Info
|
Pro lepší pocit bezpečí a sucha pořízena dvojdílná kombinéza - alpinestars ATEM.
Věřím, že kombošky od alpinestars nikdo nemusí dlouze představovat – jezdí v nich snad celá MotoGP bez ohledu na barvu stáje.
Volba padla na dvojdílnou ATEM variantu neboť:
• je to dvoudílná kombinéza;
• má kvalitní zdvojené prošití;
• 1,3 mm silná hovězí kůže nejvyšší jakosti zpevněná v kritických zónách;
• CE certifikované chrániče na kolenou, loktech a ramenou;
• vnější plastové chrániče ramen, loktů a kolen, vyvinuté pro Moto GP a WSBK
• strečový panel zesílený aramidovým vláknem pro skvělý fit, prodyšnost a pohyblivost;
• příprava pro páteřový chránič Alpinestars;
• vnitřní multifunkční pěnové 3D vložky se síťovinou vyvinuté pro MotoGP;
• větraný aerodynamický hrb, výstelky na břiše, hrudi, ramenou, zádech a stehnech;
• neoprenové obšití rukávů a nohavic pro větší pohodlí na motocyklu (těsný spoj s rukavicemi či botou);
• vyměnitelné slidery na kolena;
• prodyšný a měkčený 3D límec s neoprenovým obšitím pro větší pohodlí;
• prémiové YKK zipy pro snadné oblékání;
• CE certifikace dle normy EN 13595-1.
Celkový dojem? Moc se mi líbí a myslím, že mi i skvěle padne. Při prvním zkoušení jsem měl trochu obavu, neboť kůže byla z počátku velmi tuhá a těsná. Na doporučení prodejce jsem ale vzal těsnější číslo a výsledně vůbec nelituji. Během první sezóny se krásně přizpůsobila (a taky jsem pár kilo shodil), takže cajk.
Dodnes kombinéza nikde nevlaje, a nemusím se stydět za povislé „nasrávačky“ kdykoliv slezu z motorky. Barvu jsem volil černo-bílou, tedy bez „Repsolího“ nádechu. Ne snad, že bych chtěl být oranžové s červenou nevěrný, ale přeci jen se mi univerzálnost zdála lepší. Bílá ramena jsou možná trochu nepraktická s ohledem matlanice od mušek a čmeláků. Naštěstí jde ta kůže celkem dobře udržovat, takže i po dvou letech je zatím krásně bílá.
Jízdní komfort? Co se týče letních veder – mohla by být prodyšnější
Update 2016: nakonec asi jezdím častěji v chladnějších dnech, a tak jsem rád, že do ní příliš nefouká. Neuvěřitelné překvapení se konalo při cestě na Rujanu, kdy nám 3 ze 4 dní propršelo. Kombinéza (a asi teda i aerodynamika motorky) výborně chrání před deštěm. Nemůžu pochopit čím to, že po třech hodinách v dešti na německé dálnici bylo větší sucho než po hodině deště na okresce v Rumunsku - na Alpikovi, v oblečení od Prexportu ale i (!) v nepromoku.
|