Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokut ji srovnám s mou bývalkou překlopkou LSL, tak pro Scorpoina plus v pohodlí a velké mínus pro špatné řešení pexiskla a následné foukání do tváře.
Plusy
Velice pohodlná přilba s pinlockem v ceně a se sluneční clonou. Navíc jsem dostal vánoční slevu 10%. Větrání funguje nejvíce v oblasti temene, tál je to slabší.
Mínusy
Zvláště při bočním větru do ní fouká na celý xicht, ale fakt hodně. Je poměrně hlučná - jako téměř každá překlopka. Sluneční slona se mi zdá trochu skresluje, ale třeba je to očima.
Fotky
Hodnocení
Nákupní cena
8000
Hlučnost
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Komfort
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Výhled
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Kvalita zpracování
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Dostupnost náhradních dílů
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Ventilace
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Prostor pro brýle
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková známka
3
Informace o zboží
Výrobce
Scorpion exo
Druh přilby
Odklápěcí
Vestavěná sluneční clona
Ano
Typ zapínání
Přezka
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Mám ji taky a taky mě moc nenadchla.
Proti ostatním přilbám co jsem měl je snad nejhlučnější a to jsem to zkoušel na 4 motorkách.
Co mě ale fakt štve je horní rantl plexiskla, kterej je snad 1,5 cm do výhledu pod vrchním okrajem přilby a dost často přes něj zkresleně koukám do předu.
Teď se mi ještě po cca 1- 2 letech používání scrvkl pinlock a vypadl ven.
Nejdříve se to začalo mlžit mezi skly , pak to začalo být volné a hýbalo se to 5 mm nahoru a dolu(čímž se k tomu blbému rantlu plexi ještě přidal 5 mm pod ním rantl pinlocku.
Jinak mechanicky je dobrá i pohodlná. Jen se tam hůře strkaj brejle.
Máme 2ks v carbonu a mohu potvrdit. Hlučnost je opravdu vyšší (srovnávám s integrálkou NEXX R1) a celkem velký vliv na to má otevření horního větracího otvoru. Pohodlíčko je ale super. Oproti LS2 9xx je širší v lícní oblasti, to byl také důvod mého výběru.
Dalším nedostatkem je odraz slunce od horní zaoblené hrany plexiskla. To je kulaté, takže vám lomí slunko do očí prakticky celý den. Je nutné to vyřešit nátěrem nebo přelepením hrany.
Jen doplním, že moje bejvalá byla tato: https://www.motorka...recenze&hid=3055
a že vítr do obličeje se dá částečně omezit stažením sluneční clony. 95% jízd jezdím s překlopenou bradou dozadu.
Je poměrně pohodlná, jde dofouknout a ma sluneční clonu. A skořepina měla být z kompozitních materiálu. Jestli je ale laminát kompozitní materiál tak...
Při výběru jsem koukal na tyto kritéria:
Výkloná, enduro vzhled, sluneční clona, možnost montáže interkomu, zapínání na přezku
(nechtěl jsem D-krouž...
Má první a možná poslední vyklápěcí přilba. Mnohými vychvalovaná myšlenka čerstvého vzduchu do obličeje mi nepřijde nijak zásadně víc "osvěžovací", ne...
Mám ji taky a taky mě moc nenadchla.
Proti ostatním přilbám co jsem měl je snad nejhlučnější a to jsem to zkoušel na 4 motorkách.
Co mě ale fakt štve je horní rantl plexiskla, kterej je snad 1,5 cm do výhledu pod vrchním okrajem přilby a dost často přes něj zkresleně koukám do předu.
Teď se mi ještě po cca 1- 2 letech používání scrvkl pinlock a vypadl ven.
Nejdříve se to začalo mlžit mezi skly , pak to začalo být volné a hýbalo se to 5 mm nahoru a dolu(čímž se k tomu blbému rantlu plexi ještě přidal 5 mm pod ním rantl pinlocku.
Jinak mechanicky je dobrá i pohodlná. Jen se tam hůře strkaj brejle.
Máme 2ks v carbonu a mohu potvrdit. Hlučnost je opravdu vyšší (srovnávám s integrálkou NEXX R1) a celkem velký vliv na to má otevření horního větracího otvoru. Pohodlíčko je ale super. Oproti LS2 9xx je širší v lícní oblasti, to byl také důvod mého výběru.
Dalším nedostatkem je odraz slunce od horní zaoblené hrany plexiskla. To je kulaté, takže vám lomí slunko do očí prakticky celý den. Je nutné to vyřešit nátěrem nebo přelepením hrany.
Jen doplním, že moje bejvalá byla tato: https://www.motorka...recenze&hid=3055
a že vítr do obličeje se dá částečně omezit stažením sluneční clony. 95% jízd jezdím s překlopenou bradou dozadu.