Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, nedočkavě jsem se vydal do garáže a hle, výsledek se ukázal být krásnějším, než jsem čekal. Oba rotory jsem sundal naprosto bez námahy, pořád jsem pomalu a opatrně utahoval, utahoval až mi zůstaly v ruce. Bez poškození kliky, trvalo to celé asi dvě minuty. Takže teď začnu postupně skládat zpět a časem budu řešit další mouchy, pokud to pojede tak, jak má, což doufám, že pojede.
Tímto chci vyjádřit obrovský dík mému jmenovci, zak1novi. Ušetřil jsi mi další hromadu času a hlavně je vidět, že motorodina funguje, protože jsem se opět setkal s obrovskou ochotou pomoci.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 13.04.2017 |
Uskutečněno:
| 13.04.2017 |
Tachometr:
| 86930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 17.12.2016 |
Uskutečněno:
| 17.12.2016 |
Tachometr:
| 86909km |
-
Jak už jsem avizoval v topicu o GS500, když je někdo dement, tak jím prostě zůstane. Otec to před pěti lety řekl dobře. Nepoužívej ten zámek na kotouč... Poznáš, že je lepší si opravit zámek na řídítkách (ještě na staré
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 30.09.2016 |
Uskutečněno:
| 30.09.2016 |
Tachometr:
| 86828km |