C.E.C. IV – bitva do posledního kola
Text: Mirek Rollinger , Pavel Vetlý , Dan Šeiner | Foto: Mirek Rollinger , Dan Šeiner | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 7 438x
Text: Mirek Rollinger , Pavel Vetlý , Dan Šeiner | Foto: Mirek Rollinger , Dan Šeiner | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 7 438x
Robo to neres , vzdy se pobavim, kolek se najde tzv. odborniku a rejpalu a panu chytrych, je zbytecne na ne reagovat , oba vime sve, neb jsme uvnitr a muzeme to cele prozit a jak uz jsem psal zde ve foru, za nas rikam, jsem hrdy, ze jezdime mrdalcup
Zdenda: jel s rezervama, ale pak bohuzel prebrzdil predek a pak uz to neudrzel, takze moto ko, pres zimu se udela a jezdec ok
GSX-Roll...no jo...seš moc zaměstnanej
Peknej clanek uz se tesim na jaro ")
To Zdenda: jediny dve SV jela od nas, jedno to dojelo, druhy bohuzel ne, tak pokud to bylo Nko tak to je Qbi-c(nedojelo) a pokud Sko, tak Italjet(dojelo)
Fotky z mostu jsou tady: //www.motoinfo.estranky.cz/fotoalbum/okruhy/cec-4---most-6_8_2007
2Wario: neni, je "naseho" Kuby (Fazer team)
GSX-Roll - no i kdybys s tím nic společnýho neměl tak to sem určitě napiš
To Suzuki Veruš: tak tak, myslim to stridani, my jsme dojizdeli o jedne motorce a jednom jezdci a ten musel, at chtel a nebo ne vydrzet cca 80min. na trati a v tom bylo jen jedno tankovani cca 6min., na konci toho mel fakt akorat dost, ale jak jsem psal, museli jsme dojet.
Ja snad jen doplnim, ze tak jako kazdy predchozi zavod si kazdy tym prozil sve uspechu a taky zklamani, tak jak to k temhle zavodum patri a musim rict, ze takovou houpacku jaka probehla behem prvnich cca dvou hodin v nasi kategorii(naked), jsem snad jeste nezazil, vest behem pul hodiny o kolo, pak kolo ztratit, opet se dodrapat pred soupere a pak, a pak uz nic, jeden pad, zavreny podchod pod drahou a konec vsech nadeji, jen dojet, neprijit o nadeji do posledniho zavodu a verit, ze jsme si tu smulu uz vybrali a posledni CEC bude uz jen o radosti ze zavodeni, tak v zari ciao
Bohužel rozhodují vteřinky...ovšem pokud tedy neplatí že "závod se nevyhrává v první zatáčce" tak aby po náletu do ní nepopadala půlka startovního pole <br />
<br />
Co se týče času stráveného na trati...na jednu stranu kdyby bylo omezení např. na třicet minut,pak by rozhodovalo spíš rychlé střídání transponderu protože počet zastávek by byl u všech stejnej...na druhou stranu, když se stane průšvih tak je občas potřeba aby jezdec kroužil dýl....je to na strategii týmu jak často míní střídat. Když jezdec vydrží jezdit padesát minut tak aby pořád jezdil stejné časy nebo naopak lepší tak proč ne...od toho je to vytrvalostní závod a je zajímavé vidět v tom vedru jezdce po 50ti minutách <br />
<br />
těším se na brněnský závod...držím Vám pěsti, hlavně žádný pád!<br />
<br />
<br />
PS:proč nebyl Mikšovský na stupních vítězů a nebyl ani vyhlášen jako jezdec týmu, když jezdil za první tým v šestkách.....?