Stříbrná SViňka v litru. Super V2 sound. Vyměněná za GSRku.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000F Firestorm: Nebyla žadná v pěkném stavu. A Suzuki je Suzuki.
Aprilia Tuono 1000R: Model 05-09 vyšší cena.
První dojmy - Prní cesta byla od prodejce domu, což bylo nějakých 250km, a byl jsem slušně rozlamanej (nezvyk na sportovní posez). Okamžitě mě dostalo bublaní V2, do zblbnutí jsem si hrál s plynem. Oproti GSRce mě překvapily brzdy okamžitým nástupem, což dávám za zásluhu opleteným hadicím Hel.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo už ma něco najeto, ale zas není třeba mít strach.
Doplňky na motorce - Oveřené výfuky (Yoshimura), K&N vzducháč, HealTech Fi Tuner, HealTech ukazatel zařazenýho kvaltu, odstraněná lambda a pair system.
Recenze
Potom co mě GSRka začla trošku nudit motorem, se kterým mužeš jet 50 na jedničku ale i na šestku a vůbec jí to nevadí, jsem začal pokoukavat po nějakém V2. Rozhodování bylo docela jednoduché, protože k Suzuki jsem měl vždycky blízko (mam i auto Suzuki), a V2 1000 dělala Suzuki SV, TL nebo V-Větev. Po SVu(650) jsem koukal už jako po první moto, takže bylo jasno.
Časem jsem si zvykl na zalomená řidítka, a všechno je v poho. Za pulku sezony 2014 jsme najeli přes 3000km bez problemu.
Namontoval jsem Fi Tuner, a seřídil sekundární klapku a SViňka krásně ožila. Seřízení ventilů ji taky jenom prospělo.
Tak SViňka v unoru 2018 prodana. Za 4 roky jsme si užili spoustu srandy.
Uvidíme co bude dál???
JJ,pěknej BIKE,sousede
V2 jasných 10b.