KTM 990 Adventure / S (2010)

Vlastník JouneSs
Vloženo 22.3.2015
Aktualizováno 4.4.2020

Vloženo: 16.06.2017, Uskutečněno: 16.06.2017, Zhlédnuto: 19x

AHooj,

dlouho jsem se neozval takže jsem se rozhodl napravit své chyby a sepsat co se vlastně poslední půl rok dělo. Předem se omlouvám že to bude možná trošku delší záznam. (rozuměj: nemáš čas na čtení tak aspoň mrkni na fotky).

V podstatě poslední výlet v sedle byla loňská dovolená, poté jsem motorku zaparkoval a čekal na zimní servis. Ze zimního servisu se ale stal pomalu jarní a motorku jsem si dovezl někdy na konci května. Se servisem jsem byl nadmíru spokojený. Posílám pozdrav Martinovi Kuklíkovi a jeho rodině do Vlašimi. Opravdu doporučuji. Kdokoli vlastní něco oranžového a chce to přes zimu svěřit do rukou odborníků má možnost. Nejen že v rámci akce Vám motorku odvezou i přivezou zdarma, ale ještě navíc dostaneš na veškeré díly i práci slevičku 20% což ve výsledku je celkem slušná částka :)

Motorka se v podstatě do šroubku rozebrala, motor i převodovka šly ven a provedla se kompletní rozborka. V převodovce se měnily nějaké hřídele (moc zubů jim teda nezbylo) + další věci. Motor se poté kompletně přetěsnil a poskládal zpět. Udělal se repas vodní pumpy, repas palivoveho čerpadla (filtry už byly jako uhel - nejpravděpodobnější příčina problému v Itálii.) dále se udělala spojka a vše co připadá na velký servis po 30 tis. km. No bylo toho dost. A aby to bylo ještě lepší nějak mi kompletně odešly budíky/tachometr. Po otočení klíčkem se jen rozsvítily a nic. Zkoušeno i na jiném advíkovi a to samé. No co, starší nebyly k sehnání tak šup nový za krásných 13 tis :/ Tím už byla oprava uzavřená a motorka nachystaná na cestu domů. Šlape nádherně, bez problémů... .

Motorka je doma. Dlouho jsem ji zanedbával tak jsem se rovnou rozhodl a udělal ji i sobě radost. Od cibuse dostala nový pořádný plech pod motor. Dopřál jsem si zvýšení řidítek od SW-Motech a v neposlední řadě jsme si nadělili Akrapy.

Plech po motorem byl nainstalovaný hned, bez problému vše sedělo jak má. Díky cibus :)
Zvýšení řidítek bylo tako jednoduché, jen do návodu zapomněli napsat že se kvůli tomu musí rozdělat celý předek motorky. Jelikož vymezovací válečky jsou propojené šrouby které vedou až pod horní brýle, kde je umístěna matka ke které jsem se zaboha s žádným klíčem nemohl dostat. Ale povedlo se. Snad ty 3 cm navíc pomůžou a nebudu se muset tolik hrbit ve stoje.
Výměna origo výfuků byla taky kapitola sama o sobě. Odstrojit zadek aby se k přírubě dalo dostat byla pohoda. Poté jsem ale narazil. Originální šrouby co drží koncovku byly tak přirezlé že nešly zaboha povolit.. ničím prostě. První co se mi povedlo tak strhnout hrany šroubů. Takže použití klíče už nepřipadalo v úvahu. Naštěstí byla v záloze hvězdička.. 5 šroubů se dalo přemluvit a s velkým usílím nakonec povolily, šestý ani náhodou. Musel se odsekat.. takže kladivo a jedem tolik ran co motorka dostala, bolelo to u srdíčka. Nakonec se ale povedlo a po dvou hodinách byly oba výfuky dole. Sranda byla bez koncovek s tím dojet domů. Jestli se předtím někdo neotáčel tak teď se dívali všichni. Po týdnu čekání konečně dorazily náhradní šrouby z partsdepot a já mohl vše poskládat a konečně si je poslechnout. No upřímně, nelituji ani jedné koruny a zvuk je oproti originálu 100 ku 1. Další pozitivum by mělo být že se snad nebude motorka tolik hřát. Hned to vyletí trubkou ven ne jak u starých výfuků kde se to točilo dokola.

Momentálně ještě čekám na přezutí kvůli výletu na šotoliny do Rumunska ať je k tomu trošku lepší vzorek než TKC70, které mám nabízí.

Sezóna bude snad plná spousty kilometrů bez nehod a poruch.

Dr.fík (7) napsal 03.11.2017 v 08:46

Kdyz jsem psal do Vlasimi aby mi cca nacenily velky servis minulou zimu, tak mi napsali cca 10tis kc, kdyz nebude nic pokazenyho. Tak jsem na univok objednal dily a udelal si to sam

tricetsest (39) napsal 20.06.2017 v 10:29

Kolik tě prosímtě jen tak zhruba stál ten zimní servis ve Vlašimi? Letos o něm taky přemýšlím

Figi25 (59) napsal 16.06.2017 v 17:08

Dobré investice Ted uz jen jezdit.

cong156 (8) napsal 16.06.2017 v 15:09

Diky za info. Je to krasavice

• Prodej

No a přišel čas asi na poslední záznam k téhle krásce. Přidám poslední fotky z inzerátu, než jsme se rozloučili a radost bude dělat už někomu jinému. Byla to skvělá motorka, měla své mouchy a někdy i potrápila, ale přest

Typ: Prodej
  • Moto dovolená 2018 - Rumunsko

V létě 2018 jsem s kamarádem a jeho tatkou, doufám že jednou skoro rodinou absolvoval cestu za krásami offroadu a panenské přírody v Rumunsku. Najeto zase okolo 3 tis km a další parádní moto dovolená za náma. KRásy Rumun

Typ: Dovolená
  • Moto dovolená 2019 - Cres, Lošinj

V létě 2019 jsem se svým parťákem absolvoval cestu za krásami offroadu na chorvatských ostrovech Cres, Lošinj a malý Lošinj. Najeto necelých 3 tis km a další parádní moto dovolená za náma. (y) 10 dní, bez kempu, bez uby