renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/18 (1954)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jawarmaniak
Vloženo 15.2.2015
Aktualizováno 15.2.2015
Zobrazeno 2 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Tak něják se to vyvrbilo, že mám doma osmnáctku

Více fotografii

Výška jezdce: 670 cm

První dojmy - Dojmy? No já myslím, že dojmy jsou dobré. Péráka sem doma ještě neměl, takže další rozšíření sbírky. A že k němu bylo i pár dílu, tím lépe :) Člověk má další krám, kvůli kterému bude utrácet další peníze...

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo má rád staré stroje a nebojí se umazat.

Doplňky na motorce - Žádné ale seženu pro něj revmaplechy, tzv. formy na chleba

Recenze

Perák se mi dostal domů, ani nevím jak. Hodně dlouho jsem si říkal, že péráka mít doma nemusím. Navíc sbírám hlavně čezety.
Když se však naskytla možnost, tak jsem moc neváhal. Je to už bohužel komunista z roku 1954, tedy z konce výroby. Navíc k němu bylo i pár drobností :D







Motor má bohužel dekly motoru z kývačky. Když neseženu originály, tak zavařím loga JAWA. Vím, že to není úplně košer, ale zkuste si ty dekly sehnat.
Pérák nemá sedlo a nosič. Je to pozůstatek dvojsedla 500 OHC, které na něm bylo namontováno. Až na pár hloupostí je jinak OK a kompletní. Vezl jsem ho rozložený v autě, takže není na fotkách v kompletním stavu. Teď už odpočívá vedle o rok mladší sestřičky - exportní Jawy-ČZ 250/353.02 (půlbubna).

Lak je celkem zachovalý, jen rám a nádrž by potřebovala přelakovat. Zkusím vzít tempo a lak oživit a místy vyretušovat odřeniny. Možná nebude potřeba ani nový lak a bude z něj patiňáček. Každopádně zůstane v "lidovém provedení", tak jak je a nebude se z něj dělat chromka, kterou má doma každé jelito :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
panela
panela napsal 01.07.16 v 08:29 8b.

Kolik je jelit?

skorodedek
skorodedek napsal 16.02.15 v 16:24

10 b. - krásnej nález. Za mně zanechat co nejvíc (je jasný že né všechno půjde) v origo stavu. Tak ať ti to co nejdřív jezdí.

bvp86
bvp86 napsal 16.02.15 v 16:13

Ahoj chlape ,s tím chromem s Tebou naprosto souhlasím,,,čím víc pruha tím víc adidas.Trochu Ti závidím že na to máš čas,já se nestihnu někdy ani pořádně projet.Že to zvládneš za jedna za to dám ruku do ohně,kolika klukum jsi už poradil ,a oni ani nevěděli vo co de.Jsem rád že máš taky 550 xjčko jako já .Já před ním měl 14 motorek Jawa takže je trochu znam.Přeju hezkou renovaci Vendy

Dolin
Dolin napsal 16.02.15 v 15:03

Tak ono je to mnohdy jen docela přetažené to "mínění" o chromu i kde není. Ale souhlasím s tím, že je chromovaných velké množstí. Já mám také 250/11 a v chromu - myšleno i středy kol a rozetu. Nicméně oboje jsem v chromu měl a tak jsem to nachromoval znova. Jen dodám, že Péráka 250 i 350 skládám po dílech.

Milan1963
Milan1963 napsal 16.02.15 v 12:06 10b.

Pérák pěkný. Taky doporučuju nerenovovat. Jenom patinovat. Na srazech je vidět hodně péráků, ale 98% z nich v chromu i tam, kde to být nemá. Že se tolik nelíbí? Kašli na to, originál je cennější. Já odolávám řečem, at' svého péráka zrenovuju už 30 let. Nezrenovuju, tím bych ho zmařil. Přeju Ti , at' z něj máš radost.

Více komentářů



TOPlist