Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem je poprvé a nijak extra mě nenadchly. Ale pochopil jsem, proč jsou občas vidět na zmrzlinách - to jsou totiž sportovní botky!
Jestli jsou tak dobré na vodě, jak píšou v testech, nemám koule otestovat naplno.
Dlouhodobě obouvám Bridgestone (BT 023, 30, 31) a max spokojenost, Pirellky byl pokus, který nevyšel.
Plusy
Nevím, klasika, možná že jsou trochu měkčí a tím pohodlnější
Mínusy
Na cesťáka 300+kg až skoro nevhodné, řekl bych. Jednak mi připadaly poměrně měkké a "nic nevydrží", přední mizela před očima. A potom profil, který je za mě strmější, potom padají až moc rychle do zatáčky a tak trochu se s nimi peru.
Výdrž - přední je rychleji kaput, i když zadní by ještě vydržela nějakou tu tisícovku. Jo a zadní teda měla dost rychle plošku.
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
3500
Nejčastěji nahuštěno na
280
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Předek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
10
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Jízda do 130 km/h bez zátěže / Vetšinou silnice
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
7000
Celková známka
3
Informace o zboží
Výrobce
Pirelli
Kategorie
Cross
Šířka pneumatiky (mm)
100
Průměr ráfku v palcích
10
Poměr výška / šířka v %
100
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejsem asi takový jezdec abych byl garantem správného posouzení, ale Angel mi na Grisu zatím držely nejlépe. Pouze nájezd cca 8000km mi trochu kazí dojem. Nicméně předek by dal 2x tolik. Měním ale celou sadu. Jde asi o to na jaké moto. Na Griso mohu doporučit. Je ale znát nová a po x km.
Ahoj Luboši, pokut byl dotaz směřován na mě, tak jsem je používal na BMW R1200RT a K1600GT. Na lehčí moto jako Honda CBF1000 jsem použil Pirelli Angel ST, ale GT se mi zdá lepší.
Možná jsi nepoužil specifikaci pneu "A" se zdvojenou kostrou, ta je určena právě pro těžké stroje. Já tedy proti téhle pneu nemůžu říct křivé slovo. A výdrž? Předek 10-12 a zadek 13-15000 s váhou stroje cca 340kg.
Za mě doporučuji, není nic co, bych jim vytknul.koukal, jsem jak hodně dobře drží na mokru v náklonech, za mě top gumy, při srovnání s metzelery jsou ...
Vyměněno za originál dodávané pneu Metzeler Tourarence Next na motorce Triumph Tiger 800 XRT ročník 2018 - hodně jsem strávil času s výběrem. Zatím ma...
Pokud to nebylo Ačko,tak jsou fakt určené pro lehčejší stroje...jinak vynikající gumy...
Nejsem asi takový jezdec abych byl garantem správného posouzení, ale Angel mi na Grisu zatím držely nejlépe. Pouze nájezd cca 8000km mi trochu kazí dojem. Nicméně předek by dal 2x tolik. Měním ale celou sadu. Jde asi o to na jaké moto. Na Griso mohu doporučit. Je ale znát nová a po x km.
Zdar,
recenze o ničem.
Angel GT jsem jezdil od supersportů po velké mota
a byly super ve všech směrech. Doporučuji.
Já je měl sice na Fz1 Fazer a vydržely mi 15 000km, Měl sis vzit ty pneu označené A Pro těžké motocykly, mají tvrdší směs
Ahoj Luboši, pokut byl dotaz směřován na mě, tak jsem je používal na BMW R1200RT a K1600GT. Na lehčí moto jako Honda CBF1000 jsem použil Pirelli Angel ST, ale GT se mi zdá lepší.
Ahoj, na jaké motorce si je měl? Uvažuji že bych je obul na Tracera. Díky za komentář
Lubos
Možná jsi nepoužil specifikaci pneu "A" se zdvojenou kostrou, ta je určena právě pro těžké stroje. Já tedy proti téhle pneu nemůžu říct křivé slovo. A výdrž? Předek 10-12 a zadek 13-15000 s váhou stroje cca 340kg.