renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majkl_bb
Vloženo 8.4.2015
Aktualizováno 3.10.2023
Zobrazeno 3 298x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Burgman = synonymum pohodlí a spolehlivosti.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Po prodeji Burgmana 250 jsem si na chvíli koupil Gilleru Nexus 500ie, což byla chyba, takže návrat k Burgmanu, tentokrát 400 ccm, model K7. A protože jsem byl s tímto strojem nad míru spokojenej a vytýkal jsem mu jen absenci ABS a celkově opotřebenej stav, koupil jsem si po třech letech ten samej skútr, ale s ABS a najetými jen 12.500 km.

Doplňky na motorce - ABS, alarm, centrál, GPS vyhledávání, vyhřívané hefty, kufr s brzdovým světlem, větší plexi

Recenze

Jak jsem napsal výš, na stejným Burgmanu jezdím už 3 roky. Mnohdy jsem se ale v provozu lekl a razantním stisknutím brzdy jsem dostal do smyku přední kolo. Nikdy jsem s sebou sice neflákl, ale přišel jsem na to, že by to ABS vyřešilo. A nemůžu si to vynachválit... Už se nemusím bát vzít bezmyšlenkovitě za brzdy.
Skútr sem byl sice dovezen z Itálie, ale s poškozeným motorem, kdy původní majitel jaksi pozapomněl na výměnu oleje a s původní naplní najezdil oněch 12.500 km, než si svou chybu uvědomil a stroj odstavil. Nechal jsem v motoru vyměnit všechny poškozený součástky, jako byla ojnice, kroužky, válec, hlava, rozvoďák, ložiska a spousty dalších dílů. Když se k prakticky novýmu motoru přičte stav kotoučů, veškerých plastů a celkově perfektního stavu, mám teď stav novýho skútru, ale za podstatně nižší cenu (model s ABS stojí 175.000 Kč).
Jelikož má model K10 jinou převodovku jak K7, byly "válečky" od Dr. Pullyho nutností. Maximálka se z tachometrových 140 km/h při 9.500 ot/min zvýšila na tachometrových 160 km/h při 8.500 ot/min a to i se spolujezdcem. Dá se tedy krásně cestovat rozumnou rychlostí při rozumných otáčkách, aniž by se motor nějak přetáčel.
Skútr jsem vybavil satelitním vyhledáváním pro případ krádeže a samozřejmě centrálním zamykáním s alarmem. Při zamknutí se zajistí schránka pod řídítky, dvířka nádrže, kufr a vyřadí se z provozu mikrospínač, kterej za normálních okolností slouží k elektrickýmu odskoku sedadla. Samozřejmostí už je pak osvětlení otevřenýho kufru led páskem, zásuvka v kufru na nabíjení handsfree v helmě, brzdové LED světlo v kufru, nebo vyhřívané hefty.
Větší plexi od Givi jsem zařízl tak, aby bylo jen o něco málo vysší jak plexi originál. Koukám nad ním a přitom zvedá vzduch až na horní část helmy nad hledí a chrání před větrem i ruce.
Další úpravou bylo odmontování hlavního stojanu, kterej je od výroby proklatě nízko a při klopení zatáček jsem ho často brousil o asfalt. Drobná úprava pak zajistila, že jde při zatažené ruční brzdě nastartovat při stání na bočním stojanu. Při odbrzdění brzdy pak motor bez zaklopenýho stojanu chcípne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majkl_bb
majkl_bb napsal 18.04.17 v 15:38

Ahoj,
k ÚH občas jezdím, když mi to vyjde. Například předminulej čtvrtek, ale už na novým stroji B650exe. B400 bude na prodej.

zizour
zizour napsal 14.04.17 v 21:32

zizour
zizour napsal 14.04.17 v 21:21 10b.

Tak to je super, druhý Burgman v Telnici u Brna.A ještě takto vymazlený. To ABS závidím, kdyby to tak šlo dodělat, hned bych si ho tam taky lupnul.

majkl_bb
majkl_bb napsal 02.05.15 v 10:28

Maco: V techničáku od K7 je maximálka 145 km/h, u K10 jen 140 km/h. Tachometr ale proměřuje, takže skutečných 140 buď nedá, nebo dá jen za dobrých povětrnostních podmínek. Teď s Dr. Pulley není problém na tachometru 160 ve dvou, nebo proti větru, přičemž výstřel z křižovatky je fakt super.
Už jen podle rozdílných údajů v TP co se týče rychlosti, ale i hmotnosti, hluku a dokonce i rozvoru je jasný, že je tam něco tak trochu jinak. Nevím jak je to s tím pružením, to se mi zdá stejný, je ale fakt, že pokud má o 5 mm kratší rozvor, mohlo by to znamenat jiný nastavení teleskopů. Ale tu převodovku i chápu, prostě chtěli aby to bylo živější a ne zbytečně moc rychlý na skútr, tak prostě změnili převodovej poměr. Do jaké míry to byl krok správným směrem musí posoudit každej sám.

maco
maco napsal 29.04.15 v 22:07

Tak to je hodně zvláštní,jak s tím podvozkem tak tou rychlostí.Nechápu jak tachometrově může jet skútr mín než kolik má napsaných v techničáku.Kolik máš maximálku v techničáku,já 145.Nový jel fakt přes 170,pak začal vypínat omezovač.Tachometr má asi 10-15% toleranci,to by odpovídalo,170 mínus 15 % je 144,5.Otázka je,kolik to teda jede tobě,jestli máš nějaký super přesný tachometr nebo taky toleranci,to by ti v reálu jelo jenom kolem 125km/h.
Mám ročníky 2003 a 2007,oba nové koupené u nás.U 03 mám variátor Malossi,u 07 jsem měl taky,jenže rozdíl byl minimální a navíc se mi to asi 3x povolilo,dával to tam autorizovaný servis,něco tam asi blbě udělali,tak jsem dal zpátky originál.Rozjezd je ale fakt hrozný,to je zhnilé jak lemra,ta nulatrojka vystřelí jak z praku.Tu nula trojku jsem taky přidřel motor ale po 30 tisících km ale to je na delší povídání,valil jsem to po dálnici kolem 150-160 a asi to žralo víc oleje nebo mi tam v servisu na garanční prohlídce nalili málo oleje,jsem si to bohužel nezkontroloval.Spravovali to na 3x a ještě to není v cajku.Musím to nechat opravit ještě jednou,nový píst,kroužky i vložku ve válci,počkám až bude euro níž,zatím ale jezdím,akurát musím furt dolévat olej,protože to žere jak kráva.Na tomhle mám najetých skoro 80 tisíc a na 07 přes padesát ale ta 07 fakt žere olej minimálně.

Více komentářů



TOPlist