Dal jsem do toho maximum, říká třináctý Hanika

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Valentin (2) napsal 01.04.2015 v 20:29+1

Zírám, jak to zde každý umí.

markan (0) napsal 01.04.2015 v 17:32

V podstatě Honza-K odpověděl za mě , taky jsem nepsal aby Karel jezdil za hranou, stačí když pojede na hraně, vystrčí lokty... jakto, že v RBRC mu to šlo a teď to nejde... zbytečný respekt, ale je to jenom v hlavě, takže budu optimista a věřím, že jim Karel ještě ukáže

Honza-K (830) napsal 31.03.2015 v 11:27+1

Miramara - ano, body za to, že Binder jel chvilku první opravdu nejsou, ale ukazuje to na určitý potenciál. KH startoval na 14. místě, dojel 13. Do první desítky ani nenakouknul. Pokud by se v tý maximálně srovnaný skupině pohyboval dopředu a dozadu a pak to prostě nevyšlo, tak to se stává, smůla. Ale z tohodle pohledu mi Binderův výsledek prostě přijde výrazně lepší.
Ajo angažoval KH jakožto vítěze RBRC, dal mu fabrickou KTM a určitě čeká lepší výsledek, než je 13.místo. Jasně, 1.6 vt. za vítězem je pecka, klobouk dolů, ale těch 11 maníků mezi to trošku kazí... A historie se neptá na čas, ale na pořadí...

miramara (1558) napsal 31.03.2015 v 08:35

markan-myslím že kdyby zaujal Tvůj postoj jet za hranou i s pádem,tak ho Ajo ani neangažoval.Neumím si totiž představit že by mu motku každej druhej závod dovezli na kárce jako hromadu šrotu a Karel by řekl-byl jsem chvilku 5,ale nějak to nevyšlo

Pilot999 (-16) napsal 31.03.2015 v 06:33

Vždyť je to jednoduché...pokud má Karel talent jak zde píšete,tak musí zajet v kvalifikaci.Pokud nezajede v kvalifikaci do pátého místa,nikdy na bedně nebude...Pokud je prvních 18náct jezdců v jedné vteřině,tak ten co zajel kvalifikaci třeba na patnáctém místě,nikdy na bednu nedosáhne...to jsou jednoduché počty...

AKRO (-498) napsal 30.03.2015 v 23:34

Motokawasaki - Ne Karel má talent jako DRUHÝCH 10 jezdců! Těch PRVNÍCH 10 NEDOSAHUJE A KDO VÍ, JESTLI NĚKDY DOSÁHNE! V každém případě MUSÍ letos zajet do TOP10, jinak ten otisk podrážky na zadku, bude koncem roku tutově mít!

motokawasaki (153) napsal 30.03.2015 v 23:02

Tak jinak.Karel ma stejnej talent jako 10 nejlepsich v moto3 a proto na ten top ten dosahne,tomu verim. A kdes byl na tom,ze Kornfeil ma horsi motorku?Jenom jsou data nastavovana podle neho a nema srovnani s nikym spickovym,Khairuddin podle me neni moc velka pomoc v tomto ohledu.

AKRO (-498) napsal 30.03.2015 v 22:29

Motokawasaki - Možná budeš snad souhlasit, že Hanika nemá větší talent než dalších 20 jezdců, co MOTO3 jezdí a asi deset z toho to prostě umí líp jak on! Pokud jde o Kornfeila, myslím, že má horší motorku a už to, že dojel sice 17, ale musel vyjet z dráhy, kde ztratil asi 7 vteřin a nakonec dojel jen necelých 9 vteřin za prvním, něco naznačuje!

AKRO (-498) napsal 30.03.2015 v 22:25

Maestro - nemáš pravdu, podívej se na můj příspěvek, já jsem Karla za ten první závod pochválil!

