renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Shineray VV MX 450 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Brůča.
Vloženo 8.2.2015
Aktualizováno 6.2.2020
Zobrazeno 4 628x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Naklonovaná Honda CRF 450 X model 2005.
PS: po téměř šestiletém vlastnictví mohu tento stroj s klidným svědomím doporučit jako vhodný stroj pro hobby jezdce.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Těžší na předek, musel jsem zvýšit řidítka, hlučná jak s origo, tak později s Creptusem...

Recenze

Motorku mám cca 1,5 roku, tak si myslím, že už nastala doba, kdy je možno pár vět o tomto stroji napsat.
Jízda - relativně vyhovující podvozek - plně stavitelný, motor slušný spodek - málokdy zakopne při podtočení (Yamaha byla na podtočení choulostivější), ale trochu schází na vrchu, brzdy chtějí větší stisk - už jsem si zvykl a lze eliminovat jinýma destičkama, spojka je na tom obdobně - tam jsem si pomohl prodloužením klíče dole na motoru a už je to lepší (pro jednoprstové fajšmekry je v nabídce i hydraulika), je to trochu těžší na předek a i celkové chování je podobné těžšímu stroji, než jak by se měl chovat dle deklarované hmotnosti - možná. že je to těžší, nevážíl jsem to.
Celkově chce motorka hrubější zacházení, větší síly na páčky. Až bude čas na nové desky, bude změna za měkčí směs.

Má to Keihin karburátor, ale poměrně "jednoduché" CDI. Informace o TPC není kam poslat, přesto, že snímač je osazen a informace o zařazené rychlosti je na tom obdobně. Takže to zřejmě jezdí na jednu konstantní palivovou mapu bez úpravy zapalování.

Sladit otevřený výfuk s otryskováním karburace a zajistit bezproblémové startování je oříšek. Na kickpáku to chytá dobře, na startér už to tak jednoznačné není.
Pro enduro je nutno vybavit ventilátorem - po chvilce na místě začne odfukovat, a doporučil bych hydrauliku na spojku.

Zatím vše potřebné bylo skladem a za velice směšné ceny.
Na závody bez úprav to moc není (je to přeci jen model z roku 2005), ale vyrazit si s partou kamarádů někam na off, a to i na trochu těžší, by mělo být bez problémů.

Info pro zájemce - všechna ložiska na podvozku promazat a postupně vyměnit. Při mytí Wapem jsou do chvilky KO - simeringy tam pustí vodu a ložiska vyreznou.

Tak stroj změnil majitele - a protože to není daleko, budu jej mít pravděpodobně stále na očích. Poslední rok jsem na ní téměř nejel. Přestal jsem jezdit závody, protože se parta rozpadla, a přirozený strach mě už moc zajímavého svezení nedovoloval, došlo k prodeji.
Po roce chytila na cca páté šlápnutí.
Terénu jsem se úplně nevzdal, tak na pojezdy po polňačce jsem si pořídil R 1150 GS a tak pouze výletuji - na VV MX většinou levituji - což bývalo občas i se zraněním.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 14.08.16 v 14:16

Dobrej vkus
Tak se drž chlape

pajapaja
pajapaja napsal 21.11.15 v 16:34 6b.

Více komentářů



TOPlist