Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hlavně to že to bude brána do světa...? Na co si tu hrajeme? Je po evropě několik kvalitních podniků který jistě jsou sledovaný managery světových teamu a to rozhodně tento podnik nebude. Pokud to bude fungovat stejně jako...letošek... sorry myslim že už SCI-FI přébběhu v ČSMS bylo dost... ale samozřejmě držim palce... at se toto podaří...
hlavně se poplácat po rameni, jak u nás je lépe a radostněji než u vás. Třeba letošní Dvůr Králové. To vám byl tak špičkovej podnik, že kdyby podle časomíry ČSMS lítaly raketoplány, tak američani netrefí ani oblohu
Pokiaľ bude tento šampionát otvorený bodovo len pre licencie CAMS , tak je to len ďalšia národná súťaž . Neviem čo bude potom jazdcov s inou licenciou motivovať zúčastniť sa takého preteku ?
Každopádne myšlienka dobrá a zostáva len čakať aká bude finálna podoba tohoto podniku .
To paddock:
Licence jezdce má v principu tři základní parametry:
1. Typ licence by měl deklarovat sportovní úroveň jezdce
2. Vydáním licence danné federace, jezdec přijímá pravidla, řády a kodexy té které federace, jinými slovy, každá federace může mít pravidla upravená a nemusí být shodná a vydání licence jezdci znamená, že jezdec pravidla dané federace akceptuje.
3. Každá federace vyvíjí činnost a s ní jsou spojené i náklady, v tom případě je zcela normální, že každý od jezdce po pořadatele dostává od své federace nějaký servis, a ten vždy něco stojí, i proto je logické, že je třeba za licenci zaplatit.
Málo se ví, že v České republice neexistuje jen CAMS a ACCR, ale je tu například i ČAM - Český amatérský motorsport (IMBA). ČAM realizuje vlastní závody, vydává svoje licence a akceptuje pouze licence ČAM na svých závodech, tzn., že neděláme nic jiného než jiní.
Současně držitelé licence CAMS budou mít významné benefity o kterých seznámíme veřejnost v průběhu ledna.
A nyní k licencím na závodech CAMS.
Ano budeme uznávat licence CAMS pokud se týká jezdců z České republiky. Každý jezdec může mít licencí kolik je mu libo a sám si rozhoduje o tom, jaké podniky, chce jezdit a pod kterou federací. Nicméně v letošním roce jsme my coby CAMS akceptovali licence ACCR na všech svých podnicích, ale toto rozhodně neplatilo obráceně! Ve své práci jsme ale dokázali, že umíme uspořádat špičkové šampionáty, o něž je velký jezdecký zájem.
Pokud se týká zahraničních jezdců, tak existují dvě cesty:
1. Jezdec chce jezdit podniky CAMS, tak si může pořídit licenci CAMS, v tom mu nikdo nezabrání.
2. CAMS se dohodne s některými federacemi v okolních státech na uznávání licencí, v tom případě toto bude uvedeno v propozicích podniků, kde bude definováno, které licence a jakých států budou akceptovány. Je to zcela standardní postup, který dnes platí například i u Alpe Adria.
Závěrem:
Ceny licencí CAMS jsou nižší než u jiných federací a může si o ni zažádat kdokoli.
Jsme přesvědčeni o tom, že servis, který za to jezdci v rámci podniků CAMS získají přesáhne jejich očekávání, nemluvě o benefitech, které se budou k licencím vázat.
Je jen na svobodném rozhodnutí každého jezdce, kolik licencí si pořídí a u které federace a jaké podniky pojede, o tom všem rozhodne jen a pouze kvalita pořádaných akcí.
bart.john tu Open třídu to chce ještě projednat, jde o to jakým stylem to pojmout, aby to mělo hlavu a patu a systém hodnocení, když ty motorky budou rozdílný...
kdyžtak mi to hoď do PM, jakou máš představu...
Skoda je jen to ze se to jede jako format-sestky, litry a dvacky-trid je totiz mnohem vic a jedna "open" trida by se tam vlezla. Jinak kazdopadne dobra vec toto a uz se tesim co se dozvime dal
padock: já to pochopil tak že licenci CAMS musíš mít pokud chceš bodovat do českého mistráku (Abrahamova).
jinak za mě určitě
To jak tento šampionát bude úspěšnej ukáže až čas, ale alespoň je vidět snaha něco udělat. Prvním pozitivním krokem pro nárůst českého obsazení jednotlivých tříd je snížení počtu tříd. Druhým je bezesporu odstupňované startovné které může přilákat napříkladespéčka z přírodňáku, které před léty houfně vymizely ze startovního pole na dromech(např. v roce 98 jich v Brně stálo na startu 49). Tak doufejme, že se rozběhne kvalitní šampionát který postupně bude víc a víc táhnout.
Neodpustím si poznámku, že už toto je daleko víc než co dokázala ACCR, která pod sebe vtáhla svaz motocyklového sportu. Svaz který do té doby pořádal samostatné mistrovství republiky a nebýt připojení se k Alpe tak už mistrák dávno nemáme. Samozřejmě ale pro autoklub bylo výhodnější sebrat od jezdců poplatky za licence na začátku každého roku a vlastně nic nepořádat a vyhodnotit zvláštní klasifikaci při Alpe...
Citujem : bude otevřen pro všechny jezdce, a to nejen ze středoevropského prostoru.
V stanovách ale je : CAMS bude na svých podnicích akceptovat pouze licence vydané CAMS .
Vie mi teda niekto vysvetliť ako to bude pri účasti s inou licenciou ?
pokud se to dodrží,tak to bude dobrý!!
pastell...údajně sams pojede přírodu v kyjově a těrlicku...radvánky udajně už ne, ty budou acr...tedy UDAJNĚ
Možná je tím myšlena brána do českých týmů, jezdících svět?
hlavně to že to bude brána do světa...? Na co si tu hrajeme? Je po evropě několik kvalitních podniků který jistě jsou sledovaný managery světových teamu a to rozhodně tento podnik nebude. Pokud to bude fungovat stejně jako...letošek... sorry myslim že už SCI-FI přébběhu v ČSMS bylo dost... ale samozřejmě držim palce... at se toto podaří...
Přečti si bod 7.
Nejak tam nevidim Supermoto, coz byl vloni vlastne takovej Supermoto Morava cup. Nejaky info?
a taky není nad proslov pana Prokopa že komu se to nelíbí tak at za rok nejezdí!
hlavně se poplácat po rameni, jak u nás je lépe a radostněji než u vás. Třeba letošní Dvůr Králové. To vám byl tak špičkovej podnik, že kdyby podle časomíry ČSMS lítaly raketoplány, tak američani netrefí ani oblohu
Kdyby to mělo slušnou propagaci a mediální prostor, tak to určitě bude zajímavé i pro profesionální jezdce (týmy,sponzory).
Jsem zvědavý co z toho vyleze. Když bude dobrá cena, tak proč ten přebor nezkusit.
To Bosso : ďakujem za vysvetlenie
Pojedou se pod CAMS i nějaké přírodní okruhy? Má o tom někdo info?
Pokiaľ bude tento šampionát otvorený bodovo len pre licencie CAMS , tak je to len ďalšia národná súťaž . Neviem čo bude potom jazdcov s inou licenciou motivovať zúčastniť sa takého preteku ?
Každopádne myšlienka dobrá a zostáva len čakať aká bude finálna podoba tohoto podniku .
To paddock:
Licence jezdce má v principu tři základní parametry:
1. Typ licence by měl deklarovat sportovní úroveň jezdce
2. Vydáním licence danné federace, jezdec přijímá pravidla, řády a kodexy té které federace, jinými slovy, každá federace může mít pravidla upravená a nemusí být shodná a vydání licence jezdci znamená, že jezdec pravidla dané federace akceptuje.
3. Každá federace vyvíjí činnost a s ní jsou spojené i náklady, v tom případě je zcela normální, že každý od jezdce po pořadatele dostává od své federace nějaký servis, a ten vždy něco stojí, i proto je logické, že je třeba za licenci zaplatit.
