Světová i česká custom scéna se sice dnes soustředí primárně na novou vlnu café racerů a podobných strojů, ale přeci jen se občas ještě někde zjeví ultimativní bestie s americkým véčkem. Prostě v USA umí.
První dojmy - Nespoutaný, super posed, elegantní křivky, silný výkon,lehce ovladatelný, padla mi hned do ruky,dojmy naprosto unikátní, je středem pozornosti,motocykl budoucnosti, chystám lehké úpravy
Recenze
Zatím nic moc najeto nemám, snad jen naprosto spolehlivý a krásný stroj.
Takže jen faktická data z katalogu.
Typ motoru: čtyřdobý dvouválec do V 50°
Zdvihový objem: 1731
Vrtání x zdvih: 101 x 108 mm
Chlazení: vzduchem a olejem
Kompresní poměr: 9,4 : 1
Maximální točivý moment: 148 při 2700 ot/min
Maximální výkon: 68 při 4700 ot/min
Mazání: mokrá skříň
Počet válců: 2
Počet ventilů: 8
Převodovka: 6ti stupňová
Příprava směsi: vstřikování
Rozvod: OHC, 4 ventily na válec
Sekundární převod: řemen
Startér: elektrický
PODVOZEK, RÁM
Přední brzda: dvojitý kotouč 300 mm
Zadní brzda: kotouč 300 mm
Přední pneu: 130/70 R18
Zadní pneu: 250/40 R18
Přední kola: 18 x 3,5
Zadní kola: 18 x 8,5
POHONNÉ HMOTY, SPOTŘEBA PALIVA
Objem nádrže: 17 l
DALŠÍ PARAMETRY
Barvy: černá,matná černá,černá/červená,bílá/červená
Materiál rámu: ocel
Nejvyšší rychlost: 200
Odpružení vpředu: 130
Odpružení vzadu: 100
Pohotovostní hmotnost: 305 kg
Rám: trubkový
Rozvor: 1669 mm
Výška sedla: 673 mm
Super stroj,vím o čem mluvíš.
..bez diskuse 10b.
Stačí se podívat ? Když je na co ! !
Taková mašina se komentovat nemusí ! Stačí se podívat !
Jo a přidej nějaké reálné fotečky a't se můžeme pokochat .