Motorka z doby kdy ještě neměli důvod stavět rozpočtové modely.
První dojmy - Krásný klasický youngtimer po prvním majiteli dovezený z Německa firmou Auto Zrucký. Mám k ní všechny originální klíče, uživ. manuál s vypsanými servisními zákroky majitele staršího data narození, který byl naštěstí pečlivka
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteří nehledají překoňované stroje plné elektroniky, ale poctivou do posledního detailu udělanou klasickou motorku na toulky do neznáma.
Recenze
Jedná se o model EF s celokapotou-při focení jsem ji sundal. Motorka má najeto poctivých 38tis a je znát, že původní majitel jezdil pouze za krásného počasí. Nikde žádná oxidace apod.
Motor chytá na škrtnutí a řekl bych že je tišší než novější modely (Bandit apod). Co mě překvapilo je kolik informací nabízí palubovka. Ukazatel zařazené rychlosti (1-4 červená čísla, 5 žlutá), teploměr, palivoměr a další..bomba máte všechno rovnou na očích.
Ještě jsem neměl možnost se svézt, nechce se mi na zasolené silnice, ale řeknu vám..nemůžu se dočkat
Muj prvni japonec v 19ti letech byla prave GSX750, ale typ ES. Prakticky se nelisila, mel jsem k ni i spodni kapotaz. Mel jsem ji na vojne, sbalil jsem na ni holku, kterou jsem si pak malem vzal. jooo, nostalgie
taky zajímavé moto, ať ti dělá radost
tak tohle je paráda! sice uz to nema nakopavacku, ale stejne bych ji klidne bral!
Tomu říkám krása!!!
Víš že na tyhle stroje moc nejsem, ale stav se cení, zachovalý poctivý železo co toho ještě namotá :)
A nejde jinak než ĎaĎa :) a palec hore - 10B