Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
totálně nestabilní ve velkých náklonech odskakuje(klouzne ale takovým způsobem že se vám sevřou půlky) při tlaku 2,7 za studena, absolutně nevhodná pro střelce.trochu pomohlo na grip odpustit na 1,9-2,0.nechápu testy časopisu jak jsou to dobré gumy až na okruhu při přehřátí stárci grip a to ještě z tlakem 2,9 :)to se musí člověk smát,ale pro cestovatele a občasná svižnější jízda to bude dobrá guma,po druhé už bych si ji nekoupil
Plusy
rychlé zahřátí ,dobré za deště
Mínusy
v náklonu kloužou
tvrda krajní směs
nevhodna pro střelce
rychle se sjede
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
3000
Nejčastěji nahuštěno na
2
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
10
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Zatáčky palba / Sportovní jizda mimo silnice
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
2600
Celková známka
2
Informace o zboží
Výrobce
Michelin
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
180
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
55
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Pilotpower3 som kupoval po rozhodnutí na základe slušných recenzií ... chcel som gumu ktorá bude vhodná na rýchlejšie cestovanie ale aj občasné zvezenie na okruhu...
Cesta je OK, za studená strašne kĺžu, celkom rýchlo sa zahrejú a bezpečné šantenie na ceste držia.
Tak ako slubovala recenzia.
Okruh - mala byť na svižnú jazdu postačujúca. Ale neni. Pekné od gumy je to že to dáva poznať že má dosť a nepošle motorku rovno k zemi. Ale tak zlú gumu na okruhu som hádam ešte nemal. Neskutočne sa jej bojím. Nezvláda ani amatérske jazdenie v náklone na hranu.
Nemůžu jinak než souhlasit, nejhorší guma co jsem kdy jezdil, to klouzání po těch šupinkách v zatáčce je fakt peklo, nikdy jsem se na ničem nebál víc. POtvrdilo mi to nezávisla spousta lidí, že to nebyl pouze můj pocit.
tak ti nevim..měl jsem je na daytoně,než jsem ji předělal na okruh..jezdil jsem tlaky 2,15 ve předu a 1,85 vzadu,jak udává michelin...a gumy sjete až do kraje..už roky jezdím čistě sportovní a proto sem těmhle moc nevěřil..ale překvapily mě a dovolil jsem si s nima to,co na sportovních a držely mi fest..řekl bych že bude chyba jinde než v gumě..ten tlak? co podvozek?
Zatím ještě nepřezuto a to ještě 1.5mm má. Uvidíme jak si povede konkurence Angel GT A.stabilita na mokru i na suchu
výdrž (stále si drží tvar a to i...
Teď zkouším Angely GT A tak uvidíme, která na tom bude lépe.stabilita na mokru i na suchu
výdrž (myslím že na obutí předku na Káčko je to slušnej ná...
Je to príma přední pneumatika na CB 1000F. Na okresce se špatným povrchem je báječná! Koleje od náklaďáků jí nerozhodí, vystouplé záplaty v zatáčkách ...
Pilotpower3 som kupoval po rozhodnutí na základe slušných recenzií ... chcel som gumu ktorá bude vhodná na rýchlejšie cestovanie ale aj občasné zvezenie na okruhu...
Cesta je OK, za studená strašne kĺžu, celkom rýchlo sa zahrejú a bezpečné šantenie na ceste držia.
Tak ako slubovala recenzia.
Okruh - mala byť na svižnú jazdu postačujúca. Ale neni. Pekné od gumy je to že to dáva poznať že má dosť a nepošle motorku rovno k zemi. Ale tak zlú gumu na okruhu som hádam ešte nemal. Neskutočne sa jej bojím. Nezvláda ani amatérske jazdenie v náklone na hranu.
Kamarát sa na nej na mokru dokaličil.
Pilotpower3 už nikdy viac
Nemůžu jinak než souhlasit, nejhorší guma co jsem kdy jezdil, to klouzání po těch šupinkách v zatáčce je fakt peklo, nikdy jsem se na ničem nebál víc. POtvrdilo mi to nezávisla spousta lidí, že to nebyl pouze můj pocit.
Mám taky Michelin nehorší pneu co znám mám (er6f) pro srovnání 25 let staré Mitas na jawě drželi lépe
tak ti nevim..měl jsem je na daytoně,než jsem ji předělal na okruh..jezdil jsem tlaky 2,15 ve předu a 1,85 vzadu,jak udává michelin...a gumy sjete až do kraje..už roky jezdím čistě sportovní a proto sem těmhle moc nevěřil..ale překvapily mě a dovolil jsem si s nima to,co na sportovních a držely mi fest..řekl bych že bude chyba jinde než v gumě..ten tlak? co podvozek?