renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 535 Virago (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Row
Vloženo 14.4.2015
Aktualizováno 21.4.2016
Zobrazeno 1 790x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Půllitrový chopper/cruiser kde je 45 kobyl ve stylovém véčku, nízký posez, nízká váha a kopec srandy s kardanem oblaženým ořem za i relativně sranda peníze.

První dojmy - Původně jsem zvažoval koupit "něco" a trochu si to upravit k obrazu svému, na chrom zas tak moc nejsem a tady je hodně chromu... hmm hodně chromu... nic se upravovat nebude, byla by to škoda. Radši pak koupím na úpravu nějakou další. :) Po tisíci letech od papírů konečně první stroj. Začátky byly nesmělé, teď už si začínáme rozumnět. Jen ten neutrál by tam mohl lozit lépěji. :-/

Motorku bych doporučil pro - Prý pro začátečníky a ženský, za mne určitě obecně třeba pro menší či slabší (myslím silou v pažích) postavy. Pohodlný posez nízko s nizkým těžištěm a 200 kilo váhy dává možnost relativně snadné manipulace se strojem i pro střízlíky. Já mám 175 cm a asi bych snesl i něco vyššího (i když jsem dost pohodlnej), ale i kamarád 165 cm pohodlně rozcapí nohy na asfalt když zastaví.

Doplňky na motorce - Koupil jsem už s: padáky, cuiser bars (zaplať pánbúh, nevím kdo vymyslel ty nemožný originál vlaštovky), opěrka spolujezdce s /orlicí vzadu/ (tak už bez orlice, nejakej zmetek ukrad :-/), oba chromované blatníky, jaguár na předním blatníku, rolka za opěrkou spolujezdce, hezčí hefty, /lepší stupačky/ a teď ještě hezčí stupačky, páč mi klouzla na mokru a stupačka udělala pápá, a nově hodinky (nikoliv s vodotryskem, ale s porušením zákona o neprostupnosti hmoty viz foto) + teploměr a zásuvka s USB (občasně s voltmetrem pro kontrolu dobíjení)



Recenze

Proč? Prý spolehlivá prý bezúdržbová, prý dobrá pro začátečníky, prý levná. Zatím se zdá že všechno platí.

Jízda je paráda, akcelerace je příjemná i když trochu se mi vrtí pod zadkem pod plynem do ostřejších zatáček, což ale přisuzuji gerontoidní zadní gumě a svému začátečnickému (ne)umu, uvidíme až přezuju.
Jedna kotučová brzda v předu by si sice zasloužila sestřičku ještě z druhé strany předního kola, ale dá se to, je to o zvyku.
Co trochu saje je, že je prakticky nemožné vyřadit na neutrál jinak než za jízdy z dvojky (a i to je občas problém). Furt tam propadá jednička nebo přeskakuje na dvojku když zkouším trefit z jedničky. Ještě jsem to neměl nikde pod drobnohledem, ale spojka se zdá v pohodě, uvidíme třeba to ještě někdo někde pořeší.
Pod tu svoji velkou p*del musím taky ještě přithánout zadní pružiny až zjistim velikost klíče. Rozhodně nechápu jak předchozí majitel (co měl 2 metry) mohl jezdit na nejměkčí nastavení, když pak trefím nějakou nerovnost dostávám z toho mořskou nemoc. Se spolujezdcem to pak div nesedne na dorazy.
Úložný prostor... co prosím? To tam teda nemám, pod sedlem je vesta, lékárna a hromada stlačeného vzduchu, tím to hasne.
Spotřeba kolem 5,5 l/100km je za mne celkem OK jen ten dojezd do rezervy cca 180 km je trošku smutnej, za větší nádrž bych se nezlobil.
Jezdím s ní zatím zejména Prahu a okolí (do práce), Praha nic moc ale to je problém spíš asfaltu než mašiny... A dlažky, největší mor jsou kočičí hlavy, horší jsou snad jen mokrý kočičí hlavy. :-/
Originál přední světlo do polí imho za moc nestojí a jak mají někteří rampy na přídavné dálky, nejsou asi od věci. Nemůžu ale s ničím porovnat takže jde o můj subjektivní pocit (ovšem oči mám OK, prostě bych ocenil lepší rozhled na cestu v noci).

Cestování, vzhledem k tomu že nemám namontované plexi (a nechci, leda nějaké menší) tak to neni nic moc pocuc po dálnici, 140 dám (když se člověk trochu smotá za řídítka), ale od kila dvacet už fakt tahá za hlavu a není to rozhodně něco co bych považoval za příjemně strávený čas v sedle do kilíčka je to ale na pohodu. Nejdál jsem jel zatím v kuse asi 80 km a nejvíc si můžu stěžovat tak maximálně na počasí (moje blbost/nezbytnost), jinak s pohodlností problém nebyl (za což asi částečně můžu poděkovat i vyměněným řídítkům).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Row
Row napsal 11.03.16 v 14:45

@McFik: Yup, Nová guma (taky foukám trošku víc) a hlavně přitvrzení pomohlo (ona to byla nutnost, nevím co za gaučaře na tom jezdilo předtím, ale ja si se svým přesmetrákem rozhodně 1. stupeň - "vodní postel" dovolit nemůžu :) ),

McFik
McFik napsal 10.03.16 v 15:30 10b.

Dobrá mašinka, mám jí také. Měl jsem podobný problém s vrcením, pomohlo nastavení tvrdosti na 3, se spolujezdcem na 4. a zadní gumu foukám na 2,4, přední 2,2 a motorka se zklidnila. Přeji mnoho pohodových kiláčků, dávám 10 bodíků.

Boža
Boža napsal 28.04.15 v 21:52 10b.

Pěkný chopper dávám 10 bodů

Row
Row napsal 21.04.15 v 21:18

Už jsem ji vyhnal pavouky z výfuku. Dnes do rezervy 205 a tanková jsem 10.4 při 210.

IgizValmezu
IgizValmezu napsal 20.04.15 v 22:39 10b.

mě moje bere tak do 5l/100km a k pumpě jezdím po 200km
tak ať tě ta tvoje nikdy nezklame!!!

Více komentářů



TOPlist