Hell’s Gate 2014

Jedenáctý ročník extrémního endura Hell’s Gate Metzeler 2014 uspořádali o víkendu v “Ciocco International Centre” situovaném v Castelvecchio Pascoli v italské provincii Lucca. Podnik je to vskutku pekelný, protože ze 124 startujících jich závod dokončili jen dva – Graham Jarvis a Jonny Walker.

Kapitoly článku

Všichni závodníci museli v sobotu patnáctého vstávat už v pět ráno, aby v sedm zahájili pekelnou bitvu o postup do finále. Tam může startovat jen třicet nejlepších. Na rozdíl od Erzberg Rodea jede třicítka závodníků celkem čtyři okruhy, které v sobě skrývají několik klíčových a extrémně náročných částí, jakou byl třeba vodopád.
Třebaže letos nebyl sníh, trať důkladně prověřila schopnosti každého ze startujících. Závodníci už po prvním kole odpadávali a bylo jasné, že se jich do cíle, tak jako každým rokem, dostane jen pár. V celkovém hodnocení jsou totiž klasifikováni jen ti, kteří jsou do třiceti minut za vítězem.
Ze 124 startujících postoupilo do finále třicet a cílem projeli jen dva! Vyhrál Graham Jarvis na Husqvarně, jenž poslední úsek zvaný Hell’s Peak zvládl z posledních sil a díky fanouškům. Doteď měli na kontě po tři vítězství v řadě dva jezdci a to David Knight a Graham Jarvis. Jarvis čtvrtým vítězstvím přepsal historii a nastavil nový rekord. Druhým jezdcem v cíli byl Jonny Walker na KTM, který na vítěze ztratil téměř dvaadvacet minut.

11. Hell’s Gate Metzeler 2014

01 - Graham Jarvis - GBR - Husqvarna Extreme Team
02 - Jonny Walker - GBR - KTM Factory Team - +21,58

Kvalifikace na 11.ročník Hell’s Gate Metzeler 2014


1. - WALKER (ktm exc) - 43'14.50
2. - JARVIS (Husqvarna TE) - +16.96
3. - WEBB (Beta) - +52.83
4. - NICOLETTI (SUZUKI) - +54.84
5. - LETTENBICHLER (ktm exc) - +2'35.08
6. - HEMINGWAY (Beta) - +4'06.14
7. - QUEYREYRE (Beta) - +5'06.98
8. - FREUND (ktm exc) - +5'50.33
9. - SEMBENINI (Honda) - +7'00.76
10. - LENZI (KTM) - +7'10.94
11. - FAJA BELTRAN (gas gas) - +7'21.00
12. - HEMINGWAY (Beta) - +7'25.57
13. - MARPINARD (Beta RR) - +7'36.42
14. - PIACENZA (Beta) - +7'39.79
15. - ENÖCKL (KTM) - +9'19.78
16. - SCHOLZ (ktm exc) - +9'29.43
17. - BELOTTI (husqvarna) - +9'34.33
18. - IOLITTA (Berghem) - +10'20.86
19. - ZANONE (Beta) - +10'33.65
20. - CHRISTOPHE (Husqvarna TE) - +12'28.98
21. - SALERI (KTM) - +12'36.99
22. - MARCHELLI (KTM) - +12'40.52
23. - CAVALLI (Berghrm) - +13'13.98
24. - BOSSINI (KTM) - +13'40.25
25. - BOSI (KTM) - +13'42.85
26. - VAN DEN BROEK (KTM) - +15'00.58
27. - CABALLERO (KTM) - +17'34.27
28. - VADI (ktm exc) - +17'40.65
29. - PULCINI (KTM) - +20'17.67
30. - SCHÜTZ (Beta RR) - +37'51.85

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)
Jan Sommer - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist