Hopkinsova velká chyba

Hopper přiznal, že jeho odchod od Suzuki ke Kawasaki byla velká chyba a doufá v návrat do MotoGP s litrovými motorkami v roce 2012.

Po dvou hodně mizerných závodnických létech prošpikovaných bolestivými zraněními doufá John Hopkins (26 let) v znovuzrození své kariéry v americkém mistrovském seriálu AMA ve svém původním týmu M4-Monster Suzuki. Hopkins si doslova vychutnává každý okamžik návratu do USA a říká:
 

„USA je tak cool. Tady se cítím dobře. V Evropě je každý testovací den stejně náročný, jako ten závodní. Pořád se musí něco dělat. Termíny s novináři a jiné věci, které Tě odvádějí od vlastní přípravy. Tady se prostě můžeš soustředit jen na motocyklové závodění, tedy na svůj job. Jsem velmi rád, že mám opět závodní motocykl, neboť je hodně pilotů bez zaměstnání.“


K angažmá v týmu FB Corse a tématu Kawasaki respektive Hayate říká Hopper následovné: „V roce 2008 jsem zažil s Kawasaki nejhorší rok v mé závodní kariéře. Byla to moje obrovská chyba, že jsem od Suzuki odešel pryč. Ovšem už se to stalo a nedá se to změnit. Když se továrna Kawasaki oficiálně stáhla ze závodění v MotoGP, tak jsem mohl jezdit v týmu Hayate za poloviční gáži. To jsem ale nechtěl, neboť jsem motocykl Kawasaki doslova nenáviděl. Podepsal jsem raději u Stiggyho, ale kvůli řadě zranění to nedopadlo tak, jak jsem si představoval. Potom mě oslovil tým FB Corse a v prosinci jsem měl už testovat. Tak jsem uvažoval, co vlastně bude dál. Ještě v polovině ledna nebyl motocykl stále připraven. Tak jsem odřekl a podepsal u Johna Ulricha v týmu M4-Suzuki“, vysvětluje celou záležitost John Hopkins a na vysvětlenou dodává: „Nechtěl jsem kvůli tomu, že budu kroužit na posledním místě, vzít na sebe tolik práce a ještě k tomu stále cestovat. Moje sebedůvěra byla už dost podlomena předtím. Chci jezdit to, co mě baví, být zdravý a mít ze života radost. A pokud budou odpovídající výsledky, tak mohu jet MotoGP v roce 2012 s litrovými motocykly, vždyť je mně teprve 26 let… 


První závod v podání Johna Hopkinse na americké půdě ovšem už tak "cool" nebyl, ba naopak: Po Hopperově havárii ve warm upu neobjel ex-pilot MotoGP v prvním závodě ani jeden okruh, když službu vypověděla jeho Suzuki GSX-R1000. A v závodě druhém  pak odzávodil Hopkins pouhých 7 kol, pak totiž následovala další technická porucha...

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist