renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 R Sport (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Konrad_
Vloženo 1.5.2015
Aktualizováno 14.5.2015
Zobrazeno 2 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


lokomotiva-to už jsem tu někde viděl, tak ještě peklo na kolech!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I) - Byli vstřícní...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 R: Nelíbila se manželce..Nejelo to..fakt ne..Motorku jsem vybíral dlouho.Jediné,co jsem věděl,bylo,že chci BMW.Jsou tak jiné a krásné..Oh, mein Gott..Uvažoval jsem nad GS1200,1150,K1200R,S,Sport,R11 50R i F800ST.Prostě se mi BMW líbí.(Jsem Germanofil)

První dojmy - Snad ještě větší dojem než výkon motoru na mě udělaly brzdy.Tohle BMW opravdu brzdí!!To je síla!

Motorku bych doporučil pro - Káčka jsou dost specifické motorky, takže určitě pro někoho, kdo si je jistý, že chce BMW a k tomu pekelný výkon.

Doplňky na motorce - Zatím nic, ale plánuju pořídit padáky-snad jen proto abych je nikdy nepotřeboval a nějaký ten kufr, nebo aspoň tašky.

Recenze

Takže Káčko jsem vybral, protože se mi hodně líbilo a taky jede. Mám za sebou pár šestek (XJ600, ZZR600, FZ600) a už to chtělo se posunout někam výš. Šestky jsou fajn, ale když vás dají nějací výrostci s kšiltovou čepicí nalepenou na zadním skle nějaké mizerné staré Alfy, ve 170, tak vás to tak nějak rozladí...Teda vlastně mě.
Tak je tady BMW K1200R Sport! Kde jsou ti jelimani teď? No, snad je ještě potkám...
S Káčkem mám prozatím ujeto jen pár kilometrů, takže na nějakou recenzi je příliš brzy, nicméně pár základních postřehů mám.
Káčko především jede!!! 120 KW se nikam neztratí a to je znát. Skok ze šestek je jen těžko popsatelný. Jde to za plynem, jak slepice...no znáte to...Ve vyšších otáčkách je to bomba! Trochu nepříjemná byla jízda po městě v zácpě rychlostí 00nic-řazení 1-2, motor dost cukal. No, Káčko zjevně na tyhle rychlosti není...Tenhle výkon je ale potřeba i krotit a to brzdy na téhle motorce rozhodně umějí! Příjemně-ba co víc-zcela mimo očekávání mě překvapily brzdy. Jsou jedovaté!!!Vezmete za brzdu a ta brzda brzdí-brutálně, tohle mě vážně dostalo! To prostě musíte zažít!!
Co se týká pohodlí, myslím že mám standart z FZ600 nastavený velmi nadprůměrně. Naproti tomu znám i spodní mez pohodlí-například GSX-R-750 a Káčko je na tom myslím poměrně slušně. Posez je na to, na čem sedíte poměrně v pohodě, a ani po nějakých 200 km mi zadek na sedačku nic nežaloval. Snad to bude i po více kilometrech ok.
No a kardan...to je lahůdka...Už se těším, až ostatní budou mazat řetězy a já budu sedět na pívu s pěnou pod nosem...
Co mi trochu nevyhovuje, je poloha zrcátek. Nejsem nijak vysoký-měřím 175 cm, ale zrcátka jsou dle mého soudu na řídítkách příliš vzadu. Prostě se musím dívat do zrcátek do stran. Ale snad se mi to podaří doladit nějakým vhodným typem, nebo nějakým nástavcem.
Během týdne jsem byl prověřit Káčko na dálnici, což byl mimochodem SUPER zážitek a tak vám o něm chci napsat. Moje cesta vedla po D11 směrem na Prahu. Jako vždy, jsem samozřejmě vyrazil oproti plánu pozdě a tak nezbývalo, než trochu přidat...(stejně jsem to nestihl:-/) Ale požitek z jízdy mi to vynahradil! Samozřejmě jsem jel celou cestu 130...anebo tak nějak...
Zvyklý z šestek jsem nasadil oněch 130-no dobrá, tak 160 a ono se nic nedělo! Kdybych ještě kouřil, mohl bych si při té vyhlídce i zapálit...Při této rychlosti je to opravdu pohodová vyhlídková jízda. Tak jsem tu vyhlídku trochu urychlil na 180 a musím říct, že i tady to bylo úplně v poho. Sice to už přes plexi trochu foukalo, nicméně stále pohoda. Naprosto použitelná cestovní rychlost-když je třeba...
No a pak jsem se trochu urval, že to prubnu co se jako bude dít dál a ono se Dělo!!Je to Dělo!! Káčko zrychlovalo, zrychlovalo, pořád zrychlovalo až bylo na ciferníku 250 a pořád byl cítit tah! Ale mě už bylo lokomotivy trochu líto (taky jsem se trochu bál) tak už jsem toho nechal. Pravda, jízda v této rychlosti už nebyla nijak příjemná, byl jsem zalezlý za kapotou, mašina už se začínala trochu kroutit přední kolo už tak nějak chvilkama asi ztrácelo kontakt s vozovkou. Povrch D11 tak nic extra, takže myslím, že tady toho bylo dost,ačkoli ještě by to asi jelo!
Opět musím vyzdvihnout brzdy!!!To je neuvěřitelné!! Těžko to tady budu popisovat, to si prostě musíte ubrzdit sami...Kamiony předjíždějící se v 95 tvořily často neproniknutelnou bariéru, kterou ovšem Káčko pozorovalo vždy z bezpečné vzdálenosti protože...no BMW!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pagi
pagi napsal 08.01.17 v 10:44 3b.

Je to dobrá mašina, chce to jen trochu vykrášlit.

juryna007
juryna007 napsal 23.12.16 v 20:38 10b.

5 let jsem vlastnil tenhle úžasnej stroj... Na cestováni po civilizované evropě absolutně dokonalá motorka

wencz
wencz napsal 03.08.15 v 16:33 10b.

Joooo, Káčko hledá jen těžko soupeře na dálnici... to je prostě rozjetá lokomotiva... hromada letící oceli... pro fajn svezení doporučuji R7 u Chomutova a ten kousek D3 okolo Tábora je taky moc pěkný... na cokoliv nad 200 si na káčku zvykneš velice rychle, i díky skvělým brzdám. Jediná nevýhoda káček je, že republika je ti najednou hrozně malá... vyjedu z Prahy a do tří směrů jsem do hodiny na hranicích Užívej kilometry!

elvis78
elvis78 napsal 26.05.15 v 19:21 10b.

elvis78
elvis78 napsal 26.05.15 v 12:21

po dálnici v nouzi, D11 je šit největsí ale až tak od Sadské na Prahu, to je tankodrom panečku.Já se dálnici vyhýbám, nejraději mám okresky, tak jako na kole.
Káčko krásný

Více komentářů



TOPlist