Lukáš Pešek testoval ve Španělsku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 08.03.2011 v 15:46

Filtr#21- No a to je právě možná jeden z těch důvodů. Dnes každý rok tou slabší karegorií spousta těch "mlaďochů" proletí a hned výš. Takhle se v nich diváci kolikrát ani nestačí orientovat, natož si je zapamatovat.

Filtr#21 (7) napsal 07.03.2011 v 09:20

mamba54 : Díky za vysvětlení, nicméně dá se na to dívat i tak, že zatímco dříve mohli ve 125 jezdit pětatřicetiletí jezdci, dnes má i díky pravidlu o věkovém omezení šanci mnohem víc mladých jezdců dostat se do MS než tomu bylo dřív. Ona každá mince má dvě strany...

AKRO (-498) napsal 07.03.2011 v 00:24

Mamba5č - No já taky nevím, proč se tady hádáme! S motorkama a závody se asi většinou shodneme a pokud jde o jiný názor na pořádání závodů v Brně, na Abraháma a na příspěvek pro SPZku, to je jen věcí diskuze a respektování jiného názoru! Každý máme svou pravdu, každý si k tomu řekl své a napadat se určitě nemá cenu!

mamba54 (1340) napsal 06.03.2011 v 23:58

Akro, konečně jsme se my dva taky jednou shodli.

AKRO (-498) napsal 06.03.2011 v 23:13

Mamba54 - To je přesně tak, jak píšeš! Titul z nejvyšší kubatury se sice cenil nejvíc, ale ostatní třídy byly na rozdíl od dnešní SPZkou vytvořených 17 polobohů, považovány za rovnocenné a znamenaly skoro stejně, jako titul z nejvyšší třidy a jezdci z nižších tříd byly hvězdy srovnatelné z dnešními v MGP.

mamba54 (1340) napsal 06.03.2011 v 22:27

Filtr: Já tě tedy z dovolením poučím. Tehdy totiž i ve slabších kubaturách jezdili třeba ti samí borci, co pak sedli na tu nejsilnější a pokračovali během jedné neděle v dalším souboji. A tisk i TV se těm kubaturám věnovaly stejnoměrně.

AKRO (-498) napsal 06.03.2011 v 22:09

PityGPX - Jo díky za upozornění, mělo to být MOTO 2, prostě chybička se vloudí! Jsem rád, že jsi to pochopil, titul v MOTO 2 moc neznamená, ale titul v MGP zase znamená skoro všechno!

Filtr#21 (7) napsal 06.03.2011 v 22:02

Ponaučte mě prosím někdo, kdy byly tituly z 250 a 125 "něco víc" než jsou nyní a jak se to projevovalo. Zatim mi to tu připadá jako obvyklý breky nad "starejma dobrejma časama".
Prdlajs. Titul z královský kubatury byl vždycky to nejvíc a tituly z nižších tříd nikdy zdaleka tolik neznamenaly.

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 20:52

já si to prostě dovoluju kritizovat a kritizuju to i v hospodě, neboj. A co je na tom podivuhodného? Od toho snad komentáře slouží, ne?

desmo69 (638) napsal 06.03.2011 v 18:19

motorbreath, myslím, že to je jejich rozhodnutí a snad vědí co chtějí, jak Talma tak Pešek..takže je trošku podivuhodný to odsuzovat od PC...

PityGPX (949) napsal 06.03.2011 v 18:06

AKRO: jak píšeš "Motorbreath - bohužel, je to tak, titul ze 125tek neznamená skoro nic, a vlastně ani titul z MOTO GP!" tak máš asi na mysli titul mt2, ne?

Jinak, ten titul mt2 už dělá hodně, jakmile jej získáš, tak deš skoro na jisto do mgp a to Elias po titulu věděl sto pro, že tam de, neboť se říkalo že Dorna pomůže Pramacu aby i letos jezdil se dvěma motorkama s tím, že tam šoupnou Eliase. Elias to odmítl a tak to museli vyčenžovat s Randym. COž se stalo.
Jiště, z SBK se dostaneš v pohodě do MGP ale jen pokud skončíš v top2 a si mladý. (jako byly v přestupu z wsbk do mgp např. Vermeulen, toseland, spies).
O tom, že by Lukáš jezdil Pedercini pochybuji, sponzor by mu to nezaplatil a Lucio Pedrcini potřeboval jezdce kt. přinese do týmu peníze, to se ví už nějaký pátek...

