Tak hotovo. Všechny díly dorazily, takže vyčistit víko, vyčistit stator, a složit. Při té příležitosti jsem vyměnil konektor z altíku, takže je nový. Všechno byly starší díly, víko v černém matu. Děkuji uživateli Ceres za poskytnutí dílů. Těsnění jsem si vyklepal a dal tam i (bijte mě!) červený silikon. Nic neteče, takže v pořádku. Motorka zase dobíjí, na volnoběh dává 14,5 a pod plynem 13,8, což sice není uplně tak, jak by to dle všeho mělo být, ale funguje to. Najeto pár kilometrů a další štací budou ventily, na ty se ale mrkne servis.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 13.04.2017 |
Uskutečněno:
| 13.04.2017 |
Tachometr:
| 86930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.04.2017 |
Uskutečněno:
| 04.04.2017 |
Tachometr:
| 86909km |
-
Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 17.12.2016 |
Uskutečněno:
| 17.12.2016 |
Tachometr:
| 86909km |