Dalfos Racing po písecké Rival Trophy

Okruh kam jsme se hodně těšili byl Písek. Již pátek ukázal, že jsme zrychlili oproti minulé sezóně ale zrychluje celé startovní pole ve všech třídách. Jaký čas stačil minulý rok v Open na první místa, letos nestačil ani v New Commers na vítězství...

Pátek

Střídavé počasí slunce a déšť, dráha ale vždy rychle osychala a jezdilo se více na suchu. Postupně jsme zvyšovali tempo a učili pro nás nejlepší stopu s jistějším průjezdem. Martin se většinou držel první desítky. Michal zhruba kolem 15.místa s časy na kolo. Michal měl možnost si zkusit i jiného pita, postavili jsme YCF SM F150 na okruhy a též to není vůbec špatné svezení. Je zatím celá v základu, ale to nebude trvat dlouho. Kdo ví na čem pojedeme příští rok, zda zůstanou stejné stroje a nebo oba zkusíme sezónu na motorkách YCF. Ale na to je ještě čas a celá zima na přípavy. Večer s kluky z JustRide Racing teamu jsme si prošli okruh a dostali rady aby šly i naše časy dolů.

Sobota

Od rána sluníčko, dráha postupně suchá a byl čas začít víc tahat před závody. První jízdy jsme si zkoušeli změny v jízdě, dle rad zkušenějších a postupně to začínalo fungovat. Dostali jsme trochu větší jistotu. V první kvalifikaci Martin s Michalem jeli za sebou, aby si pomohli vytáhnout na lepší čas. První jel Michal ale potom ho Martin předjel aby se Michal mohl dostat k lepšímu času. Povedlo se a to výrazně oproti předchozím časům zajel Michal v první kvalifikaci svůj nejlepší čas víkendu! 1.05,884 a Martin těsně lepší 1.05.880. Druhá kvalifikace Michalovi už lépe nevyšla a Martinovi už vůbec, protože řešil menší problém s motorkou (Lukáš rychle vyřešil). Už nezbylo moc času když vjel na dráhu a kvalifikační časy zůstaly lepší z první kvaldy. Bylo z toho 13. a 14. místo na startovní roštu.

1.závod

Start do prvního závodu vyšel lépe Martinovi a dostal se o pár míst dopředu, Michal si počkal jak to před ním dopadne a pohyboval se na 16.místě. Po pár pádech z prvních pozic se pohyboval Martin na 7-8.místě. Závod byl ale zastaven červenou vlajkou už ve třetím kole. Závod musel být restartován a druhý start už nevyšel tak dobře se dostat dopředu. Martin se držel skupinky o 7.místo a hledal si místo kde předjede před ním jedoucího Mejzlíka. Bohužel do souboje zasáhla jezdkyně, která byla předjížděna o kolo a oba od sebe roztrhla. Martin za ní jel skoro půl kola, protože nikdo nemával modrou vlajkou a slečna se rozhodla před sebe nepustit nikoho zadarmo i když dostávala kolo. Ale takto mělo problém více jezdců i z předních pozic. Po předjetí začala stíhací jízda a v posledním kole byl Martin opět za Mejzlíkem a už zkoušel předjet. Nakonec si nechal svůj pokus na poslední zatáčku jako na začátku sezóny v Mýtě a na výjezdu dal dřív plný plyn a opravdu těsně na cílové čáře projel před Mejzlíkem, kdy na rovince koukal jeden na druhého kdo tam bude dříve. Rozdíl byl asi 0,030 a Martin dojel na 11.místě. Michal v závodě chtěl dojet do 15.místa, po startu začal opatrně a počkal, jak vše dopadne před ním. Zařadil se na 16.místo a postupně se přibližoval jezdci před ním... Ke konci ho předjel a to bylo letos snad prvně kdy v závodě někoho předjel :D V závěru sváděl souboje ještě se Svačinou a cílem projel na 15.místě.

2. závod

Start do druhého závodu byl agresivnější ale to od všech jezdců. Ale vše vyšlo bez pádů a mohl se jet závod celý na 12kol. Martin se dostal na 10.místo ale před esíčkem pustil Tilingera aby se nesrazili. Takový soupeření mezi Martin a Tildou je od prvního závodu v Mýtě. Martin se ho držel a útočil každé kolo ale netroufl si mu to poslat někam tvrdě na brzdy a spíše na něj tlačil... On Tilda pod tlakem dělá chyby :D Dojeli kluci jezdce o kolo, opět žádná modrá vlajka ale s prvním si oba poradili. Další jezdec o kolo též o nás nevěděl, protože nikdo nemával modrou a málem jsme se v esíčku všichni srazili. Kdy nás ještě dojel další jezdec z teamu od Tildy. Nejhůře v tom byl Tilda, protože kolista ho skoro vytlačil do pneumatik. Martin se tím dostal před něj ale před nás oba i Novák. Martin se ještě držel jezdce před ním a dojeli Kadlčíka. Tam ale zasáhla do jízdy další jezdkyně která dostávala kolo a byla před námi až do cíle od půlky kola. Na cílovce jsme všichni projeli blízko sebe ale Martin už se před ně nedostal. Dojel na 10.místě. Škoda jen v obou závodech kdy zasáhli do soubojů jezdci o kolo, když nedostali signál od traťáků. Michal si ve druhém závodě polepšil, sice po startu znovu se zařadil na 16.místo, měl start lepší ale do esíčka se nevmáčkl. Během závodu sledoval souboje jezdců před ním a potvrdilo se pravidlo když se dva perou, ten třetí se směje. Oba při jejich kočkování předjel ke konci a dojel na 14.místě.
Na prvním místě dojel Ital, kterému se nepočítají body a tím oba naši jezdci si ve výsledku polepší o jednu pozici kupředu. Martin si tento víkend proto vyjel 13bodů a s 82b se stále drží na celkovém čtvrtém místě. Michal získal 4body do hodnocení a je 26. z 32. Vše se rozhodne na posledním závodním víkendu ve Vysokém Mýtě 12.9.

Urve si Michal další body na okruhu který mu sedí nejvíce? Udrží se Martin v top 5 celkového hodnocení? Snad bude dost fanoušků z rodiny a přátel, kteří nás přijedou podpořit na poslední závod sezóny. Samozřejmě děkujeme všem sponzorům Dalfos Motoshop, J. Bartoň z Design69, MBW, Yacco, Unpass, Circuit, Stomp, Motoškola Landa.

Informace o redaktorovi

Martin Hakl - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 3 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
fomax přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist