renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Behysek
Vloženo 15.3.2015
Aktualizováno 30.9.2016
Zobrazeno 2 781x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 01.11.2015, Uskutečněno: 28.08.2015, Zhlédnuto: 12x


Ke konci léta začalo být nemožné na motorce jezdit, točila málo, zdechala, nebo naopak točila moc, bez sytiče nejela, ztrácela výkon. Říkal sem si, že bylo dost hraní si doma na koleni a hodil sem to do servisu. Tam to bylo skoro tři týdny, údajně seřízené tak, aby to nezdechalo a nežralo tolik, protože i spotřeba šla nahoru. Staré karbece mi bylo jasné, že nebudou uplně super, že to bude vždycky na úkor něčeho, ale že s tím nedojedu ani domů, protože to začne točit 12 tisíc a dolů to nejde ani za prase sem netušil. Trochu mě to naštvalo, oprava stála 500 kč, když sem ji tam dával, říkal sem, že mám 10 tisíc vyhrazených na opravu této motorky a dokud nedosáhnou stropu, můžou to klidně zgenerálkovat. Po 14 dnech mi volali, že jim to zavazí, že chcou abych si to odvezl. Takže sem byl řádně nasraný a víckrát jim tam motorku nezavezu.

Nakonec sem si objednal karburátory z bazaru, sám vyměnil, sešteloval a konečně skončily problémy s výkonem, se spotřebou se tekoucími plovákovými komorami a konečně! Konečně ty karbece nejsou zbastlené.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • A zase rotor... část 3. kompletační

    Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.04.2017
    Uskutečněno: 13.04.2017
    Tachometr: 86930km
    Komentářů: 2x
  • A zase rotor... část 2. drbací

    Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.04.2017
    Uskutečněno: 04.04.2017
    Tachometr: 86909km
  • A zase rotor... část 1. poznávací

    Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.12.2016
    Uskutečněno: 17.12.2016
    Tachometr: 86909km


TOPlist