Talma mohl jezdit, to ano, aj wss, ale prostě zariskoval a věří že bude jezdit mt2 což vypadá už dost těžce, ale pořád nějaké to místo je, bohužel nemá sponzory, jinak by tam davno byl.

Jinak souhlasím že doba je takova, kdy tituly wss, či 125cc v MGP už nikoho moc nezajimaji, byť to jsou tituly MS!!!

Přece jen, pokud je jezdec mladý a nadějný tak titul wsbk a mt2 mu tu účast v mgp zajistí téměř jistě. Max získal titul ve wsbk, ale tím že je starý, tak mu žádný tým z mgp smlouvu nenabídl, kdyby byl o 15 let mladší tak možná jo :)

AKRO (-498) napsal 06.03.2011 v 16:55

Desmo69 - Bez podpory Dorny! Že by SPZka něco platil? To dost pochybuju, možná podpoří pár chudých týmů, aby mu vůbec v té jeho šaškárně někdo dělal křoví! Vše ostatní jde do něho!

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 16:54

Dobrý, pochopil jsem, že to nemá cenu. Veřejně uznávám, že brilantní taktikou a excelentním vyjednáváním se dostali jak Pešek, tak Talmacsi přesně tam kam chtěli. Na jejich rozhodnutích nevidím jedinou chybu, protože CEV v prvním případě a rok pauzy ve druhém, jim může v kariéře jenom pomoci. Obdivuji je oba za rozhodnutí neposkvrnit si svůj jezdecký štít ponižující účastí v podřadných závodech WSBK, potažmo WSS, které by je jednoznačně degradovaly na úroveň takového póvlu, jako je třeba Rolfo, v závodech, které by jejich kariéru jedině zničily ( viz. Spies, Crutchlow, v posledních letech a Edwards, Bayliss, Haga v minulosti). Gratuluji jim oběma a tobě chci poděkovat, že jsi mi otevřel oči a já jsem konečně prozřel.

desmo69 (638) napsal 06.03.2011 v 15:14

sponzory za sebou nemá už skoro žádný...má větší problém sehnat peníze, než Pešek. Sám se vyjádřil v tom smyslu, že bez podpory Dorny nikde jezdit nebude...a taky že nejzdí A to volný místa ještě jsou...

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 14:55

desmo69 Protože Talmacsi je mistr světa, má za sebou silné sponzory a v pořadníku náhradníků na Moto2 byl na prvním místě. On měl opravdu šanci se tam dostat. Spíše mně mrzí, že Talmacsi nevzal místo ve WSS v Ten Kate, tam měl podmínky hodné mistra světa a motorku, na které se dá zajet titul. A znova opakuju, pokud někdo umí jezdit, všimnou si ho i na špatné motorce. A mimochodem Rolfo dojel na Kawasaki Pedercini v Austrálii 11 a 12 ... Což jsou lepší výsledky, než zajel Pešek za celou loňskou sezónu v Moto2

AKRO (-498) napsal 06.03.2011 v 14:48

Motorbreath - bohužel, je to tak, titul ze 125tek neznamená skoro nic, a vlastně ani titul z MOTO GP! I Elias a to je z dřívější doby známý jezdec, měl problém se vůbec do MGP po zisku titulu dostat! Rozhodují pouze peníze a ty má u nás jen Abrahám! Škoda, že nemá ještě nějakého syna závodníka! Mohli tam v MGP jezdit oba!

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 14:39

Jo, v tomhle s tebou musím souhlasit. Kdysi byl titul mistra ve 125 velice prestižní a jezdili tam i starší jezdci a hlavně tam bylo poměrně stabilní pole hvězd. Dneska je to mistrák pro mlaďochy a titul z něj nikoho moc nenadchne. Zářným příkladem je Talmacsi.

desmo69 (638) napsal 06.03.2011 v 14:38

motorbreath, tak proč to místo nevzal třeba Talmacsi? Prostě pokud je Peškovým cílem jezdit moto2, tak nejblíž k tomu je buď 125ccm, nebo CEV moto2..z Predercini by se nedostal nikam...