Málo se ví, že v České republice neexistuje jen CAMS a ACCR, ale je tu například i ČAM - Český amatérský motorsport (IMBA). ČAM realizuje vlastní závody, vydává svoje licence a akceptuje pouze licence ČAM na svých závodech, tzn., že neděláme nic jiného než jiní.
Současně držitelé licence CAMS budou mít významné benefity o kterých seznámíme veřejnost v průběhu ledna.
A nyní k licencím na závodech CAMS.
Ano budeme uznávat licence CAMS pokud se týká jezdců z České republiky. Každý jezdec může mít licencí kolik je mu libo a sám si rozhoduje o tom, jaké podniky, chce jezdit a pod kterou federací. Nicméně v letošním roce jsme my coby CAMS akceptovali licence ACCR na všech svých podnicích, ale toto rozhodně neplatilo obráceně! Ve své práci jsme ale dokázali, že umíme uspořádat špičkové šampionáty, o něž je velký jezdecký zájem.
Pokud se týká zahraničních jezdců, tak existují dvě cesty:
1. Jezdec chce jezdit podniky CAMS, tak si může pořídit licenci CAMS, v tom mu nikdo nezabrání.
2. CAMS se dohodne s některými federacemi v okolních státech na uznávání licencí, v tom případě toto bude uvedeno v propozicích podniků, kde bude definováno, které licence a jakých států budou akceptovány. Je to zcela standardní postup, který dnes platí například i u Alpe Adria.
Závěrem:
Ceny licencí CAMS jsou nižší než u jiných federací a může si o ni zažádat kdokoli.
Jsme přesvědčeni o tom, že servis, který za to jezdci v rámci podniků CAMS získají přesáhne jejich očekávání, nemluvě o benefitech, které se budou k licencím vázat.
Je jen na svobodném rozhodnutí každého jezdce, kolik licencí si pořídí a u které federace a jaké podniky pojede, o tom všem rozhodne jen a pouze kvalita pořádaných akcí.
Čím víc závodů, tím víc rock n rolu, takže za mě
bart.john tu Open třídu to chce ještě projednat, jde o to jakým stylem to pojmout, aby to mělo hlavu a patu a systém hodnocení, když ty motorky budou rozdílný...
kdyžtak mi to hoď do PM, jakou máš představu...
Skoda je jen to ze se to jede jako format-sestky, litry a dvacky-trid je totiz mnohem vic a jedna "open" trida by se tam vlezla. Jinak kazdopadne dobra vec toto a uz se tesim co se dozvime dal
SP asi tezko jich bude 40 okruhy zerou gumy a motory
tulen AČR navíc tím šachováním s licencemi připravil Michala Práška o titul.
padock: já to pochopil tak že licenci CAMS musíš mít pokud chceš bodovat do českého mistráku (Abrahamova).
jinak za mě určitě
To jak tento šampionát bude úspěšnej ukáže až čas, ale alespoň je vidět snaha něco udělat. Prvním pozitivním krokem pro nárůst českého obsazení jednotlivých tříd je snížení počtu tříd. Druhým je bezesporu odstupňované startovné které může přilákat napříkladespéčka z přírodňáku, které před léty houfně vymizely ze startovního pole na dromech(např. v roce 98 jich v Brně stálo na startu 49). Tak doufejme, že se rozběhne kvalitní šampionát který postupně bude víc a víc táhnout.
Neodpustím si poznámku, že už toto je daleko víc než co dokázala ACCR, která pod sebe vtáhla svaz motocyklového sportu. Svaz který do té doby pořádal samostatné mistrovství republiky a nebýt připojení se k Alpe tak už mistrák dávno nemáme. Samozřejmě ale pro autoklub bylo výhodnější sebrat od jezdců poplatky za licence na začátku každého roku a vlastně nic nepořádat a vyhodnotit zvláštní klasifikaci při Alpe...
Citujem : bude otevřen pro všechny jezdce, a to nejen ze středoevropského prostoru.
V stanovách ale je : CAMS bude na svých podnicích akceptovat pouze licence vydané CAMS .
Vie mi teda niekto vysvetliť ako to bude pri účasti s inou licenciou ?