Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Parádní přístup prodavačů, velký výběr kvalitního zboží, příjemné prostředí.
Info
Plusy
Bezpečný, masivní, provedení, možnost výměny podrážky, gelová vložka, vyšší nepromokavá membrána než u boty Adventure, kovové špice, možnost pořízení náhradních dílů
Mínusy
Nepromokavá membrána by mohla být až po vrch boty
Fotky
Hodnocení
Nákupní cena
5500
Pohodlí na motorce
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Pohodlí při chůzi
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Ventilace
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Dostupnost náhradních dílů
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Forma
Druh bot
Motokros/Enduro/ATV
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nazdar Nio. Protože veřejně prezentuješ video o výše uvedených botách, ale máš neveřejný profil, tak se tě zde veřejně ptám, zda jsi mi schopen vysvětlit jednu věc, co jsem na tvém videu nepochytil. A to, jakým způsobem (i když dle mého prodejce stejných bot je to dostatečně srozumitelně vysvětleno v přiloženém návodu) se přišroubuje (potažmo přesně kam) kovová špice do podrážky. V každé jsou totiž na dvou místech ve špičce boty zespodu již z výroby zašroubovány černé vruty, které u jedné boty relativně přesně sedí přesně na oba spodní otvory v kovové špici, na druhé je nepřesnost u jednoho vrutu již cca 4 mm. Tak vznáším dotaz, zda ony vruty v podrážce před instalací kovových špic ponechat, nebo je naopak vyšroubovat a do otvorů po nich (u jedné podrážky s velkou nepřesností) přišroubovat tyto špice přiloženými šrouby s tím, že u té "nepřesné" podrážky budou šikmo. Anebo je tam nechat (z důvodu těsnosti již vniklého otvoru po šroubu) a přišroubovat je vedle nich tak, aby špice bezvadně seděly v ose boty... Co ty na to? Díky za případný komentář.
V podstate po prvom použití som si všimol, že akosi mi lieta ten kĺb na ľavej nohe. Po rozobratí som zistil, že je tam zle vyrezaný závit, takže som z...
Plny nazov je Forma Nero Fort 85WP po cca 1000 km mozem len pochvalit, v zasade ide velmi slusne turisticke topanky s Drytex membranov. Zatial som v t...
Boty jsou dobrou volbou pro někoho, kdo od nich nečeká velké zázraky. Mám textilní oblečení, takže kalhoty mám přes boty, ale i tak, když pršelo, měl ...
Nazdar Nio. Protože veřejně prezentuješ video o výše uvedených botách, ale máš neveřejný profil, tak se tě zde veřejně ptám, zda jsi mi schopen vysvětlit jednu věc, co jsem na tvém videu nepochytil. A to, jakým způsobem (i když dle mého prodejce stejných bot je to dostatečně srozumitelně vysvětleno v přiloženém návodu) se přišroubuje (potažmo přesně kam) kovová špice do podrážky. V každé jsou totiž na dvou místech ve špičce boty zespodu již z výroby zašroubovány černé vruty, které u jedné boty relativně přesně sedí přesně na oba spodní otvory v kovové špici, na druhé je nepřesnost u jednoho vrutu již cca 4 mm. Tak vznáším dotaz, zda ony vruty v podrážce před instalací kovových špic ponechat, nebo je naopak vyšroubovat a do otvorů po nich (u jedné podrážky s velkou nepřesností) přišroubovat tyto špice přiloženými šrouby s tím, že u té "nepřesné" podrážky budou šikmo. Anebo je tam nechat (z důvodu těsnosti již vniklého otvoru po šroubu) a přišroubovat je vedle nich tak, aby špice bezvadně seděly v ose boty... Co ty na to? Díky za případný komentář.