renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Behysek
Vloženo 15.3.2015
Aktualizováno 30.9.2016
Zobrazeno 2 786x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 23.04.2016, Uskutečněno: 23.04.2016, Stav tachometru: 84241 km, Zhlédnuto: 29x, Firma: FIRMA:MotoTrávníček (Uherský Brod)


Před pár dny mě motorka nechala stát 35 km od baráku a ani se neotočil startér, jen cvakala. Po pár hodinách stání opět naskočila, tak hop do sedla a alou domů, než to zase zdechne. Ano, správně, doma opět nechytala. Podezření bylo na dobíjení. Proměřeno v našem servisu, proměřeno pro jistotu u kamaráda autoelektrikáře, který potvrdil dobíjení, ale jen hádal alternátor, tak za pár kaček v servisu Moto Trávníček závada zjištěna přesně. K tomu bych rád dodal, že se mi postaral o pár prkotin, o které jsem ani nežádal a na cenu neměly vliv, za což velké díky. Jsou to drobnosti, ale mě to ušetří čas.

Takže nový alternátor. Jeden se mi podařilo sehnat, nadešel víkend, tak jsem se jal odstrojovat motorku. Aby nemusel olej ven, motorku jsem opřel chvilku nechal ležet aby olej stekl a pak povolil víko alternátoru. Ihned bylo jasné, co je špatně. Celé magneto poseté odšťěpky magnetů a kousků statoru. Nejdřív jsem se lekl, že tam něco vletělo a udělalo neplechu, nicméně o pár chvil později jsem byl nemile překvapen, ale nepředbíhejme. Se statorem bude ještě sranda, vedou z něj 3 žluté káblíky do 3 žlutých káblíků. A teď babo raď. To se bude ale řešit, až to bude poskládané. Očistil jsem magneto, to je na dvou magnetech poškozené, ale nic z nich netrčí, ani se dál neodštěpuje. Očistil jsem těsnění, co zde zůstalo v kombinaci se silikonem, a jal se sundávat stator. Šel dolů lehce, ale to co jsem viděl, mě vážně moc nepotěšilo. Pod statorem je víko prasklé a na zmáčknutí se prasklina zmenšuje. Takže zřejmě tady bude zakopaný pes, jakmile se motor zahřál stator se hnul z místa, ulomil se jeho kousek a dobil magneto a spálil se. Tipl bych, že předchozí majitel sebou někde lištil a začalo to praskat. Z venku je víko jen poškrábané, viz foto. V další práci momentálně nemělo smysl pokračovat, protože nemám ani druhé víko, ani magneto, takže až seženu co je potřeba, budu v opravě pokračovat.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • A zase rotor... část 3. kompletační

    Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.04.2017
    Uskutečněno: 13.04.2017
    Tachometr: 86930km
    Komentářů: 2x
  • A zase rotor... část 2. drbací

    Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.04.2017
    Uskutečněno: 04.04.2017
    Tachometr: 86909km
  • A zase rotor... část 1. poznávací

    Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.12.2016
    Uskutečněno: 17.12.2016
    Tachometr: 86909km


TOPlist