Už jsem ji mněl vybranou i jako první motorku, ale musel jsem tehdy slevit ze svých nároků.
První dojmy - Překvapilo mně, že se na ní sedí lépe než na cestovní CBR 600F. Byla nastavena celkem měkkce, ale hlavně má moc příjemné sedlo. Dokonce se na ni úplně krásně poskládám i se svou rozměrnější postavou. Napoprvé jsem trochu zápasil s řízením v nižších rychlostech, ale v tempu je to v pohodě.
Recenze
Po roce zkušeností na CBR 600F jsem se konečně odhodlal. Náhoda tomu dala, že jsem objevil inzerát zase poblíž a zrovna byla nějaká ta koruna. Cena byla příznivá a dokonce i lepší model, než jsem mněl vyhlédnutý. Moto má původní plasty a původní barvy. Sice už je sem tam nějaká ta trhlinka, ale nic strašného. Jezdí, brzdí, svítí... no co čekat za zázrak. Motor jede ochotně. To je taky to hlavní, co se mi líbí. Nádherně poslouchá i odspodu. Parádně táhne. Jó, tady už je potřeba si s plynem hrát. To už není brzda, plyn. Koupil jsem ji včera, tak zatím moc zkušeností a postřehů nemám. Ale za těch pár kilometrů jsme se dohodli, že asi budeme kamarádi. To uvidíme, až příjde to správné počasíčko.
Po třech měsících a něco přez 2000 km již mohu prohlásit, že je to to, co jsem hledal. Jistě, mladší stroje jsou určitě o něčem jiném, ale k mým možnostem je to ideální. Sedí mi průběh výkonu motoru, krásně klesá do zatáček a opravdu mně z ní nebolí ani záda, ani kolena a ani zadek. Mněl jsem možnost povozit se na Harley na jejich akci. Dvě projížďky cca 45 minut smíšeného terénu, ale za mně ne. Mám na moto jediný problém a to z rukama. Po čase mi brní prsty a tak jsem chtěl vypátrat, jest-li to není posezem. NE NENÍ. Sedělo se mi naprosto nepřirozeně a hrábě mně stejně brnět začaly. Potěšující je, že Fároš nebrní tolik co 600F.
Tak ta je parádní!
V roce 2001 jsem ji měl přesně v těchto barvách a nedám na ní dopustit!
Ať ti to jezdí.
Faroš dobrý, jen škoda, že se na něj práší...
dobrá mašina
dobrá mašina