PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník karateka1
Vloženo 11.4.2015
Aktualizováno 8.4.2019
Zobrazeno 1 723x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká motorka na praní se v zatáčkách, dobrý krouťák.

První dojmy - Těžká na manipulaci na místě, ale při troše cviku a obezřetnosti na travnatém povrchu se to dá nacvičit. Dobrá na cestování tak max. cca. 3-4 hod. pak bolí nohy, sedlo dobré, vyměnil jsem řídítka byly moc úzké, výfuky Scorpion, je lepší zvuk, filtr KN, zatím spolehlivá, dobrá spotřeba, dobrý krouťák i zrychlení vzhledem k typu motorky, domontoval jsem ukazatel zařazeného rychl. stupně, velmi praktická věc. Malý větrný štítek je spíše na ozdobu než funkční. Je třeba občas dofoukat gumy, jinak má tendenci se zavírat v zatáčkách. :-)

Doplňky na motorce - Doplňky: malý větrný štítek, ukazatel zařazené rychlosti, KN filter, výfuky Scorpion, vyhřívané rukojeti, navigace TOM TOM Rider, tank vak, síťka na další helmu.

Recenze

Jelikož jsem celkem vysoký a těžký, hledal jsem motorku, která je větší. Po autoškole jsem si nadšeně koupil Yamahu 600 XJR, říkal jsem si na naučení dobré, ale už po měsíci to bylo pomalé, slabé a staré (manuální sytič, lanka atd.). Tak jsem pokukoval po Yamaze XJR 1300, Hondě nebo Banditu, prostě silniční naháč s rozumným výkonem a pohodlím. Suzuki GSX 1400 se mi líbila nejvíce, byla i cenově dostupnější, než konkurenti (krom Bandita), tak když se objevila na inzerci, tak jsem ji zkusil, zážitek super, ale mega respekt. Jízda po rovině super, ale zatáčky jsou dřina Na každou se musím nachystat, podřadit do těch správných otáček, raději pod plynem a nebát se i vystoupit, abych ji přepral V porovnání s kolegy, co ztratím v zatáčkách doženu na rovince. Dost důležitá je údržba, hlavně tlak v pneu a správné nastavení plynu a promazání lanka. Docela dlouho, cca. tři měsíce mi trvalo, než jsem si donastavil podvozek, čím více hejblátek, tím více možností. Brzdy super, jen při přestupu z 6-ti stovky, jak jsem jednou na mokré silnici v křižovatce hňácnul po přední brzdě, tak jsem hned ležel držkou na asfaltu No náhradní díly docela mazec. Šlo spíše o odřeniny, protože jsem téměř stál, ale jezděte s podřenou moto. Jezdím teď už jen sem tam, pro radost, pro relax, tak jsem spokojený, jen uvažuji do budoucna o něčem kruisrovitějším, třeba Triumph Rocket 3.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 30.04.18 v 20:42 10b.

jiřikgsr
jiřikgsr napsal 10.11.15 v 15:50 10b.

Bombovní výkonný stroj Klasika krasavec,at to jezdí

Milan1963
Milan1963 napsal 18.04.15 v 21:40

biaggii
biaggii napsal 12.04.15 v 22:50 10b.

Nádherná mašina !!Hodně štěstí !!

hu100bar
hu100bar napsal 11.04.15 v 19:22

Pěkná, v těch zatáčkách se s ní taky trochu peru.

Více komentářů



TOPlist