renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 Sport (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Žorž.
Vloženo 22.3.2015
Aktualizováno 22.6.2023
Zobrazeno 5 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásný vzhled, pohodlná na cestování pro jezdce i spolujezdce a nestojí na každém rohu..

Více fotografii

Motorka koupena od Harnessbiker (Praha 10-Uhříněves) - Vše klaplo dle dohody, NEJ cena, připravená na převzetí, udělány úpravy dle přání. Garančka také v pořádku...

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: r.v.2015 - cena - je o dalších 150 000 dražší, kdybych ji chtěl mít stejně vybavenou na cestování
Triumph Speed Triple: rv.2013 - mít ji jako druhou ke Crosrunnerovi, nakonec jsem si to odpustil -2 x pojistka, místo v garáži, atd.
Kawasaki Versys 1000: rv.2015 - vyšší sedlo než má Triumph Tiger, vysoká hmotnost, krátký servisní interval - jen 6tis.km na cesťáka?, nevzhledný výfuk oproti menšímu Versysu 650
Ducati Multistrada 1200: rv.2015 - opět poměr cena / výkon stejně jako u BMW
Yamaha MT-09 Tracer: r.v.2015 - sednul jsem na ní a nějak mi prostě nesedla, tvrdá...méně zpracovaná do detailů, menší výkon, oproti Crossrunneru by tam nebyl posun dopředu.

První dojmy - V dubnu 2015 jsem ji přivezl, po první sezoně mám 9 500 km. Má slušný zvuk nad 6000rpm, ale laďák to razantně vylepšil. Jde dobře za plynem, v malé rychlosti pod 3000rpm je trochu ucukaná. Je opravdu pohodlná pro jezdce, žádný nápor na ruce či ramena, rovná záda. Velmi rychle se sklápí do zatáček. Oproti Hondě Crossrunerovi má horší kvalitu řazení. Řazení je hlučnější, méně přesné a řadička je blízko stupačce (jde o zvyk). Kolena nejsou chráněna proti náporu větru a na dlouhých cestách je to cítit. Batůžek si občas stěžuje na tvrdost sedla a na vyšší posez, díky kterému chytá větší nápor větru než na předchozí moto.

Motorku bych doporučil pro - pro mě :) a kohokoli, kdo nemá v plánu se hrbit za řidítky. Spolujezdec najde pohodlnou polohu pro cestování bez extra skrčených nohou s možností se pěkně opřít o zadní top case. Dále pro toho, kdo nechce potkávat stejnou motorku na každém rohu...

Doplňky na motorce - Sada 3 originálních kufrů v barvě motocyklu, 12V zásuvka u řídítek, laďák SC project (carbon). V případě, že mi nebude vyhovovat výška sedla, tak popřemýšlím o originálním gelovém sedle se snížením o 2 cm.



Recenze

Vzhled - nádherný letmáč, propracované detaily jako stupačky, prošívané sedlo, ráfky s polepy, atd. Celkově motocykl na pohled vypadá velmi hodnotně. Výkon 125 koníků a 104Nm točivý moment, 235 kg váha vč.plné nádrže, s laďákem je to plus 3 kobyly a mínus 2,5 kg. Moto má sportovní i cestovatelské ambice, rozhodně je to dobrá volba v rámci poměru cena /výkon.

Jízda je požitek, pohodlná i agresivní..prostě dle chuti. Motor dobře táhne od spodku, brzdy po pár km začaly fungovat na výbornou. Moto je dobře ovladatelná, překvapí, jak rychle jde sklopit do zatáčky.

Úložný prostor pod sedlovkou je tak na lékárničku.Průměrná spotřeba je dle palubního počítače 5,8l/100km a na tomto čísle se ustálila. Na dálku si bere 5,6 a na nádrž najede přes 350 km. Co se týká rychlosti, končí na 235km/h, kde již zasáhne omezovač...

Pneu - moto je z výroby osazena pneu Pirelli Angel ST. Chování moto s pneu je dobré, jen při plné zátěži na cestách se rychle tvoří ploška na zadku. Vydržela 8 000 km. Následně jsem ji osadil Pirelli Angle GT a v náklonech byly ještě jistější, měly údajně vydržet 12 000 km. Nevydržely, daly 8 500km, nicméně byl jsem s nimi spokojen. Jeden den jsem zkusil i okruh v Mostě a to se na jejich životnosti také podepsalo... Znáte to, neuklouzly, tak jdou na moto znovu...

Servisních míst v ČR moc není...pro Plzeňáky je to Praha nebo Cham.

Moto je určena pro cestování i sportovní jízdu, spolujezdec ocení pohodlnou pozici a zřejmě občas zanadává na tvrdší sedlo na delších trasách (to je hodně o individuálním pocitu, protože většina moto má sedlo tvrdší). Dokoupil jsem 3 origo kufry, dohromady mají objem přes 110l. V zadním kufru, který má 55l je i 12V zásuvka. Kufr je poměrně težký i pázdný, plný na dovolené vás trochu potrápí. Moto dobře žehlí naše nerovné silnice (to mě docela mile překvapilo) a nejlépe se cítí na asfaltu.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 01.03.16 v 18:36 10b.

krásny tiger přeji hodně najetých km bez nehod a hlavně ať už zima skončí a můžeme lítat dál

Lamar
Lamar napsal 18.02.16 v 10:32

Supr i dobrý popis...

Maxim
Maxim napsal 28.11.15 v 13:57 10b.

Moc pěkná a to letmo kolo 10!

Buteo
Buteo napsal 27.05.15 v 11:28 10b.

Sqělá volba . Tři válce jsou nej

Lajos.
Lajos. napsal 26.04.15 v 10:46

nádherný stroj. Na sporta bych jednou, až trochu zestárnu, chtěl přestoupit... Super

Více komentářů



TOPlist