Dvoutaktní dvě pade od německých soudruhů,byla a je, ve své době dobrou volbou pro začínající motorkáře.
První dojmy - Při koupi své první emzety jsem měl oči navrh hlavy.V té době jezdili Jawy,Mustangy a podobně.Člověk víc opravoval,než jezdil.A když jsem se podíval na krásnou MZ s komínovkou a ohromným válcem bylo rozhodnuto.
Motorku bych doporučil pro - Emzeta je vhodná jak pro začínajícího tak pro vyježděného kluka nebo holku,protože se s ní dá jezdit opravdu všude a je skromná na údržbu.
Recenze
Když jsem se na ni poprvé posadil,zdálo se mi že sedím na ohromné mašině,ale posez i ovládání padlo krásně do ruky.S bezkontaktním zapalováním chytala skoro na poprvé a i studená s vytažením sytiče se nedala dlouho přemlouvat.
Pneumatiky i řetěz vydržely dlouho,protože se nejedná o mašinu s bůhví jakým vykonem,ale na to jak byla zkonstruovaná se na ní dalo jezdit úplně všude.
Jak po silnici tak i v mírném terénu a v noci prořezával tmu velký přední reflektor.
Co jsem ocenil nejvíc bylo zapalování,které se nemusí každý měsíc štelovat,dobíjení,které funguje na jedničku a spotřeba víc než příznivá.Přední kotoučová brzda odvádí svou práci skvěle a zadek doplňuje bubnová brzda,která brzdí taky dobře.
Při jízdě sólo i ve dvou si s tím motor hravě poradí a podvozek se taky nekroutí.
Maximálka cca 140km/h.