AKRO (-498) napsal 06.03.2011 v 14:33

SBK je podstatně prestižnější než Ezpeletova juniorka MOTO 2 a ještě daleko vzadu je dědkova dorostenecká přípravka 125ky. Je to hnus, co udělal z dříve rovnocenných tříd MS.

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 14:25

A ještě něco vám k tomu řeknu. Smrž kdysi jezdil taky klasický mistrák v 250 a ne špatně. Pak dostal nabídku do WSBK a první sezonu jezdi na, jak ji nazvali komentátoři anglického eurosportu "babičce Bailsovy motorky". Meladri zase vzal možnost jezdit s Kawasaki MotoGP, s motorkou, kterou nikdo nechtěl jezdit a v týmu, který mu nemohl zaplatit ani cent (a to je mistr světa)a jezdil na ní tak dobře, že v další stóně už jezdil Hondu a dostal se na špici. A tak nechápu, proč by Pešek nemohl jet Kawasaki Pedercini. Ano asi by nevyhrál závod a ani by asi nebyl na bedně, ale mohl by zajet pár dobrých závodů a vyjezdit si lepší podmínky. A hlavně by byl vidět, což v CEV nebude. A musíte si uvědomit, že šance, že by někdy jel v MotoGP je minimální. A dle mého názoru, titul ve WSBK je prestižnější titul, než titul v Moto2

PityGPX (949) napsal 06.03.2011 v 14:15

motorbreath: ok

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 14:06

Pro oba: v rozhovoru s manažerem Liberty při závodech padla tato otázka a bylo řečeno, že Smrž pojede jednu motorku a druhou nabídli Peškovi. Ten ji ovšem odmítl a řekl, že prioritou jsou pro něj nadále Moto2. Proto hledají někde jinde. Až později oznámili jako druhého jezdce Guintoliho.

PityGPX (949) napsal 06.03.2011 v 13:53

motorbreath: je to tak jak říká Desmo. To spíš ty bys neměl věřit všemu co se jinde napíše či tak. Koneckonců, to tady v rozhovoru máš přímo od zdroje :)

//www.motorkari...-do-top-5-16973.html

desmo69 (638) napsal 06.03.2011 v 12:24

motorbreath, blbost V tý době Smrž právěže jistý nebyl, a pokud by místo nevzal Smrž, chtěli Peška..ale ten jim to jak sám dobře víš, odmítl. Druhý jezdec v týmu měl být od začátku nějaký cizinec. Rozhodn ne dva češi

motorbreath (477) napsal 06.03.2011 v 11:32

Desmo69 - v tém době už nyl smrž jistý a Pešek měl jezdit druhý bike. Zkus si někdy přečíst i články jinde, než na motorkářích a poslouchat, co lidi v televizi při různých rozhovorech říkaj. Ano WSBK je 2 liga, ovšem 1 liga je Motogp. Moto2 bych bral jako třetí ligu, ale jenom proto, že se jí dostane mnohem více mediální prezentace než WSS, čímž je zajímavější pro sponzory a proto ji jezdí více lidí.

PityGPX (949) napsal 05.03.2011 v 22:52

wsbk je druha liga ale mt2 jsou až za nimi

stonemen (8) napsal 05.03.2011 v 21:48

Konečně něco.Lukášovi přeju víc jezdit a míň mluvit...

enzo_r (29) napsal 05.03.2011 v 20:05

motorbreath:tak příště mluv konkrétně, nabídek tady bylo více, kdo ti má číst v hlavě, ale jedno tam vidím, jde ti stejně spíš o ten jeho postoj, viď:-o).Ale má pravdu, WSBK je druhá liga, a nezmění to ani fakt, že někdy atraktivnější než liga první,cest la vie:-o)

mamba54 (1340) napsal 05.03.2011 v 19:22

Tady jasně vidíte, jak vznikají fámy, jejichž opakováním vznikají nesváry, nenávisti, polopravdy atd. Někdo něco napíše, jiný to buď špatně přečte, nebo pochopí a pak se té dezinformace chytnou ostatní a už si žije vlastním životem. Že, Timmy, motorbreath aj. ?

desmo69 (638) napsal 05.03.2011 v 18:51

motorbreath, né se Smržem, ale místo Smrže

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist