvek NIKDO čas 5:19 Fenatiho motka mu vlítla přímo pod kola...

zdenyrr (732) napsal 15.04.2019 v 19:50



Jasne.. Fennati to ustál

zdenyrr (732) napsal 15.04.2019 v 19:46

Caba29 ses uuuplne mimo

zdenyrr (732) napsal 15.04.2019 v 19:43

Mel sem blbý tušení když se Fennati začal motat kolem Kornfeila.. no dopadlo to úplně debilně na tyhle situace má bohužel Kuba fakt smolika

Georgio88 (1219) napsal 15.04.2019 v 18:44+1

Samozřejmě držím palce a přeju brzký uzdravení.

Na druhou stranu letos prostě Kubajzovy a KA17 neodpouštím žádnou chybu. Letos není na co čekat či se vymlouvat, je to jen v článku mezi stupačkama a řídítkama. Pokud nebude žádnej progres, tak paddock pro ně pro rok 2020 bude ještě přísnější než moje komenty.

Držet palce neznamená být ovečka a jíst koblížky. Sůl a byč. Kubovi se povedl start a měl tam dobrý pasáže (kromě té, kdy zvedal ruku po předjetí Antonelliho - ať mu udělal cokoliv nemohlo to být horší než co by mu udělal Fenati - takže ruky dole a lokty od sebe ), ale opět tam byly i pasáže, kdy jel na širokolejnýho autopilota a všichni víme jak to skončilo.

rogih (994) napsal 15.04.2019 v 13:09

Proboha, tady je zas chytrejch!
Kubo, ať ti to rychle a dobře sroste, ať tě zas vidíme na trati!

jandos (399) napsal 15.04.2019 v 12:42+3

Tuším že Cannet má taky KTM a nepotřebuje jezdit zatáčky zvenku aby měl následně rychlý výjezd. Vsechno je to jen o jezdci.
Takhle mu to tam budou dávat pořád.
Prostě nemá na to aby jezdil stabilně špičku.
Sem tam něco urve ale toť vše. Zklamání pokračuje. My můžeme tak akorát doufat, že Salač něco zajede. Tolik roků měl na to ukázat co umí ato vlastně přesně ukázal. Snad by mu přestup do moto2 pomohl.

martinn1313 (55) napsal 15.04.2019 v 11:26

Samueli, ale já mu přeci neradím. A ani jsem nenapsal, že tomu rozumím. Píšu, jak mi to přijde.
S Fenatim souhlasím, ale za tu ztrátu kontaktu s čelem závodu Fenati nemohl. To bylo postupné a trvalo to několik kol.
A dokonce možná ani ten pád Fenatiho nesouvisel s tím, že si na něj Kuba "vyšlápl", pokud je to pravda.

Tohle přeci nejsou stránky fanklubu Kuby, kam se mají psát pokud možno jen pozitivní věci. A to že Kubovi moto3 úplně nesedí si myslí dost lidí. Ale nevadí. Jdu se zase věnovat něčemu, čemu trochu rozumím, a tady nechám diskutovat odborníky. Pa.

Kamikadze-Ace (3351) napsal 15.04.2019 v 11:17

Ať to dobře sroste

Samuel007 (374) napsal 15.04.2019 v 10:08+1

Martine "Chybí lokty"? To jako vážně?
Jestli je třeba se někoho bát v Moto3, tak to je Fenati.
Kuba si na něj "vyšlápl" jak sám píše.
A dopadlo to špatně. Čekal bych komentář spíš ve smyslu že se měl za něj pověsit.
Pravda že dokud se držel Caneta, tak to šlo dobře. Bohužel se ho neudržel.
Protože ho začali atakovat jezdci za ním. Canet to taky nakonec vyhral.
Ale po bitvě každý generál.
Jak jsem psal, Kubajz má rekordní počet startů v Moto3, sám ví nejlíp co a jak. Od nás se očekává podpora, stačí psychická když už né finanční. Chytrý rady fakt není třeba.

martinn1313 (55) napsal 15.04.2019 v 09:15+1

Kubovi úspěch přeju, ale komentář mi přijde takový nějaký polovičatý. Ale to často ...

Kuba měl výborný start a bojoval v čelní skupině. Chvíli byl dokonce tuším čtvrtý. Pak ale nenásledoval kontakt s Fenatim. Následovalo to, že začal ztrácet a postupně ztratil kontakt s předními jezdci (to v článku podle mě chybí). Po tom, co se propadl na tuším 11 místo, se potkal s Fenatim, který šel postupně dopředu a v tu chvíli byl tuším desátý. A tam došlo k té nezaviněné kolizi.

Mě přijde, že Kubovi na ty mladé horké hlavy chybí lokty. Moto 3 jsou o slipstreamu a proto jsou hodně kontaktní. Možná hlavně z tohoto důvodu by Kubovi více seděla výkonnější třída ...

Pája13 (79) napsal 15.04.2019 v 09:01+1

Caba29.
Ustál ho ????. Akorát pokračoval po pravém boku do levého kačera. Ty ses asi díval na krtečka,ne?

Nikdo (123) napsal 15.04.2019 v 08:49-1+4

To caba29: Díval jsi se na to vůbec? Náznak hasana? Vždyť mu to poslal rovnou pod kola a může být rád, že ho Kuba nepřejel. Mám čím dál více pocit, že do diskuse by někteří neměli vůbec přispívat...
Důkazem budiž čas 5:15 na následujícím videu. Dělat s tím opravdu nic nešlo.
https://www.youtube.com/watch?v=Nykz4bdJehQ

caba29 (-3) napsal 15.04.2019 v 08:17-4

Riesite tu uplne kraviny, Fenati dostal naznak hasana a ustal to. To ze Kubo do neho vrazil bola jeho chyba. Bol za nim a zadny dava pozor na predneho, nie naopak. Dalsia vec, mal sa voac snazit v kvalde a nenechavat to na posledne kolo, mohol byt v predu a nemusel sa trapit v strede. Chce bojovat o titul ale ked bude jazdit okolo 15-teho miesta tak ziska akurat staru backoru a zavrie si dvere na buducu sezonu

DOMINATOR (1260) napsal 15.04.2019 v 07:21

Fenati je dobry jezdec ale Debil dorně to asi jestačilo doposud předvedl, počka až někoho zabije pak se bude zase řešit.

Samuel007 (374) napsal 15.04.2019 v 06:43-1+3

Kubo. Uzdrav se!
Snad se nepřeruší rekordní serie v počtu startů.

Fenati tam nemá co dělat.
To tvrdím už 4 roky, od doby co kopnul do Aja.
https://m.youtube.com/watch?v=x7fep8y0X2w
Kuba to říkal vloni po tom druhém zkratu. Nechápu jak Svoboda mohl prohlásit že udělal jednu chybu a měl by dostat druhou šanci. Tu už dostal a promarnil ji.

A banda chytrých gaučových koučů tomu nasadila korunu.
Když Kuba nebude jezdit venkem tak bude pomalejší ve středu zatáčky. Na Hondě by si to možná mohl dovolit, protože ta má lepší akceleraci. Jsem si jist že Kuba ví co dělá. A jestli chcete Kubovi pomoc, tak mu můžete poslat peníze. Bude si pak moc dovolit lepší stroj a bude jezdit vpředu svým tempem. V Moto2 to bude třeba. Z chytrých keců se nenažere.

Osobně podporuji českou silnici a peněz nelituji.

H123 (666) napsal 15.04.2019 v 05:50+1

neměl by jezdit venkem ... ale hlavně by měl jezdit před nevyzpytatelným psychopatem , ne za nim , protože , jak vidno , za idiotem si nikdy jistej bejt nemůžeš ,
takže shrnuto : když bude jezdit na 1. pozici , nic se mu nestane

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.04.2019 v 02:35

Ale samo at se co nejdriv uzdravi a lita mu to.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.04.2019 v 01:06

Nema jezdit venkem, dela to furt a furt na to doplaci. Jeho velka chyba, kterou tu zminujeme uz dlouho, meli by mu to nejak uz sdelit i kompetentni lide.




TOPlist