Zajímavá sportovní pětistovka od Hondy ze začátku osmdesátých let.
Motorka koupena od Soukromý prodejce - Správnej chlapík,co Hondám,především CX,opravdu hodně rozumí.
Díky Martine.
První dojmy - Na moji výšku 198cm celkem pohodový posez. Má nádherný zvuk. Poctivej kus železa,čemuž odpovídá váha a tudíž zatím i trochu problém s nahozením na stojánek.
Doplňky na motorce - Na motorce je nosič kufrů Schuh a boční kufry taktéž Schuh.
Zadní kufr dokoupen dodatečně k uschování přilby.Není to to pravé ořechové,ale zadní kufr Schuh jsem zatím nesehnal.
K motorce jsem dostal i kapotáž Pichler.S tou si zatím nevím rady.
Recenze
Je to moje první motorka,kterou jsem si na starý kolena koupil.Kymco Zing 125,které jsem koupil před šesti lety a na kterém jsem doposud jezdil,nepočítám.
Původně jsem v Německu náhodně narazil na Hondu CX klasickou verzi z roku 1979.Němec se ale pořád nedokázal vyjádřit.A pak přišla nabídka tohoto Eurosporta a tak jsem do něj šel a vůbec nelituji.
Motorka byla ve velmi dobrém stavu,po celkové generálce a již na českých dokladech,a tudíž mi odpadly i další starosti spojené s přihlášením,což je taky běh na dlouhou trať.
Zvláštností tohoto motocyklu je především mohutný podélně uložený V-Twin motor a kardánový hřídel.
Motorka má krásný zvuk a dle mě i atraktivní vzhled.
Vpředu i vzadu dvoupístkové kotoučové brzdy.
Zadní část odpružena centrálním pro-linkem.
Motocykl zatím nemohu dostatečně hodnotit.Zakoupen v prosinci 2014 a mám s ním najeto cca 500km.
Jako slabší stránku této Hondy bych za prvé asi uvedl horší starty.Po týdenní pauze už to začíná být docela problém,alespoň přes zimu.
A za druhé horší dostupnost náhradních dílů,ale to je asi u motorky,kterých bylo vyrobeno 4060kusů a která je stará 33let normální.
Zmáhá mne sentiment, kdykoliv se na ni podívám.
Asi si ji budu muset znovu pořídit.
Motorka ti nestartuje protože nemá benzín. Podtlakový kohout pustí benzín až se točí motor a než tam doteče... Buď nalej před startem benzín stříkačkou do hadičky až se naplní plovákový komory, nebo vyměň podtlakový kohout za obyčejný a budeš startovat na brnk. Hodně štěstí!
je v opravdu moc hezkém stavu, GRATULUJI!
Milano, za 10. Moc pěkný stroj, přeju mnoho příjemných km a musíme dát někdy jízdu
Krásný kousek klasiky, dle mých dávných zkušeností. Krásný popis. Mnoho šťastných kilometrů. Doufám, že se dostaneme ke společné jízdě po Šumavě.