Krabbio (1002) napsal 30.03.2015 v 22:24

Taky jsem doufal v lepší než 13cte místo ale zakončil závod s první skupinkou takže za mě super. Teď doufat že v Americe to bude lepší. Karle tahej jen tak dál

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.03.2015 v 21:38

Zajímá mně komu MUSÍ Karel dokázat , že "na stupně" má a doufám,
že si tady přečte ten jedinečný recept o nutném prokousání se aspoň
na 5. až 7.místo v posledních třech kolech a už se nenechat vystrkat
kvůli šanci dosáhnout pak na stupně vítězů

motokawasaki (153) napsal 30.03.2015 v 21:38

Akro-ja si zase myslim,ze Hanika je lepsi jezdec nez Kornfeil,ale nebudu se hadat,protoze moje argumenty te nepresvedci a naopak.Nakokonec at to ukazou vysleky.(13.misto je lepsi nez 17.).
To samozrejme rikam jako podporu Karlovi,ne nejakou obrovskou pochvalu,to az bude v tp 10

markan (0) napsal 30.03.2015 v 21:03+1

Hanika je talent, to je jasné, ale pánové konec hájení, na to měl loňskou sezónu a teď musí dokázat, že na ty stupně má!!! Myslím, že Orgovany to vystihl stručně a jasně. Pořád jsem si říkal, že Karel jede takticky velmi dobře, vozí se těsně za top10 a šetří gumy a pak jim ukáže..., ale s politováním musím konstatovat, že zatím neukázal Když už se dostal aspoň na to osmé místo, vždycky se nechal vystrkat... chybí mu tam prostě ta větší drzost, nevím co se jich bojí... aspoň mi to tak připadá, anebo si říká, že radši dojet 12 než nedojet? myslím, že by měl mít cíl raději nedojet než být horší než 5! Prostě pokud se v posledních třech kolech neprokouše aspoň na 5-7 místo, tak není šance dosáhnout na stupně vítězů... Jinak Karlovi moc fandím a věřím, že to bude lepší

imoladu (90) napsal 30.03.2015 v 20:24+1

1.6 vteřiny na první místo,co by za to dal F.Štastný,naše legenda,ten svuj poslední vítězný závod v MS-Sachsenring tř,500 1966 vyhrál,když jel o kolo zpět na 2 místě a vedoucí Agostini v posledním kole havaroval.Před našemi všemi jezdci,kteří dnes jedou GP KLOBOUK DOLU.Od AČR žádná podpora,ani začínajících mladých talentovaných jezdcu,vše musí financovat jejich rodiny a přátelé.,Je to zázrak že tam nějaký Čech jede a ztrácí minimum na nejlepší.Hanika TALENT JE.

RoumenS (153) napsal 30.03.2015 v 20:15

Oba naši kluci zajeli dobře, jeli co to dalo a rozhodně se neztratili. Velkej těšinka na další závod

Darmah (222) napsal 30.03.2015 v 19:50

Taky to rytí do něj nechápu. Karel dojel jako nejlepší z našich, zajel výborný závod, dojel ani ne 2 sekundy za vítězem, a veze si body. To je jako neúspěch ? Vždyť to byl první závod a sezóna je dlouhá.Podle mne to byl výborný začátek.

maestro (88) napsal 30.03.2015 v 19:28

Souhlas s Xtjara, Ivanem a Preslym. Jako dojet 1,6 s za prvnim v zavode MS je přece super vysledek. A dojizdel prakticky v 1. skupine a to se hodne pocita. A jako berte to taky z toho uhlu ze byl 2. na KTM, coz je proste bomba.
Rozhodne Karle jezdi co to da a na borce typu Akro a Evo zvysoka ser, ja ti fandim a sleduju diky tobe Moto 3

Xtjara (166) napsal 30.03.2015 v 19:15

Velice pěkně to napsali Ivan a Presly PLně s nimi souhlasím. Karel zajel hodně dobrý závod. A chlapi ruku na srdce být třináctý na světě a ještě v takové konkurenci... O tom se nikomu z vás rádoby závodníkum ani nesnělo! Karlos klobouk dolu nezbývá nám než ti držet pěsti. at to jede... Tahéééééjjjjj

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.03.2015 v 19:06

O-: Ty jsi, Evo, na základce "té češtině"
fakt moc nedal , zato vztahovačnost Ti nechybí ...

Evo (411) napsal 30.03.2015 v 12:57

Ivane,mne muzou zahrabat jedine do zeme,ale jeste je brzo. Mozna když mi motorka nesedne,nebudu se na ni dobre citit a budu mít smulu...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.03.2015 v 12:40

Ovšem podle některých, Evo, už "zahrabaný" je , takže bez šance ...

Evo (411) napsal 30.03.2015 v 12:29

V podstate je jedno jaký rookies cup jedes,jenom abys byl videt. Oni už si ty talenty ohlidaji. Když Letos hanika bude dojizdet jako v nedeli,tak se zahrabe.

AKRO (-498) napsal 30.03.2015 v 12:10

Pokud jde o Hanikův talent, myslím si a vždy jsem to psal, že takový talent jako je on, má dalších 20 jezdců a minimálně 10 má o něco větší, než má Hanika! Myslím si dokonce, že lepší než on je jezdecky i Kornfeil!

miramara (1558) napsal 30.03.2015 v 10:50

Souhlas s PRESLYm...a když už tady zminuješ(Honza-K) Bindera že byl aspoň videt-tak za to žádný body navíc nejsou a dojel jen 3.místa před Karlem.
V tom vyrovnaném poli dobrý výsledek

JollyJoker (1004) napsal 30.03.2015 v 10:49

Moto3 jsou neskutečně vyrovnané. Tady už se protlačí jen ti,co mají práh rizika posunutý trošku dál.

Vojtaaa (16) napsal 30.03.2015 v 10:45

Pokud dojede závodník na 13 pozici s odstupem na prvního necelých 1,9s, tak to podle vás není talent a dosažený výsledek není dobrý? Pánové, ti kluci jedou v podstatě to stejné a zde opravdu záleží hlavně na pozici na startu. Jinak se předjíždí těm čtyřem vpředu, než těm za nimi a pokud se před vámi tlačí deset stejně rychlých jezdců, kteří jsou jen v půl sekundě, tak nemáte času ani místa na rozdávání či braní. V tak nabité konkurenci to je výsledek skvělý, leč málo bodově hodnocený. První vlaštovka jaro nedělá.

PRESLY (340) napsal 30.03.2015 v 10:42+2

..., já myslím že mu není co vyčítat !,...v 1 zavodě s 1.6 s ztrátou na vítěze to v loni nezajel během celé sezony !, buďte trochu realisti a soudný, tak vyrovnaný závody jsem neviděl a to už tady nějakej tejden po světě jezdím, za mě dobrý

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.03.2015 v 10:28+1

Karel už toho má za sebou naštěstí dost na to, aby na něj neměly
žádný vliv "analýzy místních střelců", kteří ví, jak MS jezdit "s talentem
či bez něho". COKOLIV je, Kájo, lepší než napsat nula bodů a poničit
přitom materiál, případně i sebe ! Ty včerejší tři body budou na
konci sezony sakra platný !! "Místní znalci" určitě věděli i to, jak
měl ve včerejším závodě ten vláček č.2 dojet rychleji vláček č.1 ...
Na závěr souhlas s Fantomem, že bílé start. číslo bylo lepší, ale v tom
nám pan Ajo asi nevyhoví

Honza-K (830) napsal 30.03.2015 v 10:21-1

Jede rychle, o tom žádná, ale pokud je jeho maximum 13.místo na fabrický KTM, je to špatný. Startoval 14, dojel 13, nejlíp v závodě tuším 11. Bohužel to vypadá tak, že u Aja je ten nejslabší. A ten asi nebude tak nadšenej z toho, že je "jen" na bodech. Co je mu platný, že dojede 2 vt. za prvním, ale na 13 místě... Binder byl aspoň vidět vepředu, Oliveira smůla, ale rychlost obrovská. Jako opravdový supertalenty můžem brát frajery, jako je Bastianini, Quartararo aj., ale na ně bohužel naši kluci nemají...

Fantom40 (320) napsal 30.03.2015 v 09:54+1

Upřít snahu mu nelze, protože se neustále snažil napřed docvaknout skupinu před sebou s Onem a Locatelim, ale nepodařilo se mu s tou neustále bojující skupinou proplést dopředu. Na prvního ztratil jen 2 s. V tak nabité konkurenci to není vůbec špatné. Hlavně že jsme ho měli možnost v televizi vidět. Jen to číslo by měl barevně odlišit. V tom chumlu bylo špatně čitelné. Hodně štěstí v průběhu další sezony.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist