Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 183 záznamů

• Prázdniny začínají!

Hned po návratu ze Španělska jsem nezahálel a pokračoval v mých prakticky každodenních výjezdech. Objíždím pro mě známá místa, která mám velmi rád, ta...

Vloženo: 27.9.2023
  • Španělsko II.

Den osmý... Netřeba moc slov. Granadská Alhambra je překrásná. (y) Vyčleňujeme si na ní zhruba půlden. Poté jedeme úzkými malebnými horskými silnička...

Vloženo: 26.9.2023
  • Španělsko I.

Ve dnech 3. až 17.6.2023 jsme si s kamarády užili parádní motodovču, tak se vám ji v několika odstavcích níže pokusím aspoň trošku přiblížit. Vybrat z...

Vloženo: 26.9.2023
    Město: Stříbro
  • 84716km celkovo / 9165km moje (+Balaton ...

Niektoré výlety vznikajú celkom náhodne obyčajným nápadom. Takto raz s kamošom robím na dvore (preosievame hlinu) a on spomenie, že ide do Chorvátska ...

Vloženo: 4.9.2023
  • Jeseníky 2023

Každoroční víkendové setkání v Ludvíkově s těmi nejbližšími :-DD úžasná nová místa, nové cesty, nové zážitky. Tentokrát né poprvé a ani naposledy po ...

Vloženo: 30.7.2023
  • Nové Sedlo

Po dlouhém zvažování kde a jaké sedlo koupit padl výběr na sedlo od Touratechu. Zpracování krásné a kvalitní,není zbytečně přeplácané a hlavně mi zůst...

Vloženo: 22.7.2023
    Typ: Montáž doplňku
    Město: Kozlovice
  • 83108km celkovo / 7557km moje (+Rumunsko...

Niekedy v decembri 2022 sme sa traja stretli a začali plánovať cestu do Rumunska. Plány boli rôzne (niektoré dokonca veľkolepé), ale v princípe išlo o...

Vloženo: 11.7.2023
  • 80476km celkovo / 4925km moje

Keďže behania okolo komína bolo celkom dosť a blíži sa cesta do Rumunska, tak trebalo urobiť nejaký ten servis. [b]Crosstourer teda dostal[/b]: olej ...

Vloženo: 4.7.2023
    Typ: Údržba
  • Duo do Orlických hor

Jelikož si život někdy žádá více pozornosti než by jsme si přáli a nedává nám moc šancí se bránit, tak není čas se zajímat o to co nám je nejbližší. A...

Vloženo: 2.7.2023
    Město: Kozlovice

Úžasný víkend to byl! Konečně počasí pro motorkáře jak se patří! :-DD Sobota v sedle našich mašin s Lukášem Hlávkou a jeho vrtulí...brázdili jsme če...

Vloženo: 29.5.2023
  • Každodenní výjezdy

Poslední dny trávím opět každodenním mototouláním po našem kraji, ale také u blízkých sousedů za hranicemi v Německu. Kilometry rychle naskakují a Cro...

Vloženo: 26.5.2023
  • 80065km celkovo / 4514km moje

Tak to tu máme. Dosiahli sme 80tisíc km! :-DD B-) Za tých prvých mojich 4500 km môžem len dodať, že v motorke som sa absolútne nesklamal. Dá sa ...

Vloženo: 22.5.2023
  • Odpolední skok na Slovensko

Sobotní ráno, mlha, mrholí, zima. Prostě hnus. A já uvažuju kde bych se zajel podívat. Jeseníky? Tam už pomalu znám každou díru v cestě tak se dívám ...

Vloženo: 20.5.2023
  • Prvních letošních 10000km

Všude čtu a prohlížím si fotografie z různých zahajovacích akcí té letošní moto sezóny. Já ji zahájil už dávno a v sobotu 13.5. jsem protnul letošních...

Vloženo: 15.5.2023
  • Sakurová ALEJ MLÁDÍ v Chudenicích

V Chudenicích rozkvetla překrásná sakurová alej. Uznejte sami... tomu nejde prostě odolat, musel jsem si zajet udělat pár snímků! :-DD Bylo třeba si...

• Beskydy s Alčou

Prodloužený víkend od pátku 5.5 do pondělí 8.5. jsme vyjeli s Alčou na motorkách do Beskyd na takovou mini moto dovolenou. Cestu tam jsme z časových d...

• 79857km celkovo / 4306km moje

Sezóna sa nám pekne rozbehla a aj napriek tomu, že sa s Crossom túlam len tu okolo komína, tak tie chvíle sú čiastá psychohygiena. Väčšia cesta sa črt...

• Labské pískovce a České Švýcarsko

Z 30. dubna na 1. května jsem na 2 dny vyrazil do severní části naší krásné vlasti a navštívil jsem, a tentokrát i více prochodil, pár tamních úžasnýc...

Vloženo: 2.5.2023
  • CityMoto Camp 2023

Ve dnech 21. - 23. dubna jsme se s Pavlem Krejčím a Jirkou Wágnerem zúčastnili 1. ročníku motokempu pořádaného plzeňskou firmou CityMoto. Počasí na te...

Vloženo: 24.4.2023
    Typ: Reportáž
  • Jarní toulání

Konečně se teploměr vyšplhal tam kde měl a člověk se mohl s chutí pustit do zahradních práci [lol] [lol] to by ale nesmělý existovat motorky, tudí...

Vloženo: 22.4.2023
  • Příprava na sezónu 2023

I když je venku stále totální humus, nešlo odolat a v 7. stupních jsem vyrazil na první velký servis. Taková mimořádná situace si žádala i mimořádné m...

Vloženo: 14.4.2023
  • Velikonoční svátky

Ještě než popíši sváteční vyjížďky, musím zmínit můj aprílový zážitek. 1. dubna jsme s Jirkou Wágnerem vyrazili na jaderný :-D výjezd do Temelína, k...

Vloženo: 12.4.2023
  • Morava

Víno, zpěv a krásné ženy! :-DD Také úžasná příroda, památky a nejrůznější zajímavosti. To je ten malebný koutek naší vlasti, nádherná Morava! O víke...

Vloženo: 28.3.2023
    Město: Stříbro
  • Březen, od kamen vylezem!

Březnový víkend 18. - 19.3. byl úžasně předjarní. Hlavně sobotní počasí muselo vytáhnout snad každého motonadšence do sedla svého stroje a donutit ho ...

Vloženo: 20.3.2023
  • 79459km celkovo / 3908km moje

Otváračka sezóny. Teplota nám vystúpila na krásnych 7 stupňov a cesty sú nádherne zasypané štrkom. Slnečno. Načatý deň treba teda využiť na mentálnu d...

Vloženo: 14.3.2023
  • BMW R nineT

2022-07: Co je lepší než motorka? Dvě motorky [lol] :-DD Není nad to si udělat radost :-D

Typ: Koupě
  • Route des Grandes Alpes

2022-08 Route des Grandes Alpes: 1. den: Praha – Strážný – Hengersberg (D) – dálnice A92 München – Starnberger See – Kempten Grosser Alpsee – Linge...

• Sardinie

2022-05 Sardinie: 1.den: Praha – Livorno (převoz motorek na vozíku po dálnici na trajekt, dále přes noc do Olbie) 2.den: Olbia – Porto Cervo – Ca...

• 6. sezóna

2022-04: Letos první vyjížďka na Ještěd, a pak máme velké plány... :-DD

• Za Černými barony

Teplé pauzy mezi sněhovými nadílkami dovolují alespoň krátké výlety a tak i díky tomu budu mít letos brzy najeto prvních 1000km. Poslední motovýlet mě...