Nahatý Golďas je opravdu velká moderní motorka pro velký chlapy!!!
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř
První dojmy - Už první nastartování slibovalo skvělý zážitek. Jedna koncovka je laděna do hluboka, druhá do vysoka a kombinace zvuku je geniální. Zátah 6válce je absolutní od spodku a co dovolí v maximálních otáčkách, to se uvidí po úspěšném záběhu. První kilometry ukázaly, že jízda s nim bude spíše na kochačku. Motor nijak nenutí k neustálému vytáčení a honění otáček. Motor prostě táhne stále a je jedno, jaký je zařazený stupeň. Vibrace nemá absolutně žádné. Posez je komfortní a ani po několikahodinové jízdě nic nebolí, fakt!!!
Motorku bych doporučil pro - Gold WIng F6C je ideální pro toho, kdo nehledá adrenalin ve zdivočelých motorkách a "zlobení" za plného provozu. Je určen pro vyježděné motorkáře, kteří mají rádi v garáži exkluzivní kousek, který není jen tak vidět a zároveň moderní stroj, který bude sloužit mnoho let.
Recenze
Hledal jsem do své garáže nějakého parádního cruisera, ale takového, aby měl pořádně výkonu a zároveň nevypadal, jako kdyby ho vyrobili před 30 lety Na výběr toho moc nebylo, ale padla mi do oka loňská novinka od Hondy. Odstrojili kompletně svoji už 40letou legendu Gold Wing, motor nechali 6válec 84KW, a výsledek pojmenovali F6C. Sice nechápu, proč tak blbě, když ta samá motorka se prodává v Americe pod názvem Valkyrie!
Záběhové kilometry, během kterých se s tím musí, tak jako se vším jedné stopy, jezdit katolicky a "podle předpisů", utekly velmi rychle. Motor po výměně oleje jakoby ožil. To bylo ale i tím, že jsem si mohl dovolit ho pořádně vytáčet. Výkonu má motor na rozdávání. Co mě překvapilo, že nijak nevibruje v žádných otáčkách.Je jedno, jestli je motor podtočený, nebo točím max, je to příjemné. První kilometry jsem měl až pomalu pocit, že to bude lenoch, který se bude jen tak loudat po cestě. Ale nad 3tis. otáček začíná pořádný cirkus až do 6tis., kde zasahuje omezovač. Co mě překvapilo je poměrně dlouhý plyn. Prostě jak jsem zvyklý dát plný plyn z jiné motorky, taky jsem tak na půlce a do plného plynu se musí ruka až nepřirozeně zlomit. Chce to jen správný grif při uchopení heftu a pak se jen pořádně držet, aby motka neujela zpod zadku, jak táhne. Brzdám není co vytknout. Podvozek je možné si manuálně nastavit. Sériově je dost tvrdý a občas schytal zadek a ruce pořádnou ránu od nerovností. Manuálně jsem zadní pérování si donastavil do komfortna a je to!
Honda se nijak nesnažila do něho nacpat haldy elektroniky. Z asistentů má jen ABS a nic víc. Ono toho ani víc není potřeba. O to víc je zážitek na tom jezdit.
Při manévrování je už cítit 350kg živé váhy, ale jak jsem zvyklý od Hondy, jak se rozjede, ztratí tak 100kilo subjektivně váhy. Při náklonech v zatáčkách se hlásič zve docela brzo. Stupačky jsou nízko, ale na běžné manévry dostačující.
Co mě překvapilo, tak průměrná spotřeba je okolo 5,5l/100km. Při 23litrové nádrži je to už slušný dojezd. Na cestování je super. Jenže nemá v podstatě žádné odkládací prostory, v nabídce nejsou žádné kufry ani brašny, takže si člověk maximálně něco zabalí do tašky, kterou připevní na sedlo spolujezdce. Snad se něco objeví v nabídce neoriginálních výrobců. Ale jen aby to zase nebylo na úkor vzhledu.
Neskutecne krasna a exkluzivni masina , zacinam po ni pokukovat. Kufry dela Corbin, sedi perfektne ale stoji asi 60 tisic...
Nahatý GoldWing - to je hustýýýýýýý.
To se mi líbí, to je jasných 10b
Zajímavá mašina
Pěkná motorka i recenze dal bych 10b, ale někam zmizela roletka...
Gratulujem ku vyberu. Na prvy pohlad sa do nej nie kazdy zamiluje, avsak je to jedinecna masina.